E39 530dA -02 M-Sport E53 X5 3.0dA -06 Sport * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia. Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Olipas mukavaa luettavaa
Ajattelin omaani tehdä seuraavan partikkelifiltteri pois ja soppeli ohjelma karallala.
Mitäkän tuolta voisi odottaa ...hp\nm
Toisaalta aika jees kun on disuli ja putken päät on kuin uudessa autossa,eli ei mustana..
Riippuu kuinka paljon haluat että otetaan ulos...maltillisesti niin että vääntö kasvaa kauttaaltaan tai sitten kaikki mahdollinen ulos.
Itsellä otettiin (Harinen) 269 hp ja 610 nm ennen ohjelmointia autossa oli 209 hp ja 440 nm Itse olin tyytyväinen autoon ja mitään ongelmia ei 1 1/2 vuoden aikana ilmennyt mitä auto minulla oli.
Tosin tiedän tapauksen jossa E90 330 D on otettu 310 hp 750 nm ulos(dynolappua en tosin ole nähnyt) ja ongelmia on sen jälkeen ollut,ne olen nähnyt,vaihdelaatikon ja voimansiirron kanssa
E39 530dA -02 M-Sport E53 X5 3.0dA -06 Sport * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia. Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Riippuu kuinka paljon haluat että otetaan ulos...maltillisesti niin että vääntö kasvaa kauttaaltaan tai sitten kaikki mahdollinen ulos.
Itsellä otettiin (Harinen) 269 hp ja 610 nm ennen ohjelmointia autossa oli 209 hp ja 440 nm Itse olin tyytyväinen autoon ja mitään ongelmia ei 1 1/2 vuoden aikana ilmennyt mitä auto minulla oli.
Tosin tiedän tapauksen jossa E90 330 D on otettu 310 hp 750 nm ulos(dynolappua en tosin ole nähnyt) ja ongelmia on sen jälkeen ollut,ne olen nähnyt,vaihdelaatikon ja voimansiirron kanssa
Otettiinko tuo 269\610 partikkelifilsun kera vai oli ko autossa filtteriä ?
Nuo onkin ihan soppelit lukemat käyttöautoon
Siis kyllä, artikkelin on kirjoittanut Juha Tapanen. Sen sijaan "Tapin näppiksellä" ei ollut osuutta tuon linkin laittamiseen.
No niin, sellainen kutina oli jossain.
Tarkentava kysymys! Kun olette poistaneet läpät niin oletteko myös poistanut sen pienen akselin johon itse läppä on kiinnitettynä vai pelkästään läpät?:think
Tarkentava kysymys! Kun olette poistaneet läpät niin oletteko myös poistanut sen pienen akselin johon itse läppä on kiinnitettynä vai pelkästään läpät?:think
Myös akseli olan yli. Akselin reikä tulpataan esim. M5-ruuvilla (10 mm).
Mitäs Harinen otti säädöstä ja kuinka kauan kesti?
Jebajee.... Uusin diagnoosi. Turbo vuotaa öljyä, cooleri sen takia paskaa täynnä, imusarjassa ilmavuoto "jossain"
Lisäksi vissiin kytkimessä on jotain.
Kustannusarvio koko operaatiolle luokkaa 4-5k€.
Eipä jää tuo auto taloon...
Comment