E60 madallus?

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • HannuE60
    replied
    Originally posted by GuGi_ View Post
    Moro.

    Onko porukka vaihellu sport-alustasiin kulkineisiin muunlaisia iskareita? Käykö niihin samat ku vakio tai M-sport alustasiin?
    M-sportiin on omat iskarinsa, eli vakiot ei kävisi.
    Mulla edessä väsyneiden tilalle vaihdettu Konin sportit ja toimii hyvin, voin suositella.

    -Hannu-

    Leave a comment:


  • mikkis
    replied
    Minkä verran teillä väli mm keskiöstä lokarinkaareen 20" vanteilla?
    Kuviakin saa laittaa jos löytyy

    Leave a comment:


  • GuGi_
    replied
    Moro.

    Onko porukka vaihellu sport-alustasiin kulkineisiin muunlaisia iskareita? Käykö niihin samat ku vakio tai M-sport alustasiin?

    Leave a comment:


  • Toni_EX
    replied
    Originally posted by -rik View Post
    Miten teillä on katsastuksessa nämä alustasarjat menneet? Eikö tuo bc-racing ollu just että ei ole tuv hyväksyntää? Tuleeko noissa sarjoissa ylipäätään kaikissa niitä lappuja mukana. Aiemmissa autoissa ne on aina vaatineet ne tuv paperit ja merkanneet muutoskatsastuksena prosentit rek. otteeseen?

    Hmm.. itellä tarkotus kesäksi toi eibach sportline alustasarja (-50/30) eikös tuossa satsissa ole juurikin noi bilsteinin b8? Onko muilla sitten huonoja kokemuksia e6x alla noista, jos kerta ovat noinkin sekundaa nii eihä niillä sit vittuakaa tee
    Bc-racingeissä tulee mukana yleinen tuv hyväksyntä paperi, ei mallikohtainen siis. Mutta tämä käy 80% joka konttorilla, kannattaa ehkä soittaa ja kysästä asiaa. Itsellä ei moista ongelmaa ollut, kun oli jo valmiiksi muutoskatsastettu toiselle sarjalle.

    Leave a comment:


  • Julle
    replied
    Originally posted by -rik View Post
    Miten teillä on katsastuksessa nämä alustasarjat menneet? Eikö tuo bc-racing ollu just että ei ole tuv hyväksyntää? Tuleeko noissa sarjoissa ylipäätään kaikissa niitä lappuja mukana. Aiemmissa autoissa ne on aina vaatineet ne tuv paperit ja merkanneet muutoskatsastuksena prosentit rek. otteeseen?

    Hmm.. itellä tarkotus kesäksi toi eibach sportline alustasarja (-50/30) eikös tuossa satsissa ole juurikin noi bilsteinin b8? Onko muilla sitten huonoja kokemuksia e6x alla noista, jos kerta ovat noinkin sekundaa nii eihä niillä sit vittuakaa tee
    Savarilla ei ainakaan tullu leimaa ennen kuin löin tuv paperit lavaan. Toki olin sarjan mukana tulleet laput sössinyt jo hukkaan, mutta netistä sai pienellä googlettelulla tulostettua uudet. Joku suomalainen osafirma myös myy nuita tuv papereita kohtuulliseen muutaman kympin hintaan...

    Itellä on Bilsteinin B12 sarja ja on ollut kyllä ihan mieluinen. Syksyllä pistettiin alle heti kohta talvirenkaiden jälkeen ja orkkis 18" kans on mielestäni ihan sopivan näköinen madallus. Saa nyt nähä sitten mitä näyttää kesällä kun vannekoko suurenee pari tuumaa.

    Leave a comment:


  • -rik
    replied
    Miten teillä on katsastuksessa nämä alustasarjat menneet? Eikö tuo bc-racing ollu just että ei ole tuv hyväksyntää? Tuleeko noissa sarjoissa ylipäätään kaikissa niitä lappuja mukana. Aiemmissa autoissa ne on aina vaatineet ne tuv paperit ja merkanneet muutoskatsastuksena prosentit rek. otteeseen?

    Hmm.. itellä tarkotus kesäksi toi eibach sportline alustasarja (-50/30) eikös tuossa satsissa ole juurikin noi bilsteinin b8? Onko muilla sitten huonoja kokemuksia e6x alla noista, jos kerta ovat noinkin sekundaa nii eihä niillä sit vittuakaa tee

    Leave a comment:


  • Toni_EX
    replied
    Originally posted by Kenzu View Post
    Mitä tarkotat "pompottamisella"? siis onko se jäykkä, ku kerta paikatki lähtee hampaista

    Mulla ainakin bc:n iskaripäästä ruuvattu löysimmästä 5napsua jäykemmälle päin että on talvella mukava ajella..
    Tarkotin että jää tiessä olevan montun jälkeen vielä pomputtaan, eikä taho rauhottua...
    Mutta tosiaan tarkistin rengaspaineet. Olivat joka nurkassa 2kilon paikkeilla ja nyt on 2,9kiloa eikä enää vaivaa tämä hirvee jälkipomputus vaan nyt istuu nätisti tiukasti tiessä. Enpä olis luullut että nuin suuri vaikutus paineilla, kun aikasemmassa sarjassa ei moista tapahtunu vaikka sekin ihan kohtuu jämy alusta oliki.

    Leave a comment:


  • Kenzu
    replied
    Originally posted by Toni_EX View Post
    Itsellä alla nyt bc racingin br sarja n.340mm joka nurkasta mitattuna, mut en kyllä ole ihan tyytyväinen ku pompottaa niin pirusti verrattuna ta technixiin mikä oli aikaisemmin paikoillaan samalla madalluksella mistähän tuohon lähtis säätöjä hakemaan ennenku joutuu lähteen laittaan uusia amalgaamipaikkoja hampaisiin?
    Mitä tarkotat "pompottamisella"? siis onko se jäykkä, ku kerta paikatki lähtee hampaista

    Mulla ainakin bc:n iskaripäästä ruuvattu löysimmästä 5napsua jäykemmälle päin että on talvella mukava ajella..

    Leave a comment:


  • casino
    replied
    Originally posted by jarnori View Post
    E60 530xd:lle ei saa Bilstein B8 iskareita ennen huhtikuun puoliväliä, niinpä selvittelin josko olisi muita vaihtoehtoja. Eibachin online katalogin mukaan sama Eibach Pro-Street-S PSS65-20-011-01-22 väitetään sopivan sekä takavetoon että nelivetoon. Tämä pistää vähän epäilyttämään onko todella näin koska muilla valmistajilla nelivetoon annetaan eri versioita kuin takavetoihin... mahtaako kellään olla kokemusta? Eli onko kukaan laittanut nelivetoon Eibachin Pro-Street-S coilovereita?

    Omat kokemukseni ovat noista B8 & B6 bilstein iskareista huonot. 2 vuoden aikana meni 2 kertaa etuvaimentimet takuuseen ja 1 kpl takavaimentimia... ei toisin e60 alla vaan e39 530d touringin alla. Ja noilla ainakin se auto tuli kyllä pintakovaksi , mutta ne on tietysti makuasioita. Kirjoittelin jo tuolla muualla jo, että omat ja asiakkaiden autoista saatujen kokemuksien perusteella ei oikein tahdo kestää Suomen talvessa nuo "keltaiset" bilsteinit. Ainakin kannattaa sitten kyllä pitää takuu laput tallessa. takuuhan on noissa 2 vuotta ilman Km-rajaa.

    Leave a comment:


  • Toni_EX
    replied
    Itsellä alla nyt bc racingin br sarja n.340mm joka nurkasta mitattuna, mut en kyllä ole ihan tyytyväinen ku pompottaa niin pirusti verrattuna ta technixiin mikä oli aikaisemmin paikoillaan samalla madalluksella mistähän tuohon lähtis säätöjä hakemaan ennenku joutuu lähteen laittaan uusia amalgaamipaikkoja hampaisiin?

    Leave a comment:


  • Kenzu
    replied
    En mäkään kyllä suosittele tollasta ta-technixiä!
    nehän on samaa, ta-technix, jom ja supersport!
    Mulla oli alla supersport ja oli mielestäni aivan liian löysä, sielä se on tallin nurkas.

    Laitoin itelle bc-racingin ja tosta oon tykänny, sopivan pehmonen talvellaki ja saa jäykemmäksikin jos haluaa.. moni luullu et olis vakio alusta ku niin pehmosesti menee, vaikka matala onki!

    ps. Voin kyllä myydä halvalla sen entisen alustan, mutta edestä yläpään laakerit ainaki aivan selvänä.

    Leave a comment:


  • jarnori
    replied
    E60 530xd:lle ei saa Bilstein B8 iskareita ennen huhtikuun puoliväliä, niinpä selvittelin josko olisi muita vaihtoehtoja. Eibachin online katalogin mukaan sama Eibach Pro-Street-S PSS65-20-011-01-22 väitetään sopivan sekä takavetoon että nelivetoon. Tämä pistää vähän epäilyttämään onko todella näin koska muilla valmistajilla nelivetoon annetaan eri versioita kuin takavetoihin... mahtaako kellään olla kokemusta? Eli onko kukaan laittanut nelivetoon Eibachin Pro-Street-S coilovereita?

    Leave a comment:


  • mikkis
    replied
    Onko kellään kokemusta Autotechnics merkkisestä coil over alustasta?
    En kyllä itse moiseta ole kuullutkaan :think
    kuulemma laadultaan samaa tasoa kuin Ta-technix tai parempikin.

    Leave a comment:


  • mikkis
    replied
    Jos joku tietää mistä tuon Ta technixin coil over alustan saa nopeasti niin saa ilmoitella kun tehtaalta toimitusaika 4 viikkoa tällähetkellä

    Tietty jotain muutakin alustasarjaa saa tarjota vaik vähän käytettynäkin jos nurkista löytyy ylimääräisenä.

    Leave a comment:


  • Nikoh
    replied
    Madalluksesta ei tarkkaa mittaa ole, mutta niin matala oli edestä kun suinkin mahdollista 20" vanteilla. Ja hockenheim lippa oli itselläkin, kyllä siellä tilaa oli Tuossa huono kuva liitteenä, jos siitä nyt jotain selkoa saa.

    Leave a comment:

Working...
X