Mitkä olis hyvät camber säädöt tohon? Esim jos eteen saa -1.30 ja taakse -2.00 niin onko ok? Vai pitääkö edessä ja takana olla lähes sama lukema..
Announcement
Collapse
No announcement yet.
H&R -35mm jouset ja nelipyöräsuuntaus
Collapse
X
-
Originally posted by jr66 View Post
Kadulle edessä aivan liikaa, radalle aivan liian vähän. Vakiokulmat olis ehkä ok.
Comment
-
-
Ei se alustasarjan valmistaja siihen vaikuta, vaan madalluksen määrä. Edessä kun ei ole camberin itsenäistä säätöä, vaan etupää vakiona säädetään vain raidetangoista eli siinä muuttuu auraus ja geometrian kautta hiukan camber. Vakiokorkuinen traktori, niin sitten saa vakiokulmat vakio-osilla. Madallettuun pitää tehdä säätövaraa. Edessä ja takana ei tarvi olla samat camberit, ei ole vakionakaan.
E
Comment
-
-
Jos haluatte että pysyy säädöt hyvinä niin suosittelen kasausta tervalla, siis ei millään spray -moisella vaan ihan purkkitavaralla. Ei takuulla ruostu kiinni. Sama toki nivelien ym kanssa.
Kotelo-tai alustansuoja kans menee kierteiden osissa jotka jää piiloon, mutta ei tietenkään ihan saman tason tavaraa ole kestävyydeltään.
Comment
-
-
Originally posted by Rattiukko View PostOmassa autossa oli jonkun verran varaa iskarin yläpäässä ainakin edessä laittaa iskaria eri kohtaan, yläpään laakerin kiinnityksen pultin reiät. Paljonko se vaikuttaa niin ei hajua.
E
Comment
-
-
Originally posted by Jarger View PostJos haluatte että pysyy säädöt hyvinä niin suosittelen kasausta tervalla, siis ei millään spray -moisella vaan ihan purkkitavaralla. Ei takuulla ruostu kiinni. Sama toki nivelien ym kanssa.
Kotelo-tai alustansuoja kans menee kierteiden osissa jotka jää piiloon, mutta ei tietenkään ihan saman tason tavaraa ole kestävyydeltään.
-
👍 1
Comment
-
-
Originally posted by jr66 View Post
Tämä terva on ehkä ok mutta missä olen siihen törmännyt niin on ruiskittu huolella (liikaa) eli spray, varsinkin pyöränpulteissa tuntuu olevan suosittua, liian suosittua...
Comment
-
Comment