Paljonko kilsoja, ite vaihtaisin ekana tuon jännitteensäätäjän koska siinä on hiilet samassa, kulutusosa nääs. Säätäjä maksaa rapian satasen verran ainakin Valeon laturiin.
IBS -kaapeli E60 E61
Collapse
X
-
-
250tkm, kävin hetki sitten taskulampulla tiirailemassa niin valeon patskahan se siellä.. Taidan vaihtaa pösöstä laturin :> ..kakkosauto meinaan 406 karjavaunu kiisseli, ,siinä ei taida muita sähköosia ollakaan kuin valeota.
Edellinen kakkosauto oli e34 518i, johon hiili/säädinpaketti maksoin muistaakseni 17€...Last edited by MrHenkka; 29-01-2011, 18:11.--Pakko saada bmw, pakko päästä kruisaileen--
------------BMW 530da touring E61-----------
Comment
-
-
http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=209782&page=5 Kyllä noilla kilsoilla säätimen hiilet on jo melko lopussa, eiku vaihtoon vaan.ex.528iA-97, exe60 530ia -03 , e61 530xda-07 LCI ja ex e63 650-08 LCI, E39 520ia Touring, I3s 120Ah
Comment
-
-
Se jännite oli tosiaan tyhjäkäynnillä alle 12v, kunnes polkas kaasua. Ja moottorinohjauksessa herja laturista.sigpic
E23 728iA V8-projekti
E38 730D -projekti
E39 540iA -projekti
I01 i3 -projekti
Vikakoodinlukua Saarijärvellä, myös vanhat ja vaikeat (1986-2006)
Comment
-
-
Hih, onneksi muisti toimii toisilla paremmin kuin mulla.. Tai sitten olin uutuuden intoa täynnä (kun sain inpan ja kaapelin), enkä tallettanut tapahtumia keskusmuistilleni. Pitänee käydä tenttaamassa autosähköliikkeissä, jospa sais säätimen jostain halvemmalla kuin merkkikaupasta.
Kiitos vinkeistä ja erityisen _SUURI_ kiitos Morkaille kaapelista ja avusta
Edit. Sen verta vielä, että akku oli vaihdettu kahteen kertaan aika pienellä aikavälillä. Herää kysymys, onko sillä yritetty "korjata" väärää vikaa.. hiilisäädinpaketti kuitenkin aikalailla halvempi kuin uusi akkuLast edited by MrHenkka; 29-01-2011, 19:07.--Pakko saada bmw, pakko päästä kruisaileen--
------------BMW 530da touring E61-----------
Comment
-
-
Yritin etsiä säädintä muualta, ei löytynyt ainakaan helpolla.
Jenkeistä saa bensamalleihin sopivaa noin 50€ hintaan, mutta kun ei tiedä onko sisäisiä eroja. Tuo siis tarkoitettu 110A tms laturille. Ulkonäkö sama, luultavasti pulttijakokin. Sisäisistä osista en sitten osaa sanoa mitään.
Mulla on numerot säätimeen ylhäällä, jos haluat alkaa metsästämään.
Hücon valikoimat jäi vielä katsomatta, josko sieltä saisi.///M5
"Without debate, without criticism, no Administration and no country can succeed or survive."
Comment
-
-
Originally posted by MrHenkka View PostEdit. Sen verta vielä, että akku oli vaihdettu kahteen kertaan aika pienellä aikavälillä. Herää kysymys, onko sillä yritetty "korjata" väärää vikaa.. hiilisäädinpaketti kuitenkin aikalailla halvempi kuin uusi akku///M5
"Without debate, without criticism, no Administration and no country can succeed or survive."
Comment
-
-
Ristus, että alkaa kohta kaduttaa koko auton osto..
Onhan se ollut jo viisi päivää omistuksessa. Positiivista sentää, että kaikki toimii toistaiseksi. Toi jännitehäviö kuitenkin sellainen, että kai se on pakko selvittää ennenkuin tulee isompia murheita. Maanantaita odotellessa, pääsee varaosametsästykselle.
Seuraavaksi sitten räjähtää dpf, johtosarjat, tomaattiloota, jne.. Ei pidä maalata piruja seinille. Suattaahan tuo olla, että olen tullut vainoharhaiseksi luettuani liikaa foorumin juttujaLast edited by MrHenkka; 29-01-2011, 21:29.--Pakko saada bmw, pakko päästä kruisaileen--
------------BMW 530da touring E61-----------
Comment
-
-
Originally posted by MrHenkka View PostRistus, että alkaa kohta kaduttaa koko auton osto..
Onhan se ollut jo viisi päivää omistuksessa. Positiivista sentää, että kaikki toimii toistaiseksi. Toi jännitehäviö kuitenkin sellainen, että kai se on pakko selvittää ennenkuin tulee isompia murheita. Maanantaita odotellessa, pääsee varaosametsästykselle.
Seuraavaksi sitten räjähtää dpf, johtosarjat, tomaattiloota, jne.. Ei pidä maalata piruja seinille. Suattaahan tuo olla, että olen tullut vainoharhaiseksi luettuani liikaa foorumin juttuja
Kato suosiolla ne johtosarjat, antenniboksin ongelmat ja painonapit kuntoon. Voi säästää euroja mm ton antenniyksikön kanssa.///M5
"Without debate, without criticism, no Administration and no country can succeed or survive."
Comment
-
-
Laskin 1+1, toisessa threadissa jollain oli tasonsäätöongelma mahdollisesti heikon jännitetason takia http://www.btcf.fi/forum/showpost.ph...0&postcount=13
Voi että kun tuo ratkeaisi jännitteensäätimen vaihdolla, tosin lupasin joltain forumilaiselta hakea uuden kompuran.
Antennimurheista luinkin jo forumilta, mutta mitäs Viktor tarkoitat painonapeilla?Last edited by MrHenkka; 30-01-2011, 07:01.--Pakko saada bmw, pakko päästä kruisaileen--
------------BMW 530da touring E61-----------
Comment
-
-
Originally posted by MrHenkka View PostLaskin 1+1, toisessa threadissa jollain oli tasonsäätöongelma mahdollisesti heikon jännitetason takia http://www.btcf.fi/forum/showpost.ph...0&postcount=13
Voi että kun tuo ratkeaisi jännitteensäätimen vaihdolla, tosin lupasin joltain forumilaiselta hakea uuden kompuran.
Antennimurheista luinkin jo forumilta, mutta mitäs Viktor tarkoitat painonapeilla?
Katso suosiolla se tasonsäädön imuputki sieltä pohjasta. Tyyppivika ja jos tuuri on ettei kompura ole vielä porsinut, niin vaihda nyt edes se letku.
Majordrake on kirjoittanut hyvän listan mitä E60 ja E61 omistajan kannattaa tarkastaa ja tehdä heti auton ostettuaan. Herralla kuitenkin taitaa olla kokemusta pian kymmenestä yksilöstä///M5
"Without debate, without criticism, no Administration and no country can succeed or survive."
Comment
-
-
Ikkunan nappi on eliminoitu jo jonkun aiemman omistajan toimesta.. Johto poikki..Kompuran imuputkikaan ei enää vuoda, tai ei ainakaan pitäisi vuotaa kun myyjä oli letkuja tutkinut ja korjaillut. Tingin sitten jonkinverran hintaa, siltä varalta, että se kompura kilahtaa kokonaan. Tänään se perkaleen kompura ei herjannut kertaakaan, 250km ajoa, outoa.
--Pakko saada bmw, pakko päästä kruisaileen--
------------BMW 530da touring E61-----------
Comment
-
-
Mitäs se IBS tekee kun se on täysin paska? Tuolla lisätietoa ongelmistani, ei jaksa kahteen kertaan kirjoittaa kun alkaa kohta olla romaanin ainekset kasassa. http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=213382&page=3
Tiivistelmä; starttaa, ei lähde käyntiin, inpalla katsoin niin IBS vikakoodit löytyy (keine kommunikation) ja jos inpalla statusta katsoo niin koko IBS on mykkä, STOPPED-tilassa niinkuin vikakoodikin antaa ymmärtää, ei saa siihen yhteyttä.
kuis tuon mopon sais käyntiin?
Uusimalla IBS:n?Last edited by MrHenkka; 26-02-2011, 10:26.--Pakko saada bmw, pakko päästä kruisaileen--
------------BMW 530da touring E61-----------
Comment
-
-
Originally posted by MrHenkka View PostMitäs se IBS tekee kun se on täysin paska? Tuolla lisätietoa ongelmistani, ei jaksa kahteen kertaan kirjoittaa kun alkaa kohta olla romaanin ainekset kasassa. http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=213382&page=3
Tiivistelmä; starttaa, ei lähde käyntiin, inpalla katsoin niin IBS vikakoodit löytyy (keine kommunikation) ja jos inpalla statusta katsoo niin koko IBS on mykkä, STOPPED-tilassa niinkuin vikakoodikin antaa ymmärtää, ei saa siihen yhteyttä.
kuis tuon mopon sais käyntiin?
Uusimalla IBS:n?
Comment
-
-
ibs otettu pois pelistä? Öö.. kyllä se vielä aiemmin oli elossa, ennenkuin nämä virtaongelmat alkoivat. Hehkujen boksi sanoo myös vikakoodina keine kommunikation, joten vaihdanpas sen nyt kun tuo kelikin suosii.
Ei kellään olis myydä ibs-anturia näin viikonloppuna ?--laakkoselta sais 2 (arki)päivän toimituksella
--Pakko saada bmw, pakko päästä kruisaileen--
------------BMW 530da touring E61-----------
Comment
-
Comment