Taidan omastani vesihioa nuo ensimaanantaina kun jätän auton makaamaan maalariin ja puskuri lähtee muutenkin irti niin samalla nappasta umpiot kainaloon sumuvaloineen ja tuossa työpäivän lomassa duunata nuo kirkkaaksi.
Joo vain yksi tuikku meni uusiin, siksipä tätä toista joutuukin ehostelemaan. Top-Coat löytyikin ulkkissivuilta, jotain muitakin.
Onkos sulla sitä top-coattia varten myllytyskapistus jne?
Huomenna pitäis saada oma bemu taas alle. Onpahan uudet alatukivarret yms. sitten oikealla puolella, oli mennyt alustan osiakin.
top coatti on noihin lasikuituhommiin
Tuo opticoat tekee pinnoitteen siihen pinnalle joka on muistaakseni jotain 100 kertaa paksumpi kuin vaha, kestää kulutusta ja ei naarmuunnu jälleen samalla tavalla.
On mulla tuo vesihiomapaperia, ohlssonin rotary laite, laikkoja, tahnoja, ja ja....
eli voidaan hoitaa sitä sinunkin toista tuikkua jos et löydä uutta lasia siihen..
Onko koko lyhty yhtä möykkyä vai voiko sisällä olevia osia vaihtaa? Minulla nimittäin lyhdyn sisään on päässyt kosteutta, joka on syönyt yläreunassa olevan "parkkisuikaleen" kromausta tai mitä lienee. On kuitenkin ilmaantunut tummia läiskiä, jotka eivät ole nätin näköisiä:think
Työpaikalle tuli äskettäin ihan ajovaloille suunniteltu lakka, sisältää UV-suojan. Tarkotus olis tässä piakkoin testata sitä omiin lamppuihin, pistelen tänne vaikka sitte kuvia ja kokemuksia mitenkä tämä aine toimii.
///Motorporot
E34 ///M5 -91
E28 535iA projekti ex E91 330xd M-Sport -06
ex E38 740 iL
ex E39 M5 -01
ex E60 530iA M-Sport -04
ex E34 520i
Työpaikalle tuli äskettäin ihan ajovaloille suunniteltu lakka, sisältää UV-suojan. Tarkotus olis tässä piakkoin testata sitä omiin lamppuihin, pistelen tänne vaikka sitte kuvia ja kokemuksia mitenkä tämä aine toimii.
Eli meinaat vesihioa pinnan päältä ja kiillottaa, ottaa rasvat pois ja -lakata pinnan uudelleen?
Eli meinaat vesihioa pinnan päältä ja kiillottaa, ottaa rasvat pois ja -lakata pinnan uudelleen?
Ei tarvetta vesihionnalle eikä kiillotukselle. Kuivana vaan 400 tai 500 paperilla jäljet pois ja lopuksi 800 paperilla läpi ja lakat päälle. Tietenki rasvanpoistolla puhistus ja tahmeliinalla pölyt pois ennen sitä.
///Motorporot
E34 ///M5 -91
E28 535iA projekti ex E91 330xd M-Sport -06
ex E38 740 iL
ex E39 M5 -01
ex E60 530iA M-Sport -04
ex E34 520i
Ei tarvetta vesihionnalle eikä kiillotukselle. Kuivana vaan 400 tai 500 paperilla jäljet pois ja lopuksi 800 paperilla läpi ja lakat päälle. Tietenki rasvanpoistolla puhistus ja tahmeliinalla pölyt pois ennen sitä.
Tehdäänpäs sellanen vertailu, mä hion omani keskiviikkona, myllytän ne kiillotan, juu toki myös vesihion. Siitä edespäin pinnoitan ne tuolla opticoatilla, et kummalla kestää miten kestää mitä tapahtuu millon tapahtuu?
Edit: vittu miten sekavaa tekstiä?
Last edited by Mlatvala; 20-02-2012, 12:40.
Reason: ihan selkeästi on asia esitetty.
Comment