Originally posted by LongJohn
View Post
E60 Restraint system failure
Collapse
X
-
Itse olisin kyllä kysynyt, että millä perusteella meinasi ajokiellon kirjoittaa. Katsastusperusteet (Trafi 20.5.2018) on hyvin selkeä tuosta. c12.2 Merkkivalon perusteella järjestelmä ei ole toiminta-kuntoinen. -> Hylätty. Ei se inssi mikään jumala ole (enää) joka saa päättää mitä huvittaa. Toki jos autossa oli muuta vikaa, niin sitten asia erikseen.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
-
Originally posted by josh View PostItsellä nyt tämä sama vika "Restraint system failure" pläjähtää näyttöön. Olisiko Turussa jollain softaa nollaamaan tämän huomenna?? Olisin kiitollinen
Tuota en tiedä, mutta itselle tuli myös sama vika tänään ja katosi sammutuksen jälkeen; kännykän TORQUE-ohjelma ei löytänyt yhtäkään vikakoodia...voisiko olla jokin "false positive"?
Pitää katsoa huomenna, mitä INPA sanoo.E60 520I 2004 Autom.
Comment
-
Tervehdys.
Löytyisikö Tampereelta osaavaa ja kunnon testerin omaavaa heppua lukemaan vikakoodit? Airbackin valo palaa nätisti taulussa, jos joku testeri antaisi vähän osviittaa mistä vikaa lähte etsimään. Myös luistoneston valo tulee välillä palamaan kun parkkipaikalla autoa kääntelee. Jollain yleis testerilla koodit luettu ja nollattu, mutta ei siittä paljon viisaammaksi tullut
Comment
-
Kannattaa tuolta omanalueen topikistä kysellä. ISTA:lla kun lukee niin ei tarvitse arpoa.Originally posted by Projo View PostTervehdys.
Löytyisikö Tampereelta osaavaa ja kunnon testerin omaavaa heppua lukemaan vikakoodit? Airbackin valo palaa nätisti taulussa, jos joku testeri antaisi vähän osviittaa mistä vikaa lähte etsimään. Myös luistoneston valo tulee välillä palamaan kun parkkipaikalla autoa kääntelee. Jollain yleis testerilla koodit luettu ja nollattu, mutta ei siittä paljon viisaammaksi tullut
e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
E60 ilmestyi sateella tuo Restrain System Faulty. Piuhan päässä kävi ja ilmoitti että "jännite on puutteellinen" eikä sitä saanut nollattua. Mistäs tämmöistä vikaa lähtisi tutkimaan, onko muilla ollut samaa?
Sateella aiheuttanut saman ja muitakin valoja esim Drive Control System failuree, mutta aina lähteneet itsestään pois.
Comment
-
Lähde liikkeelle siitä, että ne koodit luetaan esim. ISTA:lla. Noiden suomenkielisten koodien selitysten kanssa homma menee arvailuksi. Kun koodit lukee ISTA/INPA:lla, niin ei tarvitse arpoa.Originally posted by rööberi View PostE60 ilmestyi sateella tuo Restrain System Faulty. Piuhan päässä kävi ja ilmoitti että "jännite on puutteellinen" eikä sitä saanut nollattua. Mistäs tämmöistä vikaa lähtisi tutkimaan, onko muilla ollut samaa?
Sateella aiheuttanut saman ja muitakin valoja esim Drive Control System failuree, mutta aina lähteneet itsestään pois.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
Comment