Kattelin realoemia ja yritin searchia, mut ei osunu kohdalleen. Eli missä kohti konehuonetta tuo osa on ja pystyykö sen vaihtaan ilman imusarjan irroitusta? :think
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Missä sijaitsee hehkurele 530d e61:ssä?
Collapse
X
-
Toissapäivänä vaihtaneena ei ole kauheen paha homma.
Koneen päälimuovi kannattaa ottaa pois edestä että näkee hieman paremmin.
Edestä katsottuna se on ennen starttia vesiletkujen takana.
Kannattaa hieman purkaa pois niitä letkujen kiinityskoukkuja jotta saa jatkolla ja sopivalla nivelellä pultit auki (2kpl) jotka pitää tuota purkkia paikoillaan.
Melkeempä kantsii nypätä liittimet irti vielä kun boksi on paikoillaan, ei saa muuten pidettyä toisella kädellä kiinni että saisi voimaa vetää liittimet irti.
Niin ja imusarjaa ei tarvitse irroittaa.- E90 320i LCI M-sport -09
- Porsche Boxster 987 2.7 -07
-
-
Originally posted by ronttonen View PostKattelin realoemia ja yritin searchia, mut ei osunu kohdalleen. Eli missä kohti konehuonetta tuo osa on ja pystyykö sen vaihtaan ilman imusarjan irroitusta? :thinkKulkineet/projektit:
M2 F87
530iA E39
635 CSi E24
518i E28 M54B30+ G-power http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=293876
1502 http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=240991
Comment
-
-
Originally posted by poke View Postmistä sen tietää että toi hehkun rele on vaihtokunnossa? vai vaihdellaanko niitä vaan varmuuden vuoksi?
Kyseisessä tapauksessa korjaantui tuon hehkuyksikön vaihdolla.- E90 320i LCI M-sport -09
- Porsche Boxster 987 2.7 -07
Comment
-
-
Originally posted by Supa View PostAutossa mihin itse vaihdoin herjasi moottorinohjaus jokaista hehkua yksitellen, todennäköisyys sille että jokainen hehku on palanut rikki samalla hetkellä on aika pieni.
Kyseisessä tapauksessa korjaantui tuon hehkuyksikön vaihdolla.
Comment
-
-
Oma ihmetykseni:
E60 535D ja uudet hehkut, mutta esim. päivät seisonnan jälkeen (näillä pikku pakkaskeleillä ainakin) tärähtää kyllä heti käyntiin, mutta eka sekunti tai kaksi on käynti vähän vajaata ja epätasasta. Luulin jo, että MAFfin ja hehkujen uusinnan jälkeen olis hävinnyt, mutta näyttäis olevan vieläkin läsnä.
Eli vika vai ominaisuus ja millähän ton ominaisuuden sais karsittua? :think
Hehkujenrele vai hehkujenohjausboksi?
.///MADE IN FINLAND
sigpic
TÄLLÄ HETKELLÄ NIMISSÄ OLEVAT:
E30 SEDAN IX M-TECNIC II
F32 COUPE PERFORMANCE
F31 TOURING XDRIVE M-SPORT
Comment
-
-
Originally posted by LeMansBlau View PostHehkujenrele vai hehkujenohjausboksi?
.
Eli tänä aamuna -20astetta ja käynnistyminen oli huonoa, vaikka webastolla oli nesteet nollan asteen tienoilla.
Eikös toi hehkujenrele ja -ohjausboksi ole näissä sama asia? Minkähän hintanen osa toi on? :think///MADE IN FINLAND
sigpic
TÄLLÄ HETKELLÄ NIMISSÄ OLEVAT:
E30 SEDAN IX M-TECNIC II
F32 COUPE PERFORMANCE
F31 TOURING XDRIVE M-SPORT
Comment
-
-
Originally posted by LeMansBlau View PostNostampas tämänkin vielä ylös...:think
Eli tänä aamuna -20astetta ja käynnistyminen oli huonoa, vaikka webastolla oli nesteet nollan asteen tienoilla.
Eikös toi hehkujenrele ja -ohjausboksi ole näissä sama asia? Minkähän hintanen osa toi on? :think
Comment
-
-
Todetaas nyt että ainakin piezo-suuttimilliset 3-litran dieselit käynnistyy kunnossa ollessaan isommillakin pakkasilla oireettomasti ilman lämmitystäkin.
Esim. tänään -21 astetta, seissyt yönyli ja startti kesti ihan normaalin ajan.
Ainut ero on että käynti on aluksi aavistuksen seilaavaa.M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
Originally posted by Supa View PostToissapäivänä vaihtaneena ei ole kauheen paha homma.
Koneen päälimuovi kannattaa ottaa pois edestä että näkee hieman paremmin.
Edestä katsottuna se on ennen starttia vesiletkujen takana.
Kannattaa hieman purkaa pois niitä letkujen kiinityskoukkuja jotta saa jatkolla ja sopivalla nivelellä pultit auki (2kpl) jotka pitää tuota purkkia paikoillaan.
Melkeempä kantsii nypätä liittimet irti vielä kun boksi on paikoillaan, ei saa muuten pidettyä toisella kädellä kiinni että saisi voimaa vetää liittimet irti.
Niin ja imusarjaa ei tarvitse irroittaa.
Auto halvaantui parkkipaikalle ja lievän *tutusfaktorin kanssa parkkipaikalla naapurien vieressä nauraessa pitäisi koittaa tuo ohjainlaite vaihtaa.. Autossa hehkut vaihdettu viime talvena, joten tuo matolaatikko ainoa vikamahdollisuus. Alkaa menemään jo urheilun puolelle, jos pakkasessa aletaan imusarjaa irroittamaan. Tulee meinaan jo isommallakin miehellä tippa silmään helposti.
Comment
-
-
Originally posted by Armas P View PostEi sattuisi mahdollisesti nakkisormelle kuvaa löytyä?
Auto halvaantui parkkipaikalle ja lievän *tutusfaktorin kanssa parkkipaikalla naapurien vieressä nauraessa pitäisi koittaa tuo ohjainlaite vaihtaa.. Autossa hehkut vaihdettu viime talvena, joten tuo matolaatikko ainoa vikamahdollisuus. Alkaa menemään jo urheilun puolelle, jos pakkasessa aletaan imusarjaa irroittamaan. Tulee meinaan jo isommallakin miehellä tippa silmään helposti.
Tuolla johtoviidakon alla se purkki on. Ja tuosta kuvasta on poistettu imusarja sekä lohkon kylkeen tuleva jäähdytysnesteputki. KLIKE39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
Comment