Originally posted by MajorDrake
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E61 Takalasi jumissa
Collapse
X
-
Originally posted by Pex View Postsiis punaruskeaan johtoon annoin jännitettä. Molemmissa tapauksissa - kajarin puolella ja sitten siellä luukun verhoilun alla. Kajarin takaa ei jännite varmaankaan menny lasille asti, koska piuha lienee saranan kohilta poikki? En vielä avannu kouruja.M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
Mutta, kun tässä ei nyt puhutakaan avauskytkimestä, vaan jännitteen antamisesta suoraan lasin lukkomoottorille tuon rusk./pun. johdon kautta. Vaatii tosin sen kourun puukottamisen, että pääsee antamaan jännitteen katkoskohdan jälkeen luukun puolelle.
Edit: Laitetaan nyt tähän varoiksi linkki suojakourujen varaosanumeroita varten. KLIKLast edited by Clavurion; 23-07-2013, 22:20.E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
Originally posted by Clavurion View PostMutta, kun tässä ei nyt puhutakaan avauskytkimestä, vaan jännitteen antamisesta suoraan lasin lukkomoottorille tuon rusk./pun. johdon kautta. Vaatii tosin sen kourun puukottamisen, että pääsee antamaan jännitteen katkoskohdan jälkeen luukun puolelle.
Tiedä ny mitä tuolla on yritetty ;-)M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
Originally posted by Clavurion View PostMutta, kun tässä ei nyt puhutakaan avauskytkimestä, vaan jännitteen antamisesta suoraan lasin lukkomoottorille tuon rusk./pun. johdon kautta. Vaatii tosin sen kourun puukottamisen, että pääsee antamaan jännitteen katkoskohdan jälkeen luukun puolelle.
Originally posted by MajorDrake View PostTiedä ny mitä tuolla on yritetty ;-)mutta periksi ei anneta ennenkuin kaikki piuhat on uusittu
Nykyään mennään Volkkarilla
Ex. E61 520dA 2006
Comment
-
-
Itse sain tuollaisen lasin auki sillä, että törkkäsin takaluukun lukon kiinni asentoon jotta kaara luulis että se oikeasti on kiinni -> sitten vaan sitä takakonttia nostelemaan ylös alas ja samalla tahkoo sitä lasinavausnappia. Sen verta nappas sököt piuhat kontaktia että lasi pompsahti auki.
Seuraava vaihtoehto lienee just toi manuaalinen avaaminen verhoilua raottamalla.
Comment
-
-
Originally posted by semartti View PostTakaluukun lasin (E61 Touring ,2006) saa auki mekaanisesti (jos kaikki johdot takaluukun saranpisteessä ovat poikki) seuraavasti:
Irroita takaluukun verhousmuovin kaikki näkyvillä (paitsi lasin alla) olevat kiinnitysruuvit. Vedä verhousmuovia lukon kohdalta alaspäin ja samalla raota verhousta oven vasemmalta reunalta niin paljon kuin rikkomatta saat raotettua. Laita jokin puupalikka vahvuus noin 5-7 cm oven ja verhouksen väliin oven vasemmalle sivulle pitämään verhous irti ovesta.
Valaise tehokkaalla taskulampulla oven keskellä sijaitsevaa lasin lukkorunkoa ja löydä sen näkyvältä sivulta noin 1 cm x 0,5 cm suuruinen hahlo. Työnnä hahloon lyijykynämäisesti teroitettu teräspuikko, halkaisija noin 0,5 cm ja pituus noin 70 cm ja avaa lukko painamalla puikkoa hahloon. Täälä menetelmällä avasin ko. auton takaluukun lasin ilman sähköö ja verhouksen rikkomista.ex. E39 528iA -96
ex. E61 530xdA -08
ex. E91 320iA Touring -08
ex. E39 525iA Sedan -02
ex. E36 318is Coupe -92
Comment
-
-
Mikäköhän voisi olla vikana? Takalasin avaus ja takalasinpyyhin lakkasivat toimimasta yhtäaikaa. Sulakkeet näyttivät olevan ehjiä. Takaluukun johtosarja vaihdettu joskus. Oliskohan jokin johto silti mennyt poikki?
E61 LCIBMW X3 -15
BMW 530D -08
BMW 320D -99
BMW 525TDSA Touring -98
BMW 318IS -90
Comment
-
-
Originally posted by zeizei View PostMikäköhän voisi olla vikana? Takalasin avaus ja takalasinpyyhin lakkasivat toimimasta yhtäaikaa. Sulakkeet näyttivät olevan ehjiä. Takaluukun johtosarja vaihdettu joskus. Oliskohan jokin johto silti mennyt poikki?
E61 LCIe39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by HTK12 View PostHyvin pitkälti mahdollista, että siellä on nyt piuhoja poikki. Tuonkin korjauksen kun voi tehdä hyvin tai huonosti. Ensimmäisenä tarkistaisin ne johtosarjat.
Comment
-
-
Originally posted by HTK12 View PostHyvin pitkälti mahdollista, että siellä on nyt piuhoja poikki. Tuonkin korjauksen kun voi tehdä hyvin tai huonosti. Ensimmäisenä tarkistaisin ne johtosarjat.BMW X3 -15
BMW 530D -08
BMW 320D -99
BMW 525TDSA Touring -98
BMW 318IS -90
Comment
-
-
Originally posted by zeizei View PostOnko jotain hyväksihavaittua keinoa johtojen tarkastukseen? Onko jossain liitin, mistä voi helposti mittailla jännitteet ja onko jossain tarjolla oikeat arvot? Irrotanko vasemman takakaiuttimen ja nyin johtoja vai miten?Last edited by asdteme; 30-01-2017, 16:49.
Comment
-
Comment