Verhokasetit on ovipahveissa kiinni ja lähtee pahvin mukana. Ei vaadi mitään erityistoimenpiteitä.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E60 ovipahvien irroitus.. ja miellään kiinnitys
Collapse
X
-
Originally posted by stimbe View PostEilen vaihdoin omaan e61 etupään kajarit.
Airbagin merkin alta paljastuu torxi ruuvi, se irti. Ite merkki talttapäällä vetämällä irti.
Ristipäinen ruuvi löytyy mustan suojatapin alta oven saranan lähettyviltä.
Sen jälkeen talttapäällä jostain oven alanurkasta pieni vetäsy, ensimmäinen klipsi aukeaa ja jonka jälkeen käyt koko oven läpi nykimällä pahvia kohtuu voimalla. Klipsejä n. 7-8kpl.
Tämän jälkeen ovipahvi on kiinni enään yläreunasta. Itsellä nuo aukesi kun nosti ja vedin samaan aikaan ovea aika rajusti, muista kuitenkin järki tässäkin!
Oven sisällä on airbagin, lasin ja tietenkin kaiuttimen piuhat kiinni, varaa niissä on erittäin vähän joten varaa jokin isompi boksi tms oven alle jossa voit pahvia lepuuttaa.
Itse kaiuttimen irroitus sitten onkin jo erittäin helppoa.
MUISTA AKUN KENGÄ IRTI!! Itse laiskana en ottanut ja airbagistä vikakoodit, nollauksella kuntoon.
Itse sovitin Herzin Dieci DCX100.2 kaiuttimet oveen. Vaati kaiutin paikan kovamuovisuojusten irrottamisen jotta mahtui. Vaikka tuon "kehikon" sieltä riikkookin, itse kaiutin ritilähän on kuitenkin kovamuovia joten ongelmia ei suojauksessa.
Comment
-
Comment