Originally posted by AlpinWeiss
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E60/E61 Automaattilaatikon öljyt (ZF 6HP26) IHMEELLISTÄ!!
Collapse
X
-
Originally posted by exautisti View PostPerustele...MBCLK240 -02
E36 318 -93
E46 320 Ci -01
E46 330 CiA -01
E60 520i -04
E93 325i -07
F36 420xi -16
Comment
-
-
Originally posted by AlpinWeiss View PostTai no siis, en tiedä millaisesta humppaamisesta on kyse. Mutta mittari humppailee sievästi monissa E60:ssä vaikka ajetaan tasaisesti. Ominaisuus on ilmeisesti ohjelmapuolella. Itsellä humppasi kiekkamittari manuaalissakin.
Comment
-
-
Juu tuommoista pikku humppaa saattaa joskus kiekkamittari pitää, mutta muuten pelaa ihan ok. Ihmetyttää tuo laatikon taipumus vaihtaa mahdollisimman isolle (esim. n. 60 km/h vauhdissa on 5 päällä) ja moottori hieman jurnuttaa, mutta vetää ok. Tämän takia joskus laitankin DS-asennon päälle eli nostaa yhden pykälän ylös.* Volvo V90 Cross Country D4 AWD 2017 ruotsintuonti 2019 Kakkosautona Volvo S40 1.8 bensa (Ford...)
* Aiempia autoja vanhimmasta alkaen :
Ekat 5 Peugeot (309, 2x306, 307 ja 407), 1 Opel Zafira CDTI -07, 1. BMW 520da E61 -09 Isernhagen haku 2012 Saksasta ja X3 F25 LCI 30D -15 Fulda haku 2018 Saksasta
Comment
-
-
Mulla hummaili n. Kaks kertaa kierroslukumittarin neulan verran, vaihdettiin mekatroniikka, ei hummaile enää, neula pysyy aivan paikallaan. En tiedä mikä sitten on normaalia mutta mulla se on sitä että se neula mukailee sen oikean polkimen asentoa eikä elä omaa elämäänsä... Auto siis -09 520d-------------
E60 520d -09
Comment
-
-
Originally posted by XeeLow View PostMulla hummaili n. Kaks kertaa kierroslukumittarin neulan verran, vaihdettiin mekatroniikka, ei hummaile enää, neula pysyy aivan paikallaan. En tiedä mikä sitten on normaalia mutta mulla se on sitä että se neula mukailee sen oikean polkimen asentoa eikä elä omaa elämäänsä... Auto siis -09 520d
Oliko kallis remppa?
Comment
-
-
Hauska puhelinsoitto...
Olipas tänään aika hauska puhelinsoitto... Huoltoliikkeen asentaja/omistaja soitteli perään monen kuukauden takaisen automaattivaihteiston öljyn vaihdon asialla ja kyseli, että mistä olinkaan hommannut Ravenol ATF (GA6HP19Z yhteensopiva öljy) "sinisen 20 litran purnukan", kun öljyt itse sinne huoltoon vein. No minä siihen, että täältä BTCF forumilta niitä näköjään saa Ja tietenkin sanoin myös sen X paikan mistä ite olin kysellyt, tosin monta kymppiä kalliimmalla... Mutta näin sitä tavallinen tunarikin voi autohuoltoliikettä konsultoida* Volvo V90 Cross Country D4 AWD 2017 ruotsintuonti 2019 Kakkosautona Volvo S40 1.8 bensa (Ford...)
* Aiempia autoja vanhimmasta alkaen :
Ekat 5 Peugeot (309, 2x306, 307 ja 407), 1 Opel Zafira CDTI -07, 1. BMW 520da E61 -09 Isernhagen haku 2012 Saksasta ja X3 F25 LCI 30D -15 Fulda haku 2018 Saksasta
Comment
-
-
...
Eli ruvennu pitään sellasta tuo loota että vaihteet töksähtelee päälle ja vaihtaa miten satttuu ja pari kertaa tullu näyttöön transmission failure ja menny joinki vikatilaan mutta virrat sammuttamalla taas pelaa ok... Ilmeisesti megatroniikka vikaa koska ei luista vaihteet???Bemarien vikakoodien luvut ja pikkurempat 0407027620
ex: 1x 324d 1x e36 325 sedan 2x e36 325 coupe e39 530i m-sport 01 E34 m5 91 330da 06 e90 530dat e61 535d e60 -05 m-sport nyk x5 e70 35d 08
Älä lue historiaa, tee sitä !!
Comment
-
-
herrakani
Mites toi luistelu synteettiset vs mineraaliliemi?
Mä oon kokeillu TDS:sä aikanaan F-tyypin liemiä, niis on kitka-aineita mukana, lopputulos oli jotain katastrofin ja täystuhon väliltä niinku odottaa sopii.
Comment
-
Originally posted by valtti81 View PostEli ruvennu pitään sellasta tuo loota että vaihteet töksähtelee päälle ja vaihtaa miten satttuu ja pari kertaa tullu näyttöön transmission failure ja menny joinki vikatilaan mutta virrat sammuttamalla taas pelaa ok... Ilmeisesti megatroniikka vikaa koska ei luista vaihteet???
Comment
-
-
ZF6HP laatikon öljynvaihto voisi olla ajankohtainen. Onko pääkaupunkiseudulla tai lähettyvillä muita kuin Schmiedmann jotka vaihtavat öljyt huuhtelemalla? Mielellään vielä sellainen paikka joka suostuisi tekemään huuhtelun asiakkaan öljyillä (Ravenol 6HP).Rengastyöt, Huollot, Korjaukset, Vikakoodit pääkaupunkiseudulla
Comment
-
-
Originally posted by Doni View PostZF6HP laatikon öljynvaihto voisi olla ajankohtainen. Onko pääkaupunkiseudulla tai lähettyvillä muita kuin Schmiedmann jotka vaihtavat öljyt huuhtelemalla? Mielellään vielä sellainen paikka joka suostuisi tekemään huuhtelun asiakkaan öljyillä (Ravenol 6HP).
Comment
-
Comment