Onko porukka muuten leimannut autoa ilman että on DPF:ää paikoilla ?
Mulle voi kanssa lähettää rahaa..mielellään paljon
Täh? tyssääkö se siihen? Siis jos ostan noi huilut tuonne alle, niin joudun joka kevät pulttaamaan kuitenkin sen dpfn paikalleen ja taas menee tunti nosturilla ja kädet paskaiseks?
mä otan ekat, sanopa muut & kuka tahansa, mitä tahansa
Justjoo, perutaanpa tilaus heti alkuunsa. Soitin katsastusasemalle niin eipä se sitten mene enään läpi ilman tuota. Perutus siitä, jatketaan alkuperäisellä suunnitelmalla, tyhjennetään kotelo sisuksistaan.
Justjoo, perutaanpa tilaus heti alkuunsa. Soitin katsastusasemalle niin eipä se sitten mene enään läpi ilman tuota. Perutus siitä, jatketaan alkuperäisellä suunnitelmalla, tyhjennetään kotelo sisuksistaan.
Joo ei kai ne välttämättä hylsyä anna mutta hyvä syy varmaan on jos dpf:ää ei ole siellä,otteessakin taitaa olla maininta siitä jotenkin.
Itse annan olla sen siellä(vaikka tyhjä onkin )mutta näyttääpä kuitenkin inssin silmään hyvältä
Tässä punninnut että ehostaisko tätä disua vielä vai ajaisko tuollaisenaan..kiinnostas kuitenkin putkisto ja 20"vanteet + 10mm madallus nykyiseen..
Täh? tyssääkö se siihen? Siis jos ostan noi huilut tuonne alle, niin joudun joka kevät pulttaamaan kuitenkin sen dpfn paikalleen ja taas menee tunti nosturilla ja kädet paskaiseks?
Ei sitä DPF:ää tietenkään saisi sieltä poistaa, kuten ei kattiakaan, eikä myöskään softaa, eikä, eikä eikä....
95% todennäköisyydellä katsastussetä ei sitä hiukkassuodattimen poisolemista huomaa, vaikka sen olisi korvaavilla putkilla poistanut. 100% ei huomaa, kun tyhjennät alkuperäisen pöntön sisukset.
Katissa sama, mutta katin joudut avaan, koska turbolta katille sen putki tulee sen verran kulmassa, että tyhjentäminen vähintäänkin hankalaa kenno murkaamalla. Katti kannattaakin korkata sieltä koneen puolelta, jollain operaatiosta jäljelle jäävät saumat on piilossa katseilta.
Tohon hintaan, kun saat ne korvausputket bubblesilta, niin ei muuta kun tilaukseen. Jatkossa sitten muistat, ettet mene 13.pvä perjantaina leimaa hakemaan.
Onneksi maailmassa on suurempiakin syntejä tehty.
///MADE IN FINLAND
sigpic
TÄLLÄ HETKELLÄ NIMISSÄ OLEVAT: E30 SEDAN IX M-TECNIC II F32 COUPE PERFORMANCE F31 TOURING XDRIVE M-SPORT
Kyllä se huomataan.. mun putkistoa erityisesti kehuttii konttorilla jotta on hienosti tehty ja komiat äänet. Oli kuulemma itseltäänkin suoraa ränniä alusta loppuun bemarissa
Kyllä se huomataan.. mun putkistoa erityisesti kehuttii konttorilla jotta on hienosti tehty ja komiat äänet. Oli kuulemma itseltäänkin suoraa ränniä alusta loppuun bemarissa
Kenes tekosia sun piiput oli? tarviksää ny mlatvala sitä korvausputkee vai et? toki voinhan mä sen silti tehdä.. Kai semmosen joku joskus tarvii..
Aloin muistelemaan auton pohjaa, niin siinä dpfn päällä ei taida olla sitä pohjamuovia?
En mää uskalla mun tuurilla se tyssää siihen,..
Jos tyssää, niin sitten sulla olis ehjä DPF heittää paikalleen .. jos taas teurastat pöntön ja joskus narahdat siitä niin tuli parintonnin reissu marmorille.
Jos tyssää, niin sitten sulla olis ehjä DPF heittää paikalleen .. jos taas teurastat pöntön ja joskus narahdat siitä niin tuli parintonnin reissu marmorille.
Ei kai mun kalsaritkaan oo borin böörnen vaikka se ne on tehny?
Tai vaihtoehtoisesti tyhjennetyn tilalle ostaa parilla sataa käytetyn jos sellainen tilanne joskus eteen tulisi. Tyhjennetyn kanssahan katsuri ei voi muuta kun epäillä ja sen perusteella hylkyä ei voi saada. Sama pätee sen katinki kanssa.
Eiköhän ne kalsarit ole sen jälkeen ihan omat, kun ne on ensimmäisen kerran jarruraidalla signeerannu!?
///MADE IN FINLAND
sigpic
TÄLLÄ HETKELLÄ NIMISSÄ OLEVAT: E30 SEDAN IX M-TECNIC II F32 COUPE PERFORMANCE F31 TOURING XDRIVE M-SPORT
Tai vaihtoehtoisesti tyhjennetyn tilalle ostaa parilla sataa käytetyn jos sellainen tilanne joskus eteen tulisi. Tyhjennetyn kanssahan katsuri ei voi muuta kun epäillä ja sen perusteella hylkyä ei voi saada. Sama pätee sen katinki kanssa.
Eiköhän ne kalsarit ole sen jälkeen ihan omat, kun ne on ensimmäisen kerran jarruraidalla signeerannu!?
Siis minä ajattelin asian niin, että jos se onttouttaan dpfn kanssa tyssää, niin sitten lyön kotelon taas auki ja laitan elementin paikalleen, ja jos tilanne siihen tulis, että noita hiukkasia alettais joskus mittaamaan, niin joku ottaa taas viis sataa kun kytkee poltot päälle ja ajetaan sen kanssa sitten
Mut siihen asti kun katsastusmies irrottaa dpfn paikaltaan katsastuksessa, ja sanoo ettei täällä ole sisuksia, niin olen tuiki tietämätön koko dpfn olemassa olosta ja tarkoituksesta.
Jätetään mun osalta ne putket nyt, täällä ei ole mulla tuttuja katsastajia, joiden kanssa voisi pelata..
Siis mä olen luullut, että kun dpfn kannen ottaa auki, niin elementti lähtisi paikaltaan ihan nostamalla? onko se hitsattu sinne sisälle kiinni ja tulisi pois vain rikkomalla vai?
Siis minä ajattelin asian niin, että jos se onttouttaan dpfn kanssa tyssää, niin sitten lyön kotelon taas auki ja laitan elementin paikalleen, ja jos tilanne siihen tulis, että noita hiukkasia alettais joskus mittaamaan, niin joku ottaa taas viis sataa kun kytkee poltot päälle ja ajetaan sen kanssa sitten
Mut siihen asti kun katsastusmies irrottaa dpfn paikaltaan katsastuksessa, ja sanoo ettei täällä ole sisuksia, niin olen tuiki tietämätön koko dpfn olemassa olosta ja tarkoituksesta.
Jätetään mun osalta ne putket nyt, täällä ei ole mulla tuttuja katsastajia, joiden kanssa voisi pelata..
Siis mä olen luullut, että kun dpfn kannen ottaa auki, niin elementti lähtisi paikaltaan ihan nostamalla? onko se hitsattu sinne sisälle kiinni ja tulisi pois vain rikkomalla vai?
Se on semmosta keraamista, murenevaa ainesta, ei lähde pöntöstä kuin palasina..
Ex. E46 330d -05
Ex. e61 530da -05
Ex. 316 e30, 320 e36, Volvo s60
Member of Team EastAudio
Itä-Suomen autohifistit: www.eastaudio.net
Comment