Originally posted by LeMansBlau
View Post
Putkistoa E60 535d malliin.? suosituksia.
Collapse
X
-
Täh? tyssääkö se siihen? Siis jos ostan noi huilut tuonne alle, niin joudun joka kevät pulttaamaan kuitenkin sen dpfn paikalleen ja taas menee tunti nosturilla ja kädet paskaiseks?Originally posted by veku View PostOnko porukka muuten leimannut autoa ilman että on DPF:ää paikoilla ?
Mulle voi kanssa lähettää rahaa..mielellään paljon
E61 535d alkuunsa viritetty.
Comment
-
Originally posted by Mlatvala View Postmä otan ekat, sanopa muut & kuka tahansa, mitä tahansa
Justjoo, perutaanpa tilaus heti alkuunsa. Soitin katsastusasemalle niin eipä se sitten mene enään läpi ilman tuota. Perutus siitä, jatketaan alkuperäisellä suunnitelmalla, tyhjennetään kotelo sisuksistaan.E61 535d alkuunsa viritetty.
Comment
-
Eipä siitä oo ikinä suuta soiteltu..Originally posted by Mlatvala View PostJustjoo, perutaanpa tilaus heti alkuunsa. Soitin katsastusasemalle niin eipä se sitten mene enään läpi ilman tuota. Perutus siitä, jatketaan alkuperäisellä suunnitelmalla, tyhjennetään kotelo sisuksistaan.No life, no friends, just motorsport!
-Dodge Ram 2500 4x4 SLT Laramie.
-jokunen e30.
-e28
Comment
-
Joo ei kai ne välttämättä hylsyä anna mutta hyvä syy varmaan on jos dpf:ää ei ole siellä,otteessakin taitaa olla maininta siitä jotenkin.
Itse annan olla sen siellä(vaikka tyhjä onkin )mutta näyttääpä kuitenkin inssin silmään hyvältä
Tässä punninnut että ehostaisko tätä disua vielä vai ajaisko tuollaisenaan..kiinnostas kuitenkin putkisto ja 20"vanteet + 10mm madallus nykyiseen..F11 M550D
E39 M5
F26 3.0 Da M-Sport
E61 535D M-Sport
Comment
-
Ei sitä DPF:ää tietenkään saisi sieltä poistaa, kuten ei kattiakaan, eikä myöskään softaa, eikä, eikä eikä....Originally posted by Mlatvala View PostTäh? tyssääkö se siihen? Siis jos ostan noi huilut tuonne alle, niin joudun joka kevät pulttaamaan kuitenkin sen dpfn paikalleen ja taas menee tunti nosturilla ja kädet paskaiseks?
95% todennäköisyydellä katsastussetä ei sitä hiukkassuodattimen poisolemista huomaa, vaikka sen olisi korvaavilla putkilla poistanut. 100% ei huomaa, kun tyhjennät alkuperäisen pöntön sisukset.
Katissa sama, mutta katin joudut avaan, koska turbolta katille sen putki tulee sen verran kulmassa, että tyhjentäminen vähintäänkin hankalaa kenno murkaamalla. Katti kannattaakin korkata sieltä koneen puolelta, jollain operaatiosta jäljelle jäävät saumat on piilossa katseilta.
Tohon hintaan, kun saat ne korvausputket bubblesilta, niin ei muuta kun tilaukseen.
Jatkossa sitten muistat, ettet mene 13.pvä perjantaina leimaa hakemaan. 
Onneksi maailmassa on suurempiakin syntejä tehty.
///MADE IN FINLAND
sigpic
TÄLLÄ HETKELLÄ NIMISSÄ OLEVAT:
E30 SEDAN IX M-TECNIC II
F32 COUPE PERFORMANCE
F31 TOURING XDRIVE M-SPORT
Comment
-
Kyllä se huomataan.. mun putkistoa erityisesti kehuttii konttorilla jotta on hienosti tehty ja komiat äänet. Oli kuulemma itseltäänkin suoraa ränniä alusta loppuun bemarissa
| BMW G30 X-Drive M-Sport |
| Nissan Navara TREK-1 |
ex. | BMW e61 535dA Sport Edition LCI 2010 | Mercedes-Benz Vito 116CDI 4x4 2012 |Opel Astra H 5D | BMW e60 535d M5-look | Audi A3 2.0TDI Ambition | BMW e46 330D | Opel Omega 3.0 V6 Executive | Opel Astra G Coupe Bertone | Opel Astra G 3D |
Comment
-
Kenes tekosia sun piiput oli?Originally posted by Matson^ View PostKyllä se huomataan.. mun putkistoa erityisesti kehuttii konttorilla jotta on hienosti tehty ja komiat äänet. Oli kuulemma itseltäänkin suoraa ränniä alusta loppuun bemarissa
tarviksää ny mlatvala sitä korvausputkee vai et?
toki voinhan mä sen silti tehdä.. Kai semmosen joku joskus tarvii..
No life, no friends, just motorsport!
-Dodge Ram 2500 4x4 SLT Laramie.
-jokunen e30.
-e28
Comment
-
Jos tyssää, niin sitten sulla olis ehjä DPF heittää paikalleen .. jos taas teurastat pöntön ja joskus narahdat siitä niin tuli parintonnin reissu marmorille.Originally posted by Mlatvala View PostAloin muistelemaan auton pohjaa, niin siinä dpfn päällä ei taida olla sitä pohjamuovia?
En mää uskalla mun tuurilla se tyssää siihen,..
Ei kai mun kalsarikkaa oo borin böörnen vaikka se ne on tehny?Originally posted by MrBubbles View PostKenes tekosia sun piiput oli?
Last edited by Matson^; 10-03-2012, 13:47.| BMW G30 X-Drive M-Sport |
| Nissan Navara TREK-1 |
ex. | BMW e61 535dA Sport Edition LCI 2010 | Mercedes-Benz Vito 116CDI 4x4 2012 |Opel Astra H 5D | BMW e60 535d M5-look | Audi A3 2.0TDI Ambition | BMW e46 330D | Opel Omega 3.0 V6 Executive | Opel Astra G Coupe Bertone | Opel Astra G 3D |
Comment
-
Tai vaihtoehtoisesti tyhjennetyn tilalle ostaa parilla sataa käytetyn jos sellainen tilanne joskus eteen tulisi. Tyhjennetyn kanssahan katsuri ei voi muuta kun epäillä ja sen perusteella hylkyä ei voi saada. Sama pätee sen katinki kanssa.Originally posted by Matson^ View PostJos tyssää, niin sitten sulla olis ehjä DPF heittää paikalleen .. jos taas teurastat pöntön ja joskus narahdat siitä niin tuli parintonnin reissu marmorille.
Ei kai mun kalsaritkaan oo borin böörnen vaikka se ne on tehny?
Eiköhän ne kalsarit ole sen jälkeen ihan omat, kun ne on ensimmäisen kerran jarruraidalla signeerannu!?
///MADE IN FINLAND
sigpic
TÄLLÄ HETKELLÄ NIMISSÄ OLEVAT:
E30 SEDAN IX M-TECNIC II
F32 COUPE PERFORMANCE
F31 TOURING XDRIVE M-SPORT
Comment
-
Siis minä ajattelin asian niin, että jos se onttouttaan dpfn kanssa tyssää, niin sitten lyön kotelon taas auki ja laitan elementin paikalleen, ja jos tilanne siihen tulis, että noita hiukkasia alettais joskus mittaamaan, niin joku ottaa taas viis sataa kun kytkee poltot päälle ja ajetaan sen kanssa sittenOriginally posted by LeMansBlau View PostTai vaihtoehtoisesti tyhjennetyn tilalle ostaa parilla sataa käytetyn jos sellainen tilanne joskus eteen tulisi. Tyhjennetyn kanssahan katsuri ei voi muuta kun epäillä ja sen perusteella hylkyä ei voi saada. Sama pätee sen katinki kanssa.
Eiköhän ne kalsarit ole sen jälkeen ihan omat, kun ne on ensimmäisen kerran jarruraidalla signeerannu!?

Mut siihen asti kun katsastusmies irrottaa dpfn paikaltaan katsastuksessa, ja sanoo ettei täällä ole sisuksia, niin olen tuiki tietämätön koko dpfn olemassa olosta ja tarkoituksesta.
Jätetään mun osalta ne putket nyt, täällä ei ole mulla tuttuja katsastajia, joiden kanssa voisi pelata..
Siis mä olen luullut, että kun dpfn kannen ottaa auki, niin elementti lähtisi paikaltaan ihan nostamalla? onko se hitsattu sinne sisälle kiinni ja tulisi pois vain rikkomalla vai?Last edited by Mlatvala; 10-03-2012, 10:44.E61 535d alkuunsa viritetty.
Comment
-
Se on semmosta keraamista, murenevaa ainesta, ei lähde pöntöstä kuin palasina..Originally posted by Mlatvala View PostSiis minä ajattelin asian niin, että jos se onttouttaan dpfn kanssa tyssää, niin sitten lyön kotelon taas auki ja laitan elementin paikalleen, ja jos tilanne siihen tulis, että noita hiukkasia alettais joskus mittaamaan, niin joku ottaa taas viis sataa kun kytkee poltot päälle ja ajetaan sen kanssa sitten
Mut siihen asti kun katsastusmies irrottaa dpfn paikaltaan katsastuksessa, ja sanoo ettei täällä ole sisuksia, niin olen tuiki tietämätön koko dpfn olemassa olosta ja tarkoituksesta.
Jätetään mun osalta ne putket nyt, täällä ei ole mulla tuttuja katsastajia, joiden kanssa voisi pelata..
Siis mä olen luullut, että kun dpfn kannen ottaa auki, niin elementti lähtisi paikaltaan ihan nostamalla? onko se hitsattu sinne sisälle kiinni ja tulisi pois vain rikkomalla vai?Ex. E46 330d -05
Ex. e61 530da -05
Ex. 316 e30, 320 e36, Volvo s60
Member of Team EastAudio
Itä-Suomen autohifistit: www.eastaudio.net
Comment
Comment