memebuy23buy

Putkistoa E60 535d malliin.? suosituksia.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Väiski
    Bimmer Fanatic
    • Jun 2007
    • 412
    • Pirkanmaa

    #61
    No keles, mä voin tulla kellottelee seuraavaks aikaa, 380/740Nm löytys nyt, eikä lukkoa..tosin ei M femmalle vastusta oliskaan? mutta josko siihen liki 13s pääsis =)
    Mites toi e46 m3? Onko hajua miten käy?
    Last edited by Väiski; 17-02-2012, 21:59.
    "horsepower sells cars, torque wins races"
    F10 M550dx 470/900

    Comment

    • veku
      Bimmer Enthusiast
      • May 2005
      • 6327
      • P-Pohjanmaa

      #62
      Originally posted by Mlatvala View Post
      Paljonkohan tulisi keskinopeudeksi? Nimimerkillä kaks enemmän noita mukeja tehny, niin ei edes kuvittele osaavansa laskea.

      Turha kait tästä asiasta on enään hieroa,.. keskitytään nyt niihin maailman parhaisiin pakoputkiin ja mukavanmakuisiin juomiin
      Kyllä se melkeen 200km\h tulee oleen,siis tuolla mun modatulla mondiksella.
      Alunperin ajttelin että jos sen vartin(tässä tapauksessa 15min) matkan ajas kymmenessä minuutissa.

      Siis tuostahan saa keskinopeuden laskettua

      Huumorilla tässä mennään eikä meinata
      F11 M550D
      E39 M5
      F26 3.0 Da M-Sport
      E61 535D M-Sport

      Comment

      • veku
        Bimmer Enthusiast
        • May 2005
        • 6327
        • P-Pohjanmaa

        #63
        Originally posted by Väiski View Post
        No keles, mä voin tulla kellottelee seuraavaks aikaa, 380/740Nm löytys nyt, eikä lukkoa..tosin ei femmalle vastusta mutta josko siihen liki 13s pääsis =)
        Oletko kalajoelle tulossa nyt bimmereille ?
        Pitää melkeen itsekin raahautua katsoon varttimailin ajoja
        F11 M550D
        E39 M5
        F26 3.0 Da M-Sport
        E61 535D M-Sport

        Comment

        • Väiski
          Bimmer Fanatic
          • Jun 2007
          • 412
          • Pirkanmaa

          #64
          Ajatuksissa olis ekaa kertaa tulla Bimmereihin paikalle ja tutustua btcf populaan =)
          Eipä oo tullu ikinä kisattua edes mutta kerta se ekakin ;-)
          Last edited by Väiski; 17-02-2012, 21:54.
          "horsepower sells cars, torque wins races"
          F10 M550dx 470/900

          Comment

          • Tylyttäjä
            Bimmer Enthusiast
            • Sep 2007
            • 1412

            #65
            Originally posted by Väiski View Post
            No keles, mä voin tulla kellottelee seuraavaks aikaa, 380/740Nm löytys nyt, eikä lukkoa..tosin ei M femmalle vastusta oliskaan? mutta josko siihen liki 13s pääsis =)
            Mites toi e46 m3? Onko hajua miten käy?
            E46 M3:lla pääsee sinne 13,5s paikkeille, jos on ok lähtö ja sopiva pito. Parempaankin on mahikset, jos kaikki osatekijät ovat kunnossa (kuski, hyvä rata ja pito, ok olosuhteet). Eri asia sitten taas se, että saako kuski tuon irti siitä.

            Eli antaa ihan hyvän vastuksen tuollaiselle laitetulle 535D:lle varttimaililla. Itse pääsin vakiolla E36 M3:lla tasan 14s Räyskälän todella surkealla radalla. Potentiaalia olis ollu siinäkin ehkä sellaseen 13,7s aikaan kunnon radalla.
            Last edited by Tylyttäjä; 18-02-2012, 08:48.
            Current: Modified Subaru WRX Sti '05

            EX: BMW E39 M5
            Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped
            Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h
            (Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)

            Suzuki GSX-R 1070 K5
            Performance Mods: Lot
            Performance: 200mph/322kph@1mile
            (First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)

            Comment

            • Tylyttäjä
              Bimmer Enthusiast
              • Sep 2007
              • 1412

              #66
              Ja vielä tähän, sori jatkuva off-topikki Tarkoituksena ei ole siis mitenkään dissata 535D:tä tai sen suorituskykyä. Hieno kokonaispakettihan se on! Meikäläisellä vaan kädet syyhyä korjata selvät asiavirheet, jos kerran kirjoitellaan esim:
              • "nykynen 35d on vaan voimansa puolesta ihan eri tasolla kun näitä kolmea vertailee"
                -> Totuus; ainakaan tehot ei ole edes samalla tasolla, vaikka tässä annetaan ymmärtää, että sitä on reilusti enemmän.
              • "Monesti tota käytännön suorituskykyä mittaillaan 80km/h-120km/h, 100km/h-200km/h vedoilla ja 50km/h--> kiihdytyksillä tuolla autotesteissä ja suurenmaailman tapahtumissa.
                Mitä nyt yhtään oon omaani kellotellut, niin harvempi rehti urheiluauto noissa vedoissa nopsemmin pistelee."
                -> Ja ne ajat olivat? Eli meneekö esim. 100-200km/h kuinka paljon alle 10s, silloin alkaisi jo pärjäämään hiukan laitetulle E39 M5:lle? Nämä on melko turhia juttuja, jos ei ole esittää faktoja.
              • "Omakohtaisista kokemuksistani ja autoistani kirjoittelin, kun mainitsin ton omani olevan noita aiempia vakitehoisia ämmiä selkeästi nopeampi ja luotan tähän enemmän, kun nettijutuissa oleviin "tuloksiin". "
                -> Ja mittaustulokset olivat? Onkohan ne ämmät olleet kunnossa joihin olet vertaillut, vai onko näitä 14s varttimailiautoja, joissa on mukamas kaikki tehot kotona?
              • "Tosiasia nyt kuitenkin on, että e39 m5 vapsuna ja kone avaamattomana ei pärjää kiihtyvyydessä missään edellämainutulla osa-alueella 400hv/980nm tupla-ahdetulle 535D:lle."
                -> Mitkä osa-alueet nämä ovat? Laita vaikka 0-100km/h ja varttimailiajat näin ensi hätään? Jos menee alle 12.5s varttimaili, niin sitten myönnän, että E39 M5 ei pärjää vaparina enää. 100-200km/h menee varmaan tuollaisella about samoihin E39 M5:n kanssa, olisko joku vähän alle 10s? Oma paras on vajaa 9s (tässä taisi olla aika optimaaliset olosuhteet), yleensä pyörii siinä n. 10s paikkeilla. Ehjällä vakiolla pääsee n. 11s.
              Tuossa nyt vielä nuo avoimet kysymykset. Se olisi ihan mukavaa, että joku nyt laittaisi sitä kauan kaivattua faktaa ihan todellisten mittaustulosten tai aikalappujen muodossa. Ei mitään mutu -vertailuja "kokeilen naapurin serkun Supran kanssa ja se jäi"




              Hauska juttu sinällään, että tuossa vakuuttavasti kerrottiin:
              • "e39 m5 vapsuna ja kone avaamattomana ei pärjää kiihtyvyydessä missään edellämainutulla osa-alueella 400hv/980nm tupla-ahdetulle 535D:lle.".
              Kuitenkin heti perään kirjoitetaan:
              • "Joo no sikäli ihan teorioita nää varttimaili ajat, koska omalla ei voi edes kyseistä matkaa vetästä. Tai siis ei ole mitään järkeä, koska tiedossa on ettei laatikko kestä nollasta repäsyä...siis jos pitoa saa. Eli niinkun sanonut oon, niin kyseessä ei ole mikään varttimaili auto."
              -> Ilmeisesti esim. varttimailia ei siis lasketa kiihtyvyyden osa-alueeksi, jos kerran E39 M5 ei pärjää millään osa-alueella? Kuitenkin tuossa nyt sitten kirjoitetaan, ettei reippaammin laitetulla 535D:llä edes voi ajaa varttimailia, kun ei paikat kestä jne.. Eli teoria ja käytäntö ei oikein tuossakaan kohtaa?

              Koittakaa ymmärtää mua. Tässä yksin pojan kanssa kotona (emäntä on sairaanhoitaja=vuorotyöläinen), joten ei ole oikeen muutakaan tekemistä kuin kirjoitella joutavia tänne Tosin kyllähän tuo 1,5v poika pitää pääosin melko kiireisenä.. Eikä sitten herneitä nenään kenellekään, eipä nää nyt niin tärkeitä asioita ole
              Last edited by Tylyttäjä; 18-02-2012, 11:03.
              Current: Modified Subaru WRX Sti '05

              EX: BMW E39 M5
              Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped
              Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h
              (Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)

              Suzuki GSX-R 1070 K5
              Performance Mods: Lot
              Performance: 200mph/322kph@1mile
              (First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)

              Comment

              • markki23
                Bimmer Fanatic
                • Jan 2010
                • 205
                • Karkkila

                #67
                Joo tuli tossa jo sanottua että en kirjota enää.
                Turha tänne on kirjottaa ku tylyttäjä on kuitenkin oikeassa.
                Esim, kerron oma kohtaisista kokemuksista bimmer partyjen vauhtiajoissa ja gti,ssä suomen hienoimmaksi supraksi valituksi autoksi joka on myös suhteellisen nopea.
                Aina tylyttäjä vääntää että on varmasti ollut loppuun ajettu M5 tai jotain muuta vastaavaa.
                Onko sinulla omakohtaisia kokemuksia näiden autojen vertailusta.? Vai luetko vain numeroita silloin kun emäntäsi on töissä.?
                Itse ajan tuolla liikenteessä hyvin paljon ja joskus tulee muulta liikenteeltä suojassa kokeiltua joitakin autoja vastaan miten oma menee.
                Onhan minunkin autollani ajettu jo kohta 170tkm ja perä hajosi bimmer partyjen jälkeen joten sekin oli jo antautumassa. Varmasti jos kaikki olisi ollut kunnossa olisin pessyt kalajoella M5 selvästi. Heh eli näin.
                Nyt on tylyttäjä aika rauhoittua ja todeta että luultavasti useimmissa tapauksissa M5 on vartilla nopeampi auto kuin 535d mutta ensi kesänä voit sitten kokeilla jotain disukkaa vastaan yleisimmän kisan maantiellä 80-200km/h tai vielä kovempaan vauhtiin niin saatat yllättyä lopputuloksesta.
                Nyt kannattaa viettää viikonloppua ja todeta että joskus joku muukin saattaa olla oikeassa eikä aina kammeta vastaan. :think

                Vielä en ole tehnyt päätöstä catin poistosta mutta eiköhän se kevään korvilla selviä.
                -02 E46 M3 SMG2 LagunaSegaBlau & -14 F45 220xd Msport AlpinWhite.

                Ex: -99 V70 2,4 10v,, -99 c70 t5,, -04 Type-R,, -02 325ti compact( Rankin vanha),, -04 Z4 2,2l,, -04 S60R +400hp,, -05 A4 3,0TDI Q,, -04 Z4 3,0l (bemu2000 vanha),, -02 e46 M3 SMG II,, -05 E60 535d M5 Look,, -85 E30 325 Cabrio,, -11 F10 M-Sport AlpinWhite,, -11 A6 3.0TDI Q RS6 Look,, -13 A4 3,0TDI Q,, - 11 F11 525d Msport.

                Comment

                • bemarikari5
                  Bimmer Rookie
                  • Dec 2004
                  • 167

                  #68
                  Osaako tähän kukaan sanoa mitään?


                  Originally posted by bemarikari5 View Post
                  Miten katsastuksessa on suhtauduttu ti-putkistoon?
                  -04 e60 530da
                  ex bemmit: 1502, 318i, 535i, 730i, 850i, 530dx2

                  Comment

                  • Tofu
                    Bimmer Fanatic
                    • Jun 2011
                    • 515
                    • Vimpeli, Etelä-Pohjanmaa

                    #69
                    Originally posted by bemarikari5 View Post
                    Osaako tähän kukaan sanoa mitään?

                    Ei meikäläisen autosta ainakaan sanottu mitn. Ja omassa on niin rumasti tehty se putkisto vielä, että hävettää oikeen (Entisen omistajan tekeleitä)
                    F01 730d -13

                    Comment

                    • Tylyttäjä
                      Bimmer Enthusiast
                      • Sep 2007
                      • 1412

                      #70
                      Originally posted by markki23 View Post
                      Joo tuli tossa jo sanottua että en kirjota enää.
                      Turha tänne on kirjottaa ku tylyttäjä on kuitenkin oikeassa.
                      Esim, kerron oma kohtaisista kokemuksista bimmer partyjen vauhtiajoissa ja gti,ssä suomen hienoimmaksi supraksi valituksi autoksi joka on myös suhteellisen nopea.
                      Aina tylyttäjä vääntää että on varmasti ollut loppuun ajettu M5 tai jotain muuta vastaavaa.
                      Onko sinulla omakohtaisia kokemuksia näiden autojen vertailusta.? Vai luetko vain numeroita silloin kun emäntäsi on töissä.?
                      Itse ajan tuolla liikenteessä hyvin paljon ja joskus tulee muulta liikenteeltä suojassa kokeiltua joitakin autoja vastaan miten oma menee.
                      Onhan minunkin autollani ajettu jo kohta 170tkm ja perä hajosi bimmer partyjen jälkeen joten sekin oli jo antautumassa. Varmasti jos kaikki olisi ollut kunnossa olisin pessyt kalajoella M5 selvästi. Heh eli näin.
                      Nyt on tylyttäjä aika rauhoittua ja todeta että luultavasti useimmissa tapauksissa M5 on vartilla nopeampi auto kuin 535d mutta ensi kesänä voit sitten kokeilla jotain disukkaa vastaan yleisimmän kisan maantiellä 80-200km/h tai vielä kovempaan vauhtiin niin saatat yllättyä lopputuloksesta.
                      Nyt kannattaa viettää viikonloppua ja todeta että joskus joku muukin saattaa olla oikeassa eikä aina kammeta vastaan. :think

                      Vielä en ole tehnyt päätöstä catin poistosta mutta eiköhän se kevään korvilla selviä.
                      Vieläkin puuttuu se fakta, kerro nyt mitä se disukka menee 100-200km/h tai 80-200km/h, ei kai sen niin vaikea ole kertoa? Siitähän sen näkee, että pärjääkö sillä putkiviritteiselle M5:lle vai ei. Veikkaanpa, että sinulla ei ole hajuakaan, että paljonko se menee? Ei taida olla ikinä mitattu?

                      Meidän jutuilla on tosiaan sellainen ero, että mulla on heittää lukuja ja mittaustuloksia (sekä useammalta radalta että Performanceboxin dataa), sulla on sitten noita juttuja (mutua). Jos halutaan vertailla suorituskykyä, niin helpoin ja luotettavin tapa on mitata se radalla. Itsekin on tullut kadullakin kisaltua (varsinkin aiemmin, kun ajelin enimmäkseen prätkällä), mutta onhan se vähän tollasta teinien hommaa..

                      Voisin jopa väittää, että mulla saattaa olla melko paljon enemmän omakohtaista kokemusta autojen ja prätkien suorituskyvyn vertailusta kuin sinulla. Sitä on tullut tehtyä sekä kadulla 90-luvun alkupuolelta saakka ja lukuisilla eri radoilla 2000-luvun alkupuolelta saakka.

                      Vieläkään et ole osoittanut yhtä ainoaa faktaa siitä, että tuo laitettu 535D olisi nopeampi esim. 100-200km/h vedossa kuin kunnossa oleva putkiviritteinen E39 M5 (menee sen alle 10s). Ainoa minkä laitoit, niin että autosi oli nopeusajossa _yhtä nopea_ (hidas) kuin joku yksittäinen M5 Kalajoella. Eli ei siinäkään tapauksessa nopeampi (yhtä nopea <> nopeampi).
                      Last edited by Tylyttäjä; 18-02-2012, 13:00.
                      Current: Modified Subaru WRX Sti '05

                      EX: BMW E39 M5
                      Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped
                      Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h
                      (Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)

                      Suzuki GSX-R 1070 K5
                      Performance Mods: Lot
                      Performance: 200mph/322kph@1mile
                      (First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)

                      Comment

                      • LeMansBlau
                        Bimmer Enthusiast
                        • Aug 2006
                        • 1060
                        • Insomniac

                        #71
                        Lyhyesti kommentoin, kun en osaa tätä kinastelua enään näin aikuis iällä.

                        En ole millään konstilla yllytyshullu, joten ainakaan minun osalta ei tämän aiheen alle heru omien kulkineitteni lukemia.

                        Olen lisäksi 100% varma, että jos laittaisin tänne noi race chronolla (+gps) mittaamani ajat, niin seuraavaksi väittäisit Tylyttäjä tuloksia vääriksi. Sen verran nyt voin kertoo, että 80-120 menee nopeemmin, kun esim. vakio e60 m5 ja 100-200 REILUSTI alle 10s. Kyllä sekin näemmä tuolla vaikuttaa onko autossa 500nm vai 1000nm.
                        Nykyseltään noihin +80km/h nopeuksiin on tullu hyvin vetoja, kun vertaa aiempaan 370hv/780nm versioon.

                        Ihan sama kuka uskoo ja mitä uskoo. Pitää miettiä jos ensi kesänä ottais videot noista suoritteista, johon suorilta kuvais mittariston ja sitten ajanottolaitteen näyttämät vedon päätteks. Tällä konstilla sais luultavammin uskottavimmin noi esitettyä. En silti ala foorumeilla noita levitteleen, mutta josko ihan vaan kiusallanikin Tylyttäjälle pukkais sähköpostilla.

                        Tää nyt on mun osalta tässä. 535D putkiston osalta voin vielä tänne kirjoitella. Joku näemmä näkee tarpeekseen sanoa aina viimeisen sanan, joten anna puheenvuoron hänelle:
                        ///MADE IN FINLAND

                        sigpic

                        TÄLLÄ HETKELLÄ NIMISSÄ OLEVAT:
                        E30 SEDAN IX M-TECNIC II
                        F32 COUPE PERFORMANCE
                        F31 TOURING XDRIVE M-SPORT

                        Comment

                        • Tommix
                          BTCF Member
                          • Dec 2006
                          • 5478
                          • S:t Karins

                          #72
                          Originally posted by bemarikari5 View Post
                          Osaako tähän kukaan sanoa mitään?
                          Riippuu katsurista, hylsyä en ole koskaan saanut mutta, ei se mahdotonta ole. Aken ohjeista:
                          D2 Pakoputkisto
                          Vaadittava katalysaattori puuttuu.
                          Äänenvaimennin tai katalysaattori säännöstenvastainen.
                          Selkeät vuodot putkistossa; päästömittausta ei voida
                          luotettavasti suorittaa.
                          => HYLÄTTY
                          Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
                          Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
                          ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
                          Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006

                          Comment

                          • Tylyttäjä
                            Bimmer Enthusiast
                            • Sep 2007
                            • 1412

                            #73
                            Originally posted by LeMansBlau View Post
                            Lyhyesti kommentoin, kun en osaa tätä kinastelua enään näin aikuis iällä.

                            En ole millään konstilla yllytyshullu, joten ainakaan minun osalta ei tämän aiheen alle heru omien kulkineitteni lukemia.

                            Olen lisäksi 100% varma, että jos laittaisin tänne noi race chronolla (+gps) mittaamani ajat, niin seuraavaksi väittäisit Tylyttäjä tuloksia vääriksi. Sen verran nyt voin kertoo, että 80-120 menee nopeemmin, kun esim. vakio e60 m5 ja 100-200 REILUSTI alle 10s. Kyllä sekin näemmä tuolla vaikuttaa onko autossa 500nm vai 1000nm.
                            Nykyseltään noihin +80km/h nopeuksiin on tullu hyvin vetoja, kun vertaa aiempaan 370hv/780nm versioon.

                            Ihan sama kuka uskoo ja mitä uskoo. Pitää miettiä jos ensi kesänä ottais videot noista suoritteista, johon suorilta kuvais mittariston ja sitten ajanottolaitteen näyttämät vedon päätteks. Tällä konstilla sais luultavammin uskottavimmin noi esitettyä. En silti ala foorumeilla noita levitteleen, mutta josko ihan vaan kiusallanikin Tylyttäjälle pukkais sähköpostilla.

                            Tää nyt on mun osalta tässä. 535D putkiston osalta voin vielä tänne kirjoitella. Joku näemmä näkee tarpeekseen sanoa aina viimeisen sanan, joten anna puheenvuoron hänelle:
                            Kuten sanottua, ei mulla ole mitään ongelmia uskoa/myöntää tuloksia, jos ne on luotettavasti mitattuja. Mähän kritisoin juurikin sitä mutua mitä tässä topikissa on esitetty ihan liikaa.

                            Jos on kunnon 5hz GPS-siru ja hyvä signaali (mieluummin ulkoinen antenni) niin racechronollakin saa suht tarkasti (max 2 kymmenystä heittoa). Jos taas on 1hz siru eikä ulkoista antennia (eli racechrono normi-kännykässä) niin tulokset on mitä sattuu.

                            Laita nyt tulokset vaan? Eli jos sulla on reilusti yli 400hp niin saattaahan se mennä esim. selvästi alle 9s? Silloin se olisi jo jonkin verran nopeampi kuin putkiviritteinen ehjä E39 M5. Mulla ajat yleensä 9-10s välillä, paras mittaamani on 8,8s.

                            Noi mittarin kuvaamiset on ihan huuhaata. Tosin tein sen itsekin kun pyydettiin. Samaa se näytti kuin Pbox, mutta en tajua mitä järkeä siinä on, jos on kerran vehkeet joilla voi mitata tarkasti ja logata vedon (kuten Pbox).

                            Edelleenkin tästä topikista puuttuu ne faktat. Eli ne faktat, jotka todistavat ainakin seuraavat väitteet; 535d on selvästi voimakkaampi, se on kiihdytyksien kaikilla osa-alueilla nopeampi, se on nopeampi 100-200km/h jne.. Laittakaa nyt edes yksi fakta, joka todistaisi edes jonkun näistä. Kiitos.
                            Current: Modified Subaru WRX Sti '05

                            EX: BMW E39 M5
                            Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped
                            Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h
                            (Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)

                            Suzuki GSX-R 1070 K5
                            Performance Mods: Lot
                            Performance: 200mph/322kph@1mile
                            (First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)

                            Comment

                            • Tofu
                              Bimmer Fanatic
                              • Jun 2011
                              • 515
                              • Vimpeli, Etelä-Pohjanmaa

                              #74
                              Originally posted by Tylyttäjä View Post
                              Edelleenkin tästä topikista puuttuu ne faktat. Eli ne faktat, jotka todistavat ainakin seuraavat väitteet; 535d on selvästi voimakkaampi, se on kiihdytyksien kaikilla osa-alueilla nopeampi, se on nopeampi 100-200km/h jne.. Laittakaa nyt edes yksi fakta, joka todistaisi edes jonkun näistä. Kiitos.
                              Jonnin joutava kommentti tulossa...

                              Itse asiassa tähän topikkiin voisi laittaa lisää suosituksia minkälaisen putkiston voisi laittaa E60 535d:hen .
                              F01 730d -13

                              Comment

                              • Jampsu87
                                BTCF Member
                                • Oct 2007
                                • 1340
                                • Rovaniemi

                                #75


                                Kyllähän tommonen tiisseli ainakin hyvin kampoihin pistää m5:lle, mutta näyttäisi lopulta loppuvan paukut kesken.
                                E91 lci 330xd.

                                Comment

                                Working...
                                X