Originally posted by Pile jr
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Bmw 530ia vm04
Collapse
X
-
Originally posted by Pile jr View PostPiti jo eilen mainita yks asia, eli valojen yläpuolella oleva muovinen suoja jossa on ne oranssit sivuvalot ne olivat täynnä kosteutta, vaikuttaako tämä mitenkään mahdollisesti että, voisi mennä rikki tai muuta. Ja miten tuon kosteuden saa sieltä pois?
Ite temmoin lamput veks edellisestä autosta samasta syystä, saunoin niitten kaa viikonlopun ja viikon päästä taas vesihelmiä sisällä. Koko lampun vaihtamalla se onnistuu varmaan parhaiten, mutta kustannuksen järkevyyttä voi sitte miettiä iha ite.
Onko muuta normihehkut vai xenonit?E91 335iAT -08
-Iiiiskää, saapi tulla pyyhkimään! -
Comment
-
-
Mites huollot jakautuvat kohta on 100tkm ajettu tällä autolla, koska on seuraava huolto km mukaan yleensä ja mitä se pitää sisällään, i drive kattelin ja se näytti jotain km määriä joita en muista. I drive:sta niin onko huollot silloin kun se näyttää esim. jarrupalat 3tkm, silloin voi vielä ajella sen 3tkm ja sitten voi pikkuhiljaa vaihtaa tai voihan ne vaihtaa koska vaan. Se ilmeisesti seuraa niistä ja ilmoittaa tarpeen tullen. Aika sekavaa on teksti koettakaa ymmärtää
Vielä sellainen juttu, miten saan sen salavalikon esiin ja nähdä nuo lämmöt miten se käyttäytyy, lämmöt on varmaan hyvä olla siinä +90Last edited by Pile jr; 03-05-2012, 16:04.
Comment
-
-
Originally posted by Pile jr View PostEli auto on tulossa huomenna minulle ja palautan launtaina, kertokaapa nyt sitten mitä mun kannattaa tsekata siitä autosta.
Täytyy tehdä perinpohjainen katselu kaikesta
Itse käyttäisin nosturilla, vääntelisin hieman tukivarsia ja puslia, tutkisin onko öljy/nestevuotoja missään, kulutusosien kunto jne...
Erityisen tarkasti tutkisin perus e60 tyyppiviat mistä löytyy juttua searchilla vaikka huru mycket, samoin salavalikon käytöstä :think
Lisäksi ottaisin yhteyttä johonkin foorumilaiseen keneltä löytyy INPA ja pyytäisin tutkimaan vikakoodit, modulien infokoodit, päivitykset, kaikki mahdolliset kilometritiedot jne.Näillä mennään:
Toyota Corolla hybrid sport touring -21"After 20 years daily repair"
BMW e30 320i cabriolet -90 "Back to the old school"
BMW e34 525i -90 ”Museointia vaille”
BMW e39 528ia M-sport -99 ”Käyttöharraste”
MB c124 230CE -90 "Badboy"
MB s204 220cdi -08 "Seutuauto"
Comment
-
-
Kannattaa muistaa tutkiessa myös se, että vaikka sieltä nyt olisi joku tukivarsi menossa tai umpiossa kosteutta, ei autoa kannata välttämättä tyrmätä vielä. Ei autoista mikään ole 100% vikavapaa, joten suhteuttaa ikään ja hintaan jos jotain pientä löytyykin ja korjaa sitten.
Yksi mikä tuon ikäisestä autosta kannattaa katsoa on päävirtakaapelin liitos, auto nosturille ja taka-akselin päällä oleva liitos silmäilyn alle ettei näy merkkejä kuumenemisesta. Jos ok, kannattaa suojata sitä puristettua liitosta muovilätkän alta samalla kun se on aika paskasti suojattu tehdasperäisesti... Kaapelin vaihto on ikävä homma.325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
Comment
-
-
Näinhän se sitten meni, liikkeestä kotiin ja vikavalo rupesi loistamaan, moottorivikavalo keltainen sellainen eikä ole sammunut sen jälkeen, moottori ottaa kierroksia ihan normaalisti, kaasu pohjaan ja ottaa sen reilut 6000rpm vaihteisto pelaa normaalisti ei mitään ongelmia. Myyjä sanos että se johtuu bensansyötöstä mene ja tiedä
Siksi haluaisin saada vikakoodit luettua, tai mistä tuollainen voisi johtua, kertokaa kaikki mitä tulee mieleen.
Ja autohan on tämä, onko jollakin siitä tietoa
Comment
-
Comment