Mistä voi johtua, että EGR venttiili pysyy auki tyhjäkäynnillä (700rpm)? DIS:n mukaan pitäisi sulkeutua kierrosten ollessa alle 750rpm, onko näin? Jos pitäisi olla kiinni niin voiko viallinen Electric valve (linkki 1, osa 11) aiheuttaa tuon liiallisen alipaineen tuoton, entä Pressure converter (linkki 2, osa 1)? Vai onko vika itse DDE modulissa tai jossain muualla?
Oireena on, että pakokaasua (tai muuta käryä) tulee autoon sisään. Vaihdettuja osia toistaiseksi turbo, pakosarja, egr-cooleri, egr-venttiili ja niiden välinen putki ja liuta tiivisteitä. Mielellään sais ton jo pikkuhiljaa kuntoon..
Kiitos
Oireena on, että pakokaasua (tai muuta käryä) tulee autoon sisään. Vaihdettuja osia toistaiseksi turbo, pakosarja, egr-cooleri, egr-venttiili ja niiden välinen putki ja liuta tiivisteitä. Mielellään sais ton jo pikkuhiljaa kuntoon..
Kiitos
Comment