Tekeekö joku Pori / Tre akselilla ohjelmointia? Pikku käryt alkaa yleensä haittaan siinä vaiheessa kun kabiinissa kirvelee silmiä...
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E60 dpf tukossa...?
Collapse
X
-
Originally posted by MikkoV View PostTekeekö joku Pori / Tre akselilla ohjelmointia? Pikku käryt alkaa yleensä haittaan siinä vaiheessa kun kabiinissa kirvelee silmiä...
Sinuna suuntaisin hariselle.///MADE IN FINLAND
sigpic
TÄLLÄ HETKELLÄ NIMISSÄ OLEVAT:
E30 SEDAN IX M-TECNIC II
F32 COUPE PERFORMANCE
F31 TOURING XDRIVE M-SPORT
Comment
-
-
Originally posted by LeMansBlau View PostJuu no kaikki ei ole ihan kunnossa jo sisälle asti kärtsää.
Sinuna suuntaisin hariselle.
En lähde hakemaan lisätehoa 300tkm ajetusta autosta, pelkästä tuosta hommasta suoriutunee joku muukin...?
Mutta, vinkkejä otetaan vastaan sillä aikaa kun selailen läpi tuta 107 sivun tietopankkia.E70 3.0SD -08
.................................................. ................................
Autoviitala Drift Team, Chevrolet Camaro RS 6.2 LS3 S/C -70
Comment
-
-
Originally posted by LeMansBlau View PostKärytys on melko pientä. Esimerkiksi enemmän webasto kärtsää nokkaan. Ohjelmalla tota pystyy jonkinverran sääteleen jos noukka ei kestä.
Eli pistäisin kyllä ainakin sen katin paikalleen. Se ei siellä juurikaan mitään ahdistusta lisää... Eikä kitkerä käry oikein muutenkaan sovi tuollaiseen autoon.
Comment
-
-
Originally posted by JKK View PostKun joitakin vuosia sitten poistin yhdesta 220CDi-mersusta katin ja DPF:n, oli käry kyllä aivan helvetinmoinen. Varsinkin kovilla pakkasilla haju tunki niin pahasti autoon sisälle, että oli pakko laittaa katti nopeasti takaisin. Viimeinen niitti oli se, kun liikennevaloissa vierellä odotttanut kanssa-autoilija heilutti provosoivasti kättään nenänsä edessä.
Eli pistäisin kyllä ainakin sen katin paikalleen. Se ei siellä juurikaan mitään ahdistusta lisää... Eikä kitkerä käry oikein muutenkaan sovi tuollaiseen autoon.
Kylmänä kun tuikkaa tulille, niin ehkä sillon, mutta yhtälailla perus bensa käryttää pakkaskylmällä koneella.
Kenenkään ei pitäis liikennevaloissa moista huomata.
Ohjelmallisesti tohon pystyy myös jonkinverran vaikuttaan ja ei yli 300tkm ajettu nyt vielä pitäis pikku lisäpuhdistakaan säikkyä.
Kaverillani (kauppuri) tulee kohta 750tkm 330d mittariin, josta yli 600tkm ohjelmoituna ja yli puolet 35d suuttimilla ja katittomalla putkistolla.
Mutta se on totta, ettei toi katti pakopaineita keräile jos on ehjä ja auto suht vakio softalla. Ja onhan se toki vähemmän kärytön katillisena.
Kukin omalla tavallaan...Last edited by LeMansBlau; 14-03-2013, 16:16.///MADE IN FINLAND
sigpic
TÄLLÄ HETKELLÄ NIMISSÄ OLEVAT:
E30 SEDAN IX M-TECNIC II
F32 COUPE PERFORMANCE
F31 TOURING XDRIVE M-SPORT
Comment
-
-
Mikä mootori tässä on kyseessä? Minulta nimittäin löytyy pesty CAT/DPF kikkare x35D:n...Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
-
Tuollaisia voisi kokeilla :
Ite olen kokeillut pullon tätä (tilasin n. 15e pullo hintaan ebaysta muiden mukana...) :
Laitoin vajaaseen tankkiin ja luultavasti polttoprosessi tuli ainakin kertaalleen tehtyä, mutta mitään oleellista muutosta en ole huomannut -> tekee polton edelleen tiheästi joten kait se filtteri/järjestelmä ihan toimivakin on, mutta kovin pian tuntuu tukos tulevan ja polttoprosessi alkaa n. 250-300 km välein... :think
Mitähän tuolle siis kannattaisi tehdä tässä vaiheessa vai tarvinneeko/hyödyttääkö tehdä juuri mitään...? Vähän nuhaiselta meno kyllä tuntuu ja tuo tihentynyt väli kyllä ottaa vähän pattiin, kun vedot ovat normiajossa tietyillä nopeuksilla ja vaihteilla auton teho huomioiden melko puutteelliset.Last edited by BemariAndy; 04-05-2013, 01:01.* Volvo V90 Cross Country D4 AWD 2017 ruotsintuonti 2019 Kakkosautona Volvo S40 1.8 bensa (Ford...)
* Aiempia autoja vanhimmasta alkaen :
Ekat 5 Peugeot (309, 2x306, 307 ja 407), 1 Opel Zafira CDTI -07, 1. BMW 520da E61 -09 Isernhagen haku 2012 Saksasta ja X3 F25 LCI 30D -15 Fulda haku 2018 Saksasta
Comment
-
-
Originally posted by Kiisseli View PostItse tässä kanssa dpf:n putsausta sunnitellut turboremontin yhteydessä. Kysymys kuuluukin mikä kuvassa olevista pöntöistä on dpf? onko samassa tuon katin kanssa heti ekassa kikkareessa vai tuolla isossa pöntössä auton keskivaiheilla? Auto siis 530dA, valmistunut 6/2004.Bmw e61 535 d touring M-sport 11/2004 "TÄYSITEHOINEN"
Ja autoa janottaa alla näkyvään tapaan...
http://tankkaus.com/cars/public_grap...33/2016/2015/3
e39 -530d touring 11/1999
ex:Bmw e21 320 6 syl "kaasari" 1979
Automaattivaihteiston huuhteluöljynvaihto
Comment
-
-
Originally posted by L.L. View PostEipäs vaan tuo vasemmanpuoleisin mikä on auton keskivaiheilla. Tämähän on sitä vanhempaa mallia (M57N) jossa on erillinen pönttö DPF:lle.Vikakoodinluku, Livedata, Koodaus, Päivitykset, Retrofitit, Tehonlisäykset AJ Performance optimoinneilla. Virallinen XHP vaihteistosoftien jälleenmyynti
Kissvesala.fi
Priva tai o443424479
Comment
-
-
Originally posted by Kiisseli View PostKiitos, juuri tästä syystä asiaa varmistelinkin. Niin monta eri vastausta netistä löytänyt tähänkin asiaan.Bmw e61 535 d touring M-sport 11/2004 "TÄYSITEHOINEN"
Ja autoa janottaa alla näkyvään tapaan...
http://tankkaus.com/cars/public_grap...33/2016/2015/3
e39 -530d touring 11/1999
ex:Bmw e21 320 6 syl "kaasari" 1979
Automaattivaihteiston huuhteluöljynvaihto
Comment
-
-
Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
Comment