Originally posted by BreeZi
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
paras vikakoodinlukija?
Collapse
X
-
M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
-
-
Originally posted by MajorDrake View PostEikös näihin saa adaptereita odb2 -> pyöree liitin?
E: jos siis puhe vanhemmista kuin -96F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Minä olen ollut aika tyytyväinen Androidin Torque-ohjelmaan, tosin siinä olen vain seurannut kiihtyvyyksiä, lämpötiloja ja hiukkasloukun polton toimintaa mitä noista nyt osaa tavis tulkitakaan... Mulla on sellainen bluetooth ELM-adapteri. Torque väittää, että se ei tue ohjelman n. 10:sta ominaisuudesta tai sensoreista kuin 3 eli ei välttämättä ole kovin monipuolinen BMW:lle. Asensin myös testimielessä sen BMWhat-lite version ja se oli vähän kökkö... Vikakoodeja ei ole ollut kuin idrivessa, että diesel on vähissä :-)
Asensin lisäksi OBD Car Doctor -ohjelman, joka löysi seuraavat koodit :
C3E80
P2430
C3EC0
P2470
Noista C-alkuisista ei löydy netistä juuri tietoa, mutta tuo P-tyyppinen viittais MAF tai EGR-juttuihin. Autossa on viriohjelma. Eli aika lailla eri tavoin toimivat ja antavat eri tietoa. Mutta mielenkiintoisia käyttää.* Volvo V90 Cross Country D4 AWD 2017 ruotsintuonti 2019 Kakkosautona Volvo S40 1.8 bensa (Ford...)
* Aiempia autoja vanhimmasta alkaen :
Ekat 5 Peugeot (309, 2x306, 307 ja 407), 1 Opel Zafira CDTI -07, 1. BMW 520da E61 -09 Isernhagen haku 2012 Saksasta ja X3 F25 LCI 30D -15 Fulda haku 2018 Saksasta
Comment
-
-
Originally posted by MajorDrake View PostSamalta kiinan piuhalta tuo näyttää mutta lyöty tarrat päälle.
Toimii siis myös vanhempien kanssa jos on K+D can
Avasin kaapelin ja totesin että kahden pinnin välillä oli hyppylanka, jota kai ei pitäisi olla uudempaa väylää lukiessa. Lisäksi pinnit oli heikosti kolvattu ja jotkut heilui miten sattui.
Pitäisi kolvailla pinnit tiukemmin kiinni ja yrittää uudestaan. Vertasin pinnien kytkentää netistä löytämääni OBD-väylän kytkentäkaavioon, ja näytti siltä että pinnit on ihan ihmeellisesti kytketty. Jos jollakulla on tietoa mitkä pinnit pitää olla johtavia, niin olisin kiinnostunut kuulemaan.
btw. Jostain luin, että valkoisella piirilevyllä olevat piuhat on kuraa ja vihreät laadukkaampi.E91 LCI 325d -09, E90 330xd -06
Comment
-
-
Originally posted by Dealhill View Postbtw. Jostain luin, että valkoisella piirilevyllä olevat piuhat on kuraa ja vihreät laadukkaampi.
hintaa oli muinoin joku 100 USD eli ei halvimpia...M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
Originally posted by BemariAndy View PostMinä olen ollut aika tyytyväinen Androidin Torque-ohjelmaan, tosin siinä olen vain seurannut kiihtyvyyksiä, lämpötiloja ja hiukkasloukun polton toimintaa mitä noista nyt osaa tavis tulkitakaan... Mulla on sellainen bluetooth ELM-adapteri. Torque väittää, että se ei tue ohjelman n. 10:sta ominaisuudesta tai sensoreista kuin 3 eli ei välttämättä ole kovin monipuolinen BMW:lle. Asensin myös testimielessä sen BMWhat-lite version ja se oli vähän kökkö... Vikakoodeja ei ole ollut kuin idrivessa, että diesel on vähissä :-)
Asensin lisäksi OBD Car Doctor -ohjelman, joka löysi seuraavat koodit :
C3E80
P2430
C3EC0
P2470
Noista C-alkuisista ei löydy netistä juuri tietoa, mutta tuo P-tyyppinen viittais MAF tai EGR-juttuihin. Autossa on viriohjelma. Eli aika lailla eri tavoin toimivat ja antavat eri tietoa. Mutta mielenkiintoisia käyttää.
kyllä täytyy tuota OBD Car Doctor -ohjelmaa ainakin kehua sikäli, että asensin sen varsin testimielessä uudelleen ja testailin vikakoodien lukua. Samat vikakoodit tuli kuin yllä. Sitten kun putsasin aivan ensi kertaa tee-se-itse MAF-sensorin ja ilmanputsarin KUNNOLLA, niin eipä enää vikakoodeja siinä ohjelmassa näkynyt!!! Piti aivan 3 kertaa tarkistaa, kun tuntui, että aivan turhaa noita osia tuli höönättyä ja juuri mitään ei auton tekniikasta korjauksen osalta tiedä...
Eli kyllä kait tuo aika ok noita osia tulkitsee? Tosin Torque ei osannut ottaa kantaa mitenkään ilmamassamittarin toimintaan tms. puutteeseen??? Kantsii silti suhtautua varauksella noihin vikakoodeihin mitä tulee. Toinen siis löytää heti ja toinen ei millään. Ja softauksesta jälki-infona sanottiin, että ainakin normiohjelmissa tai testereissä saattaa aina jotain herjaa olla.* Volvo V90 Cross Country D4 AWD 2017 ruotsintuonti 2019 Kakkosautona Volvo S40 1.8 bensa (Ford...)
* Aiempia autoja vanhimmasta alkaen :
Ekat 5 Peugeot (309, 2x306, 307 ja 407), 1 Opel Zafira CDTI -07, 1. BMW 520da E61 -09 Isernhagen haku 2012 Saksasta ja X3 F25 LCI 30D -15 Fulda haku 2018 Saksasta
Comment
-
-
nonnii. ostin ton bm technicin mustan piuhan ja nyt kun rupesin asentaa tota ohjelmaa sähköposti ohjeiden mukaan nii heti siihen pysähty homma.
ongelma siis että kun rupee asentaa ohjelmaa nii ei asenna muutakun jonku tekstitiedosto sivun.
miten ihmeessä saan ton bm technic installer kuvakkeen että pääsen itse asennukseen?
Comment
-
-
Originally posted by jiivee530d View Postnonnii. ostin ton bm technicin mustan piuhan ja nyt kun rupesin asentaa tota ohjelmaa sähköposti ohjeiden mukaan nii heti siihen pysähty homma.
ongelma siis että kun rupee asentaa ohjelmaa nii ei asenna muutakun jonku tekstitiedosto sivun.
miten ihmeessä saan ton bm technic installer kuvakkeen että pääsen itse asennukseen?
Comment
-
-
Originally posted by jiivee530d View Postauttakaa amatööriä
Itselle tuli DVD:llä softa, josta siis DVD:n juuresta ko. installer käyntiin.
Sen jälkeen tulee ruutu, jossa vaiheet 1-7 (Step 1- 7), jokaisen kohdalla vaan painetaan "Click here to Install" ja odotetaan...K1300S -09, R 1200 GS LC -16 Mini Cooper R56 -07, Ex. E61 520 dA -07
Comment
-
-
Originally posted by ark28 View PostSaitko sitä Start-Installer:ria käynnistettyä?
Itselle tuli DVD:llä softa, josta siis DVD:n juuresta ko. installer käyntiin.
Sen jälkeen tulee ruutu, jossa vaiheet 1-7 (Step 1- 7), jokaisen kohdalla vaan painetaan "Click here to Install" ja odotetaan...
ja minä tilasin ton netistä ladattavan version.
oisko tossa mukana pitäny tulla dvd levy?Last edited by jiivee530d; 04-04-2013, 11:02.
Comment
-
-
Olisko jollain heittää uusin E60 (Lci) scripti vai mistä johtuu kun luen moottorin ohjausyksiköstä niin se tulostaa kyl virheet mut siitä puuttuu se virhe ilmoitus "unknown p-code" eli tulee ihan blankkona virheet mut detailit kyl näkyy.E65 730d '08 Monaco blue
Ex: E60 523iA '08
Comment
-
-
Originally posted by jiivee530d View Posten oo päässy start installer kohtaan.
ja minä tilasin ton netistä ladattavan version.
oisko tossa mukana pitäny tulla dvd levy?
Jos haluat, niin laita priva-viestillä puhelinnumero, niin voin soitella (jos vaikka osaisin neuvoa )K1300S -09, R 1200 GS LC -16 Mini Cooper R56 -07, Ex. E61 520 dA -07
Comment
-
-
Originally posted by ark28 View Postaiemmin tuo softa tuli dvd:llä. Mutta uskoisin, että sait ladattua pakatun zip-tiedoston tms, joka tarvii purkaa jonnekin tilapäishakemistoon ja sieltä käynnistää sitten se varsinainen asennusohjelma (start installer).
Jos haluat, niin laita priva-viestillä puhelinnumero, niin voin soitella (jos vaikka osaisin neuvoa )
piti muuttaa exe loppumuotoon se tiedosto..
eli ei hätää enää asennuksen kanssa. kiitti kuitenkin.
sitte se alkaaki opettelu.
jos jollain on ylimääräistä aikaa tänne kirjotella vähän ohjeita ton käytöstä nii olisin vallan kiitollinen on nimittäin ensmäinen tämmönen ohjelma mulle.
esim että mitä nää ohjelmat on ja mitä milläki tehään.dis? inpa?
ja muut siellä listassa.
sss ohjelmaa ei antanu asentaa..vissiin pitäs erikseen maksaa jos sen haluaa? mitä sillä tekee?
voiko auton saada sekasi tolla laitteella?
kaikki vinkit on tervetulleita
Comment
-
-
Originally posted by jiivee530d View Postnyt sain juuri asennettua kun laitoin sähköpostia myyjälle..
piti muuttaa exe loppumuotoon se tiedosto..
eli ei hätää enää asennuksen kanssa. kiitti kuitenkin.
sitte se alkaaki opettelu.
voiko auton saada sekasi tolla laitteella?
kaikki vinkit on tervetulleita
Opetteluun alkua:
DIS: http://forums.m3cutters.co.uk/showthread.php?t=59247
Tuon ohjeen mukaan pitäisi vikakoodien luku ja nollaus sujua...
Tuolla foorumilla on myös muita hyviä (tosin englanninkielisiä) ohjeita näiden softien käyttöön.K1300S -09, R 1200 GS LC -16 Mini Cooper R56 -07, Ex. E61 520 dA -07
Comment
-
-
Originally posted by ark28 View Posthyvä homma että ratkesi asennusongelmat
Opetteluun alkua:
DIS: http://forums.m3cutters.co.uk/showthread.php?t=59247
Tuon ohjeen mukaan pitäisi vikakoodien luku ja nollaus sujua...
Tuolla foorumilla on myös muita hyviä (tosin englanninkielisiä) ohjeita näiden softien käyttöön.
mikäs toi inpa sit on? silläkin vissiin pystyy lukemaan ja nollaamaan vikakoodeja?? mitä muuta sillä voi tehä/katsoo.
Comment
-
Comment