memebuy23buy

E60/e61 ostamassa II

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Mikiis
    Bimmer Fanatic
    • Mar 2013
    • 906
    • Oulu

    Originally posted by buksin-1 View Post
    Tuttu auto eli Santun se on oliko nm. SanttuRepo...
    Ai

    Se oli nuin lähellä tuo nickki oikeasta nimestä siksikö olikin, niin tuttu...
    F11 530d -11
    E91 -06 320d
    x2 Tuikut
    Ex. E60 -05 535d M-Sport 386hv/766nm

    Comment

    • böntti
      Bimmer Enthusiast
      • Apr 2011
      • 2857
      • Tampere

      Originally posted by Mikiis View Post
      http://www.nettiauto.com/bmw/530/6611556

      Tunnustaako joku kenen auto, vai muistanko väärin, että jonkun foorumilaisen.

      Tai oliko tästä showroomia. Kaveri olis kovasti kiinnostunut:think
      Mikä tästä tekee vuosimallin 2008?
      -Koodaus, retrofitit, huollot, korjaukset, Tuikun softat, xHP dealer
      -Sähkövikojen selvittely & korjaus, myös hankalat hommat
      -Avaimet (E, F, G) sekä ajonestohommat (DME, DDE, EGS)
      -Käytetyt moottorinohjainlaitteet ja mittaristot yms

      -BmWiz Oy, puh 0400-176128. Soittaja on voittaja.

      Comment

      • Mikiis
        Bimmer Fanatic
        • Mar 2013
        • 906
        • Oulu

        Originally posted by böntti View Post
        Mikä tästä tekee vuosimallin 2008?
        Ei varmaan mikään

        Oli näköjään mennytkin, ja kaverilla oma vielä myymättä.

        Majorilla ois mielenkiintoinen vaihtoehto kaverille, mutta enpä linkitä mitään nyt, ettei mene heti
        F11 530d -11
        E91 -06 320d
        x2 Tuikut
        Ex. E60 -05 535d M-Sport 386hv/766nm

        Comment

        • buksin-1
          Bimmer Enthusiast
          • Dec 2003
          • 4592
          • Keski-Pohjanmaa

          Originally posted by Mikiis View Post
          Ei varmaan mikään

          Oli näköjään mennytkin, ja kaverilla oma vielä myymättä.

          Majorilla ois mielenkiintoinen vaihtoehto kaverille, mutta enpä linkitä mitään nyt, ettei mene heti
          Sisusta tuohon tuli 2009 vm.:sta.
          Vikaluku/koodaus/ohjelmointi/Uusimmat navikartat
          Laitekorjaus ja -asennus -> MK3, MK4, BM24, BM54, MID, LOGIC 7 sekä CIC/NBT, navinäytöt ja vahvistimet.
          SISUSTAT modaukset

          Comment

          • Mikiis
            Bimmer Fanatic
            • Mar 2013
            • 906
            • Oulu

            Originally posted by buksin-1 View Post
            Sisusta tuohon tuli 2009 vm.:sta.
            Niin näköjään oli tullut, kuin myös hifejä päivitelty. Varmaan tiedätkin
            Mutta kaikesta huolimatta -07 tuo on. Tai ainaski mulle...
            F11 530d -11
            E91 -06 320d
            x2 Tuikut
            Ex. E60 -05 535d M-Sport 386hv/766nm

            Comment

            • jaki
              Bimmer Enthusiast
              • Sep 2003
              • 2979
              • Uusimaa

              Originally posted by buksin-1 View Post
              Sisusta tuohon tuli 2009 vm.:sta.
              Eikös vm 2008 tullut aktiiviset päätuet, tuossa ei kyllä sellaisia ole.
              BMW diagnostiikkaa & korjaukset, uutena FRM3 flash korjaukset www.jakiltech.fi

              Comment

              • N54
                Bimmer Fanatic
                • Dec 2012
                • 527
                • Satakunta

                Originally posted by jaki View Post
                Eikös vm 2008 tullut aktiiviset päätuet, tuossa ei kyllä sellaisia ole.
                Comforttien niskatuet on 2008-> juuri tuollaiset joissa koko niskatuen etupuoli on yhtä osaa. Vanhemmissahan on siinä alhaalla sellainen matalampi kaistale jota voi säätää. Vähän vaikea selittää mutta kuvista kun vertailee niin huomaa kyllä.

                Comment

                • MajorDrake
                  Bimmer Enthusiast
                  • Apr 2006
                  • 7551
                  • Jyväshyvä

                  Originally posted by böntti View Post
                  Mikä tästä tekee vuosimallin 2008?
                  Se että pre-lci:tä on tehty myös 2007 vuosmallia ja vuonna 2007,
                  minä ainakin olen myynyt kaikki lci:t 2008 mallisena.

                  Bemarillahan ei oikeasti ole mitään "vuosimallia". Pääsääntöisesti muutokset tulevat aina 9 kuukausi mutta on niitä muutoksia tullut myös muulloin...
                  M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
                  Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
                  Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...

                  Comment

                  • MajorDrake
                    Bimmer Enthusiast
                    • Apr 2006
                    • 7551
                    • Jyväshyvä

                    Originally posted by Mikiis View Post
                    Ei varmaan mikään

                    Oli näköjään mennytkin, ja kaverilla oma vielä myymättä.

                    Majorilla ois mielenkiintoinen vaihtoehto kaverille, mutta enpä linkitä mitään nyt, ettei mene heti
                    Vaihtokin onnistuu ;-)
                    Tietysti ei voi ihan sitä hintaa hyvittää mitä yksityinen saa autosta myymällä, valitettavasti ;-(
                    M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
                    Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
                    Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...

                    Comment

                    • jaki
                      Bimmer Enthusiast
                      • Sep 2003
                      • 2979
                      • Uusimaa

                      Originally posted by MajorDrake View Post
                      Se että pre-lci:tä on tehty myös 2007 vuosmallia ja vuonna 2007,
                      minä ainakin olen myynyt kaikki lci:t 2008 mallisena.

                      Bemarillahan ei oikeasti ole mitään "vuosimallia". Pääsääntöisesti muutokset tulevat aina 9 kuukausi mutta on niitä muutoksia tullut myös muulloin...
                      3/2007 - 8/2007 erottaa 9/2007 - malleista ainakin niistä aktiivisista päätuista jotka siis tulivat vasta mallivuodell 2008. Ilmeisesti komfort penkeissä ei niitä sitten olekaan tai ovat erinnäköiset kuin vakio ja sport penkeissä.
                      BMW diagnostiikkaa & korjaukset, uutena FRM3 flash korjaukset www.jakiltech.fi

                      Comment

                      • Mikiis
                        Bimmer Fanatic
                        • Mar 2013
                        • 906
                        • Oulu

                        Originally posted by MajorDrake View Post
                        Vaihtokin onnistuu ;-)
                        Tietysti ei voi ihan sitä hintaa hyvittää mitä yksityinen saa autosta myymällä, valitettavasti ;-(
                        Juu, eihän tietenkään voi samaa rahaa saada, mutta en tarkemmin tiedä kaverin kuvioista, ku jossain liikkeessä myynnissä. Oisko se tuo perinteinen asiakkaan lukuun myynti, en tiedä. Mutta pitääpä kysellä mitä se duunaa

                        Yritin kyllä sille puhua, että ei oo montaa paikkaa enää suomessa, mistä bemun ostasin no joo, mutta minun silmissä oot kärkipäässä, ihan foorumin juttuihin perustuen.
                        F11 530d -11
                        E91 -06 320d
                        x2 Tuikut
                        Ex. E60 -05 535d M-Sport 386hv/766nm

                        Comment

                        • mmkallio
                          Newbiemmer
                          • Sep 2014
                          • 4
                          • Suomi

                          Terve arvon klubilaiset!

                          Olis auton vaihto kyseessä ja harkinnassa on ollut tuollainen e6x koppanen 530d, 530xd tai 535d. Diisseli kuitenkin.

                          Nyt kuitenkin tuli vastaan just sellanen sopivilla varusteilla ja muutenkin itseäni mielyttävä auto. Ainut poikkeus on vaan, että se on 530i eli bensakoneinen versio.

                          Olisko porukalla kokemuksia kyseisestä kulkineesta. Lähinnä itseäni kiinnostaa kuinka paljon käyttökustannukset eroaa diisselistä? se myös kiinnostaa minkälaisia tyyppivikoja tässä bensaversiossa on? Voisi luulla, että tuo automaattilaatikko kestäisi paremmin, kun ei ole niin älytöntä vääntöä alakierroksilla.

                          Näitä bensaversioita tuntuu olevan aika vähän markkinoilla, joten ehkä pitää hintansa paremmin. En silti tiedä, kumpi olisi järkevämpi tämä bensakoneinen vaiko diisseli.

                          Auton speksit olis seuraavanlaiset
                          - BMW 530iA m-sport
                          - ajettu n. 200 000
                          - 190kw versio

                          Kävin koittamassa tuota ja olihan se hyvä ajaa ja pirtsakka peli

                          Jos saisin tietämättömänä vastauksia vähän viisaammilta niin olisin erittäin kiitollinen

                          Comment

                          • nappe74
                            Bimmer Enthusiast
                            • Jun 2005
                            • 2846
                            • South Carelia

                            Varmaan kannattaa ainakin päättää heti, kumman oikeasti tarvitsee... bensan vai dieselin !!

                            Eli paljonko tulee kilsoja jne... ettei käy harmittaa jälkikäteen...Kyllä niistä dieseleistäkin varmaan löytyy siule se mieleinen !!
                            G30 530e xDrive A M-Sport -20

                            ex-Bimmerit:
                            F10 525dA xDrive M-Sport -13
                            E21 316 -80
                            E91 330xdA M-Sport -06
                            E53 X5 3.0iA Sport -04
                            E91 335xiA M-Sport -08
                            E60 530iA M-Sport -06
                            E36 320i Cabriolet M-Sport -96
                            E91 320d -06
                            E39 530iAT M-Sport -01
                            E36 328iA -96
                            E39 528iA -96
                            E36 325i -92

                            Comment

                            • Mnederst
                              Bimmer Rookie
                              • Sep 2014
                              • 88
                              • Espoo

                              Pitkällisen mietinnän jälkeen olisi tulossa luultavasti BMW pihaan. Tyyppiviat on aika pitkälle jo tiedossa.

                              Kävin tänään koeajamassa yhden aika asiallisen farkun, 523i, LCI, 2008, kilsoja 86 000 km.

                              Muutama juttu jäi vaivaamaan:

                              1) Yli 100 km/h nopeudessa autosta kuului korkeataajuista vinkunaa tai ulinaa. Kierrokset eivät vaikuttaneet asiaan vaan nimenomaan vauhti. Voisikohan jossain tiivisteessä olla ongelmaa? Millä tuon parhaiten selvittäisi?

                              2) Ratti oli faceliftiä edeltävä malli, se ruma kokomusta möhkäle ilman metallikoristeita. Onko noita jäänyt tehtaalla yli, vai miksi noin uudessa on vanha ratti?

                              3) Auto ei kulkenut ihan junan lailla, vaan pientä vetelyyttä tuntui ohjauksessa. Voisikohan tuo johtua siitä, että toinen takarengas oli juuri vaihdettu puhkeamisen jälkeen uuteen? Muut renkaat olivat vuodelta 2011, malli silti sama.

                              Nopeista neuvoista iso kiitos - auto pitäisi löytää jo tällä viikolla!

                              Comment

                              • buksin-1
                                Bimmer Enthusiast
                                • Dec 2003
                                • 4592
                                • Keski-Pohjanmaa

                                Originally posted by Mnederst View Post
                                Pitkällisen mietinnän jälkeen olisi tulossa luultavasti BMW pihaan. Tyyppiviat on aika pitkälle jo tiedossa.

                                Kävin tänään koeajamassa yhden aika asiallisen farkun, 523i, LCI, 2008, kilsoja 86 000 km.

                                Muutama juttu jäi vaivaamaan:

                                1) Yli 100 km/h nopeudessa autosta kuului korkeataajuista vinkunaa tai ulinaa. Kierrokset eivät vaikuttaneet asiaan vaan nimenomaan vauhti. Voisikohan jossain tiivisteessä olla ongelmaa? Millä tuon parhaiten selvittäisi?

                                2) Ratti oli faceliftiä edeltävä malli, se ruma kokomusta möhkäle ilman metallikoristeita. Onko noita jäänyt tehtaalla yli, vai miksi noin uudessa on vanha ratti?

                                3) Auto ei kulkenut ihan junan lailla, vaan pientä vetelyyttä tuntui ohjauksessa. Voisikohan tuo johtua siitä, että toinen takarengas oli juuri vaihdettu puhkeamisen jälkeen uuteen? Muut renkaat olivat vuodelta 2011, malli silti sama.

                                Nopeista neuvoista iso kiitos - auto pitäisi löytää jo tällä viikolla!
                                Onko tuulilasi vaihdettu huonosti?

                                Rattisi on ns. vakioratti, hopeisella on sporttiratti ja vielä on M-ratti.

                                Onko rengaspaineet tarkistettu?
                                Vikaluku/koodaus/ohjelmointi/Uusimmat navikartat
                                Laitekorjaus ja -asennus -> MK3, MK4, BM24, BM54, MID, LOGIC 7 sekä CIC/NBT, navinäytöt ja vahvistimet.
                                SISUSTAT modaukset

                                Comment

                                Working...
                                X