Announcement

Collapse
No announcement yet.

E60/e61 ostamassa II

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Haju69
    Administrator
    • Nov 2005
    • 16355
    • Leppävirta

    E60/e61 ostamassa II

    Jos ei vielä vanhasta topikista http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=162289 saa selkoa ostopäätökseen niin jatketaan tässä.
    LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
    E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
    B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10

    Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
    Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
    Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
  • revote
    Bimmer Enthusiast
    • Aug 2013
    • 1886
    • Hollola

    #2
    Jonkin verran olen selannut mobile.de ja vaikuttaisi siltä että Saksantuonti ei vissiin säästä kovinkaan paljoa. Valikoimaa paljon mutta säästö aika pieni?

    Hippuiluttais E61 530D, täysnahka comfort-penkeillä, HUD:lla ja panoramakatolla. M-Sport korisarja olis plussaa, ja se että mittarissa olisi alle 200tkm. Hintaa kertyy veroineen noin 20t eur ja Suomesta löytyy aika liki samaan tasoon.

    Vai löytyiskö Saksasta halvemmalla, enkö osaa etsiä
    | Instagram @revotee | Youtube @revotee | Showroom @revote |

    Comment

    • jaki
      Bimmer Enthusiast
      • Sep 2003
      • 2978
      • Uusimaa

      #3
      Originally posted by revote View Post
      Jonkin verran olen selannut mobile.de ja vaikuttaisi siltä että Saksantuonti ei vissiin säästä kovinkaan paljoa. Valikoimaa paljon mutta säästö aika pieni?

      Hippuiluttais E61 530D, täysnahka comfort-penkeillä, HUD:lla ja panoramakatolla. M-Sport korisarja olis plussaa, ja se että mittarissa olisi alle 200tkm. Hintaa kertyy veroineen noin 20t eur ja Suomesta löytyy aika liki samaan tasoon.

      Vai löytyiskö Saksasta halvemmalla, enkö osaa etsiä
      Halvemmalla löytyy, mutta sitä saa sitten kivan puuhapelin; jos on tekemisen puutetta.
      Et laittanut vuosimallia, minkänlaista etsit.
      Mutta, oikeassa olet. Nyt varsinkin (irtisanomiset jne), voi myynnissä olla tai tulla jopa halvemmalla kuin itse hakemalla.
      BMW diagnostiikkaa & korjaukset, uutena FRM3 flash korjaukset www.jakiltech.fi

      Comment

      • revote
        Bimmer Enthusiast
        • Aug 2013
        • 1886
        • Hollola

        #4
        Mitä tarkoitat puuhapelillä Vuosimalli karkeasti 2004-2005, uudempiin ei ole varaa.
        | Instagram @revotee | Youtube @revotee | Showroom @revote |

        Comment

        • jaki
          Bimmer Enthusiast
          • Sep 2003
          • 2978
          • Uusimaa

          #5
          Originally posted by revote View Post
          Mitä tarkoitat puuhapelillä Vuosimalli karkeasti 2004-2005, uudempiin ei ole varaa.
          Lue vaikka 3/2012 Bemaristi aluksi
          Mutta, vm ei väliä, vaan paljonko ajettu ja mitenkä pidetty. Jos kaikki tyyppiviat on korjattu ja km määrä esim n 200 - 250 tkm, niin sillä pitäisi mennä pelkästään alustan osien vaihtamisella seuraavat 100 tkm, minun mielestä.
          BMW diagnostiikkaa & korjaukset, uutena FRM3 flash korjaukset www.jakiltech.fi

          Comment

          • Jussi530d
            Bimmer Rookie
            • Jul 2013
            • 55
            • .

            #6
            Vaikeammaksi käy tämä auton hankkiminen kokoajan. Ensin pitänyt puntaroida kelpaisiko preLCI vai ei ja nyt tullut puntarointiin, että uskaltaisikohan ostaa nelivetoisena. xdrive kiinnostaisi kyllä mutta hitto kun vähän pelottaa sen kestävyys.. Kiikarissa olisi alle 150tkm ajettu 530xd -08 ja tarkoitus olisi pitää autoa monta vuotta ja vuodessa kilometrejä kertyy n.25ktkm. Sitä miettii, että onkohan nelari kasassa enää, kun mittarissa on 300tkm
            Last edited by Jussi530d; 26-08-2013, 09:46.
            E61 530d LCI -07

            Comment

            • Aceishigh
              Bimmer Fanatic
              • Jul 2007
              • 285

              #7
              Kannattaa tsekata tämäkin sivusto, löysin sieltä oman kulkuvälineeni. Suurin osa taitaa olla myös suuremmissa portaaleissa, mutta jos metsästää pelkästään niitä, joihin saa käytetyn auton takuun (Premium selection/Euro Plus Garantie), kannattaa aloittaa täältä:

              Old golfers never die, they only lose their balls.

              BMW 740d xDrive (06/2014).

              Comment

              • Attekun
                Bimmer Enthusiast
                • Aug 2013
                • 1407
                • Saarijärvi

                #8
                Originally posted by Jussi530d View Post
                Vaikeammaksi käy tämä auton hankkiminen kokoajan.
                I hear you, bro. Eri syistä tosin vaikeaksi, itselläni lähinnä rahan vuoksi. Kävin koittamassa Viacarin 08vm 530d just meikälle passaavilla varusteilla, mutta on vielä yli budjetin. 20k on ihan kipuraja ja olen tässä nyt sitten pohtinut sellaistakin vaihtoehtoa, että viimeisimpiä oleva e39 530d vähillä kilsoilla vs hiukan enemmän ajettu 2004-2006 E61 530D? Onko järkee edes miettiä tuota E39? Järki (lue=vaimo) sanoo, että ajaahan silläkin, mutta tunnepuolelta tiiän et kyl se rupeis vaan ketuttamaan kun tulee E61:iä vastaan. Ja kohtahan niidenkin hinnat alkaa oleen jo alle 15k. Huoh...
                Toyota Alphard MS
                Peugeot e-2008
                ex:E39 530d - 01 E38 735i - 96--köyhän miehen kasikone ,E39 520i - 98 "pappa", E30 316

                Comment

                • -challenger-
                  Bimmer Enthusiast
                  • Jan 2009
                  • 2150
                  • L a h t i

                  #9
                  Ei mitään koliysejä.. Se on jo niin vanha ''pommi''

                  Comment

                  • revote
                    Bimmer Enthusiast
                    • Aug 2013
                    • 1886
                    • Hollola

                    #10
                    Hyvin varustellun E61:n saa Saksasta noin 14t eur, verot päälle noin 6t eur. Mitä muita maksuja tuohon tulee, jos käy itse hakemassa? Lentolipun ja tiisselin lisäksi siis.

                    Kokonaiskuluja mietin.
                    | Instagram @revotee | Youtube @revotee | Showroom @revote |

                    Comment

                    • Ceeray
                      Bimmer Enthusiast
                      • Sep 2005
                      • 1399
                      • Kuopio

                      #11
                      Auto+tuontikulut+verot+katsastukset+lämppärit+talv ivanteet renkaineen

                      Ja sitten ajetaan ja ennenkaikkea korjataan. Nautitaan välissä ja ihmetellään kun muut haukkuvat kalliiksi loistoautoksi vaikka on hinnaltaan puolet perustojopasta..
                      Bemariton..Jagge I-Pace HSE alla..

                      Comment

                      • juster
                        Bimmer Fanatic
                        • Jul 2003
                        • 624

                        #12
                        Originally posted by Ceeray View Post
                        Nautitaan välissä ja ihmetellään kun muut haukkuvat kalliiksi loistoautoksi vaikka on hinnaltaan puolet perustojopasta..
                        Jos he tarkoittavat korjauskuluja...

                        Comment

                        • casino
                          Bimmer Fanatic
                          • Mar 2007
                          • 663
                          • Keski-Suomi

                          #13
                          Originally posted by Attekun View Post
                          I hear you, bro. Eri syistä tosin vaikeaksi, itselläni lähinnä rahan vuoksi. Kävin koittamassa Viacarin 08vm 530d just meikälle passaavilla varusteilla, mutta on vielä yli budjetin. 20k on ihan kipuraja ja olen tässä nyt sitten pohtinut sellaistakin vaihtoehtoa, että viimeisimpiä oleva e39 530d vähillä kilsoilla vs hiukan enemmän ajettu 2004-2006 E61 530D? Onko järkee edes miettiä tuota E39? Järki (lue=vaimo) sanoo, että ajaahan silläkin, mutta tunnepuolelta tiiän et kyl se rupeis vaan ketuttamaan kun tulee E61:iä vastaan. Ja kohtahan niidenkin hinnat alkaa oleen jo alle 15k. Huoh...
                          Taitaa olla OIKEASTI vähän ajetut e39 dieselit jo erittäin harvinaisia. Jos yhtään nyt jo mietityttää niin kannattaa unohtaa se. Uudemmassa mallissa on paremmin myös tuota virityspotentiaalia jos se sattuu kiinnostamaan, voimaahan ei ole koskaan liikaa...

                          Ei sillä, etteikö e39 ole hyvä peli, itsekin sellaisella tuli 5v. ajettua.
                          Bmw e61 535 d touring M-sport 11/2004 "TÄYSITEHOINEN"
                          Ja autoa janottaa alla näkyvään tapaan...
                          http://tankkaus.com/cars/public_grap...33/2016/2015/3

                          e39 -530d touring 11/1999
                          ex:Bmw e21 320 6 syl "kaasari" 1979

                          Automaattivaihteiston huuhteluöljynvaihto

                          Comment

                          • MeiZler
                            Newbiemmer
                            • Aug 2013
                            • 7
                            • Turku

                            #14


                            Onko noissa nelivedoissa noitten jakolaatikoiden kanssa kuinka usein ongelmia ? Tuossa nyt ei ole kuin vähä päälle satku ajettu.

                            Tarviiko ton ikäisessä / tuon verran ajetuissa murehtia että viskokytkin tms menee rikki ?

                            Paljonko tuo neliveto syö enemmän bensaa verrattuna takavetoiseen ?

                            Tai mitä muita asioita huomioitavaa neliveto vs takaveto ?
                            Last edited by MeiZler; 28-08-2013, 10:05.

                            Comment

                            • rakkuj
                              Bimmer Fanatic
                              • Aug 2011
                              • 306
                              • Turun seutu

                              #15
                              Originally posted by MeiZler View Post
                              http://www.nettiauto.com/bmw/525/5727078

                              Onko noissa nelivedoissa noitten jakolaatikoiden kanssa kuinka usein ongelmia ? Tuossa nyt ei ole kuin vähä päälle satku ajettu.
                              Pehmosta nahkaa penkit, kun jo noilla kilometreillä reunasta noin kuluneet Tai sitten iso kuski. :think
                              G31 520xd
                              F39

                              Comment

                              Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎