Announcement

Collapse
No announcement yet.

NOx katalysaattori, vikakoodi 30E9

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • suppari
    replied
    Originally posted by rizzo View Post
    Liitteenä päästölappu niille, jotka miettivät miten NOx -pöntön tyhjennys + auton ohjelmointi vaikuttavat katsastuspäästöihin.
    Tuosta näkee myös sen, ettei auto ole laihaseosköytöllä, vaikka toiset softatekijät niin väittävätkin.

    Leave a comment:


  • Agee-
    replied
    Originally posted by rizzo View Post
    Liitteenä päästölappu niille, jotka miettivät miten NOx -pöntön tyhjennys + auton ohjelmointi vaikuttavat katsastuspäästöihin.
    Eipä taida tuo katsastusaseman mittari typen oksideja mitata, nuo muut arvot pysyy kyllä samana olkoon pönttö tai ei.

    Leave a comment:


  • rizzo
    replied
    Liitteenä päästölappu niille, jotka miettivät miten NOx -pöntön tyhjennys + auton ohjelmointi vaikuttavat katsastuspäästöihin.
    Attached Files

    Leave a comment:


  • Halza
    replied
    Minulla on ollut NOXEM käytössä kohta 1,5 vuotta ja hyvin se on toiminut.

    Leave a comment:


  • fraatti
    replied
    Originally posted by radixen View Post
    Auto oli tehnyt taas temput. Vikamuistista löytyi 30E9, 2AEC ja 30EA. Polttoajo ei lähtenyt enää päälle millään tuon 30E9-koodin takia.

    Laitoin sitten NOx-sensorin tilalle tuon NOXEM-emulaattorin. Kyllä kannatti!

    75 km/h vakionopeudella kulutus 5,2 litraa / 100 km
    110 km/h vakionopeudella kulutus 6,5 litraa / 100 km

    Laihalla mennään taajama-ajossakin nätisti ja kaikki moodit toimivat. Auto myös kiihtyy siististi läpi kierrosalueen ja savutus väheni aivan minimiin.

    Tuo NOXEM on ehkä paras tuning-osa mitä N53-moottorilla varustettuun autoon voi hankkia. Tuli kotiovelle toimitettuna kolmessa päivässä. Suositteluni.
    Hyvä että tuli tästäkin kokemuksia. Tälle linjalle minäkin lähtisin.
    Toiminta on käsittääkseni alkuperäisen kaltainen emulaattorista huolimatta.

    Leave a comment:


  • radixen
    replied
    Auto oli tehnyt taas temput. Vikamuistista löytyi 30E9, 2AEC ja 30EA. Polttoajo ei lähtenyt enää päälle millään tuon 30E9-koodin takia.

    Laitoin sitten NOx-sensorin tilalle tuon NOXEM-emulaattorin. Kyllä kannatti!

    75 km/h vakionopeudella kulutus 5,2 litraa / 100 km
    110 km/h vakionopeudella kulutus 6,5 litraa / 100 km

    Laihalla mennään taajama-ajossakin nätisti ja kaikki moodit toimivat. Auto myös kiihtyy siististi läpi kierrosalueen ja savutus väheni aivan minimiin.

    Tuo NOXEM on ehkä paras tuning-osa mitä N53-moottorilla varustettuun autoon voi hankkia. Tuli kotiovelle toimitettuna kolmessa päivässä. Suositteluni.

    Leave a comment:


  • jake***
    replied
    Originally posted by VolvoTDi View Post
    Minun jälleenmyyjä Helsingistä käy Lahdessa usein, kysele häneltä milloin sopisi: Ossi P. 044 5218 744
    Ok! Kiitosta, täytyypäs pirautella.

    Leave a comment:


  • VolvoTDi
    replied
    Originally posted by jake*** View Post
    Olisko ketään Lahden lähimaastoissa, joka osaisi tuon koodauksen tehdä?
    Minun jälleenmyyjä Helsingistä käy Lahdessa usein, kysele häneltä milloin sopisi: Ossi P. 044 5218 744

    Leave a comment:


  • Raser
    replied
    Originally posted by jake*** View Post
    Olisko ketään Lahden lähimaastoissa, joka osaisi tuon koodauksen tehdä?
    Kai nykyään melkein mikä vaan osaava optimointi paikka tuon osaa tehdä. Googlesta firmoja esiin ja puhelin käteen.

    Leave a comment:


  • jake***
    replied
    Originally posted by VolvoTDi View Post
    Menee käytännössä kokoajan laihaseoksella, kuten olisi aivan uusi auto. Tietenkin rikastukset normaalisti kun sitä vaaditaan.
    Olisko ketään Lahden lähimaastoissa, joka osaisi tuon koodauksen tehdä?

    Leave a comment:


  • Raser
    replied
    Originally posted by VolvoTDi View Post
    Menee käytännössä kokoajan laihaseoksella, kuten olisi aivan uusi auto. Tietenkin rikastukset normaalisti kun sitä vaaditaan.
    Juurikin näin. Tippui kulutus itsellä sellaisen 1.5 litraa kun tuo otettiin pois käytöstä.

    Leave a comment:


  • VolvoTDi
    replied
    Originally posted by touring39 View Post
    Jos ton noxin ohjelmoi/koodaa pois, meneekö mylly sitten enää semmoseen laihaseosmoodiin?
    Menee käytännössä kokoajan laihaseoksella, kuten olisi aivan uusi auto. Tietenkin rikastukset normaalisti kun sitä vaaditaan.

    Leave a comment:


  • touring39
    replied
    Originally posted by Raser View Post
    Mulla maksoi 390€ noxin pois koodaus.
    Jos ton noxin ohjelmoi/koodaa pois, meneekö mylly sitten enää semmoseen laihaseosmoodiin?

    Leave a comment:


  • Raser
    replied
    Originally posted by jake*** View Post
    Missähän hinnoissa tuo NOx:n poistojuttu on? Jälleen ne koodit siellä loistaa.

    EDIT: Onko nuo emulaattorit olleet miten vakaita kestämään/järkeviä verrattuna putken tyhjennykseen ja ohjelmointiin?
    Mulla maksoi 390€ noxin pois koodaus.

    Leave a comment:


  • jake***
    replied
    Missähän hinnoissa tuo NOx:n poistojuttu on? Jälleen ne koodit siellä loistaa.

    EDIT: Onko nuo emulaattorit olleet miten vakaita kestämään/järkeviä verrattuna putken tyhjennykseen ja ohjelmointiin?
    Last edited by jake***; 19-02-2019, 21:26.

    Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎