Itsellä nelikossa saman kokoisissa 2,8/3,0,joten ei se paineista ole kiinni ollut.Mikä Nokian malli ja DOT?Entä missä maassa tehty?Ihan uteliaisuuttani utelen.
Auto tärisee ajossa :(
Collapse
X
-
Hieman vanhoja renkaita jo, ja varsinkin HKPL4:sta runkoja on hajonnut. Harvemmin tulee enää nähtyä, että uudemmista runko pettäisi.Originally posted by bavaristi View PostNää oli hp4 ja edelliset mistä meni runko oli hp2.
Comment
-
Ei se niin ole että "ihan sama koska valmistettu", itse en yli 5v vanhoja renkaita ruuvaisi mihinkään autoon alle johtuen siitä että kumi on jo niin kovettunutta jne.Originally posted by bavaristi View PostIhan sama koska valmistettu jos vasta toista talvea pyöri alla.Jolli Detailing -kulkupelit kiiltäväksi-
Myös vikakoodien luvut, huollot sekä korjaukset. Kaikki merkit!
PM tavoittaa, puhelimella ei.
Comment
-
Tismalleen samaa mieltä, paras mikä itsellä tullut vastaan, niin kaverilla 10 vuotta vanhat nastarenkaat alla, ja ihmetelly miksi niin liukkaat, vaikka pintaa on niinkuin uusissaOriginally posted by Jolli View PostEi se niin ole että "ihan sama koska valmistettu", itse en yli 5v vanhoja renkaita ruuvaisi mihinkään autoon alle johtuen siitä että kumi on jo niin kovettunutta jne.
F11 530d -11
E91 -06 320d
x2 Tuikut
Ex. E60 -05 535d M-Sport 386hv/766nm
Comment
-
e39 toukassa hajosi kahtena talvena peräkkäin rungo taka-akselilta HKPL4:sta ja olivat noin 6mm pinnalla/nastat tallessa ja leima toisella 3/toisessa 5 vuotta vanha... Toista talvea molemmat olivat vasta paikoillaan. Oikeat paineet oli ja vielä XL-runkoisia.Originally posted by bavaristi View PostIhan sama koska valmistettu jos vasta toista talvea pyöri alla.Last edited by ///THe; 05-03-2014, 15:16.X5 F15 ///Msport
CRX 2gen +25psi
Comment
-
Itellä vapina jatkuu.kävin vielä varmuuden vuoksi tasapainottamassa renkaat ja samalla katsottiin silmämääräisesti että vanteet suorat ja renkaat ehjät päällisin puolin.renkaat on muute hkpl 4.
Tuntu että vapina paheni tuossa 90-100 vauhissa hieman.voi olla luulotauti
Comment
-
mun autoon oli ensin vaihdettu edellisen omistajan toimesta uudet kumit/tasapainoitus. Ei vaikutusta. Sitten tarkemmin tutkittaessa takapyöränlaakerissa pientä väljystä. Pyöränlaakerit vaihtoon ja vapinat oli kadonnut.Originally posted by kailah View Postedelleen vaan tuo vapina tuntuu, aika outo on voisikohan johtua kun on tuo airsuspension peräpää ja jos iskarit huonot?, :thinkX5 F15 ///Msport
CRX 2gen +25psi
Comment
-
Aloita renkaista. Eli onko vanteissa yhtään jäätä/mutaa tms? Ellei niin sitten rengasliikkeeseen tapainotukseen. Samalla sitten tietenkin tarkistaa onko pystyheittoa jne. Yleisin tärinöiden syy löytyy renkaista/vanteista.Originally posted by micc View PostOnko muilla selvinnyt syyt tärinään? Tietäisi mistäa alkaa etsiä syytä..e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
Kannattaa ne renkaat tasapainottaa paikassa mistä löytyy ns.roadforce kone.itsellä ainakin paloi rahaa turhaan kahdessa e60:ssä osien vaihtoon.kunnes tasapainotus tehtiin roadforce koneella ja tutinat loppui.erittäin tarkkoja tasapainotukselle nämä 500 bemarit.
Comment
Comment