Niin no, minä vein tänään 530xdta:n Laakkoselle, laatikko luistaa, 147 tkm ajettu... Saas nähä millainen taistelu tulee Saksalaisen merkkiliikkeen kanssa asiasta, kuukausi sitten sieltä ostettu vika tuli jo kotimatkalla...
Olettekos laittaneet merkille että tällähetkellä nuo nettiauton f10 ei liiku kyllä mihinkään. Itse katselin tammikuussa 2014 f-sarjalaista, edelleen suurin osa samoista autoista on myytävänä (toki hintaa on tarkistettu alaspäin moneen otteeseen). Onkohan sama homma muidenkin vastaavien kohdalla esim. mersun e-sarja ja audi a6?? Oman e60 sain myytyä jo keväällä suoralla kaupalla pihasta pois ja välillä aina katsellut josko sopiva f10 löytyis mutta hiljaista on ollut. Autolle ei sinänsä ole tarvetta että ehdin sitä sopivaa odotella vaikka parivuotta ja ajella senajan avolla tai pakulla.
Kyllä ne menee kaupaksi, kun on hinta kohdallaan. Sieltä porukka vaan poimii halvat ja ne poistuu nopeasti myynnistä. Moni varmaan hakee saksasta. Suomen pyynnit kun on noissa suht korkealla siihen nähden mihin niitä saa saksasta.
Suomessa on valtaosa tuota businesvarusteltua 520d:tä ja suht kovilla kilsoilla. Siihen hinnan päälle pistää jakopääremonttiin varatun rahan, niin voi Saksasta katsella kuutoskoneisen paremmilla varusteilla
Mitenkäs tuo Hifi-paketti vertautuu e60-sarjan äänentoistoon? Onko ääni surkeaa perustasoa vai saako aikaan vähän hymyäkin kuten Logic7?
Mulla oli e61:ssä Logic7 ja nyt f11:ssa hifit. Ei todellakaan voi sanoa, että ääni olisi nyt surkeaa perustasoa, vaan hifissä on selkeä ero perusvarusteisen auton äänentoistoon. Hifi soi mukavan puhtaasti ja varsin muhkeasti, mutta ei tuo hifi pärjää Logic7:lle säädöissä tai äänen määrässä. Minä olen hyvin tyytyväinen tähän valintaan, mutta jos et halua laskea tasoa, niin valintasi on hifi Proffesional tai B&O.
Mitenkäs tuo Hifi-paketti vertautuu e60-sarjan äänentoistoon? Onko ääni surkeaa perustasoa vai saako aikaan vähän hymyäkin kuten Logic7?
E60 Logic7 on ainakin todella surkea verrattuna tuohon F10 2010-2012 Pro Hifi settiin. Mun mielestä tuo soi vielä selvästi paremmin kuin E60:n individual audio.
Pelkkä hifikaiutin paketti on sekin jo hyvää tasoa. Sanoisin että pelkkä hifikaiutin paketti soi jo sekin paremmin kuin E60 Logic 7....
Moi, onko F10:ssä partikkelisuodatin? E61:ssä oli ihan I-Drive -valikossa, mutta tässä F10:ssä ei löydy. Onko saksan insinöörit keksiny jonkun muun tavan hävittää hiukkaset?
Moi, onko F10:ssä partikkelisuodatin? E61:ssä oli ihan I-Drive -valikossa, mutta tässä F10:ssä ei löydy. Onko saksan insinöörit keksiny jonkun muun tavan hävittää hiukkaset?
aVe
Kyllähän dpf on nykydieselautoissa.
Nyt vain saksan insinööri on päättänyt, ettei moisen katselu idrivesta ole käyttäjälle tarpeellinen tieto.
Kyseistä tietoa ei taida olla loppupään E9X/E6X-malleissakaan idrivessa enää.
Comment