Announcement

Collapse
No announcement yet.

F10 / F11 ostamassa

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • veku
    Bimmer Enthusiast
    • May 2005
    • 6327
    • P-Pohjanmaa

    #61
    Originally posted by touring39 View Post
    Tuossa 525d:ssähän putosi jossain vaiheessa pari pyttyä ja litra tilavuudesta poijes, joten kannattanee ainakin siinä kohtaa olla tarkkana...
    Joo ,vaikkakin toisaalta tuo 520d:kin riittää vallan mainiosti täällä.
    F11 M550D
    E39 M5
    F26 3.0 Da M-Sport
    E61 535D M-Sport

    Comment

    • touring39
      BTCF Member
      • May 2005
      • 3901
      • Kaarina

      #62
      Originally posted by veku View Post
      Joo ,vaikkakin toisaalta tuo 520d:kin riittää vallan mainiosti täällä.
      Jotenkin toi lausuma ja sigu ei nyt mätsää
      Porsche Cayenne & VW Touareg V8 TDI 340/800

      Ex:
      e90 325iA -2010, F11 530dA X-drive M-Sport -2011, E46 325iA cab, F11 525dA X-drive, F10 530d X-drive M-Sport, E91 320dA x-Drive, e90 325xiA, F01 730d, e65 730dA LCI Individual, e61 530dA LCI Edition Sport, e90 318iA, e60 530xdA LCI, e39 530dA Touring M-Sport, e46 316iA, e39 530dA Touring, e39 523iA Touring, e30 320i

      Comment

      • böntti
        Bimmer Enthusiast
        • Apr 2011
        • 2857
        • Tampere

        #63
        F-sarjan virittämiseen liittyen oli tommosta keskustelua Bimmerfestillä pari viikkoa sitten:
        -Koodaus, retrofitit, huollot, korjaukset, Tuikun softat, xHP dealer
        -Sähkövikojen selvittely & korjaus, myös hankalat hommat
        -Avaimet (E, F, G) sekä ajonestohommat (DME, DDE, EGS)
        -Käytetyt moottorinohjainlaitteet ja mittaristot yms

        -BmWiz Oy, puh 0400-176128. Soittaja on voittaja.

        Comment

        • poke
          BTCF Member
          • Feb 2005
          • 3112

          #64
          Originally posted by VolvoTDi View Post
          Kuinka niin ei ihan kaikki?? Ketään EI pysty näitä ohjelmoimaan vielä, paitsi alkupään päivittämättömiä versioita.
          Eipäs mennä vielä asioiden edelle. kahden viikon sisällä näemme onnistuiko homma. Kerron kyllä sitten miten kävi.
          Minullahan on alkupään versioita, mutta (valitettavasti?) softat päivitetty jossain vaiheessa.
          Last edited by poke; 19-08-2014, 07:23.
          Kulkineet/projektit:

          M2 F87
          530iA E39
          635 CSi E24
          518i E28 M54B30+ G-power http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=293876
          1502 http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=240991

          Comment

          • VolvoTDi
            Bimmer Enthusiast
            • Jun 2006
            • 1576
            • Tampere - Pori

            #65
            Originally posted by poke View Post
            Eipäs mennä vielä asioiden edelle. kahden viikon sisällä näemme onnistuiko homma. Kerron kyllä sitten miten kävi.
            Minullahan on alkupään versioita, mutta (valitettavasti?) softat päivitetty jossain vaiheessa.
            Jos on alkupään auto niin ei auta kuin kokeilla, ensimmäinen päivitys ei tuonut sitä salausta vaan jossain 2012 vuoden aikana se muistaakseni tuli.
            Jaguar F-Pace 3.0D -17 ja Jaguar XJ 3.0DS Supersport -12
            Check:
            www.lisäätehoa.fi https://www.facebook.com/Lisaatehoa.fi/
            Tampere 044-5867096

            Comment

            • Prison
              BTCF Member
              • Feb 2006
              • 633
              • Kankaanpää

              #66
              Eli ainakin alkupään 525d on kutone pellin alla. Onkse viel näissä se m57? Tällä hetkellä on kokemukset vain 518d ja M550d joten pitäs varmaa välimallejakin kokeilla..

              Pari bemaria

              Comment

              • poke
                BTCF Member
                • Feb 2005
                • 3112

                #67
                Originally posted by Prison View Post
                Eli ainakin alkupään 525d on kutone pellin alla. Onkse viel näissä se m57? Tällä hetkellä on kokemukset vain 518d ja M550d joten pitäs varmaa välimallejakin kokeilla..
                Alkupään(6-koneinen) 525d on konetyypiltään 530d:n kanssa sama N57D30A
                Kulkineet/projektit:

                M2 F87
                530iA E39
                635 CSi E24
                518i E28 M54B30+ G-power http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=293876
                1502 http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=240991

                Comment

                • MajorDrake
                  Bimmer Enthusiast
                  • Apr 2006
                  • 7538
                  • Jyväshyvä

                  #68
                  Originally posted by poke View Post
                  Alkupään(6-koneinen) 525d on konetyypiltään 530d:n kanssa sama N57D30A
                  Jep, ja 525d muuttu 9/2011 alkaen 2 litraiseksi,
                  ts. viimeiset 3 litraiset on tehty 8/2011.
                  mm. xd:t on aina tuoll N47S1/N47D20D koneella...

                  Tehosta nuo helpoiten erottaa myyntilmoituksessa, 4-mukinen on tehokkaampi eli 160 kW vs. 150 kW.
                  M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
                  Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
                  Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...

                  Comment

                  • poke
                    BTCF Member
                    • Feb 2005
                    • 3112

                    #69
                    Originally posted by poke View Post
                    Eipäs mennä vielä asioiden edelle. kahden viikon sisällä näemme onnistuiko homma. Kerron kyllä sitten miten kävi.
                    Minullahan on alkupään versioita, mutta (valitettavasti?) softat päivitetty jossain vaiheessa.
                    Eipä onnistunnu. Boxi oli siis viimeviikolla muutaman päivän keminmaassa pajalla sen aikaa, kun itse viihdyin Narvikissa kalassa.
                    Yrittivät tehdä hommaa siten, että ohjelmointivärkki suoraan prommin nastoille ja boottipinniin sähköä, mutta silti ei salaus antanut armoa ja lukematta jäi. Laite oli kyllä tunnistanut ecun.
                    Kulkineet/projektit:

                    M2 F87
                    530iA E39
                    635 CSi E24
                    518i E28 M54B30+ G-power http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=293876
                    1502 http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=240991

                    Comment

                    • veku
                      Bimmer Enthusiast
                      • May 2005
                      • 6327
                      • P-Pohjanmaa

                      #70
                      Originally posted by poke View Post
                      Eipä onnistunnu. Boxi oli siis viimeviikolla muutaman päivän keminmaassa pajalla sen aikaa, kun itse viihdyin Narvikissa kalassa.
                      Yrittivät tehdä hommaa siten, että ohjelmointivärkki suoraan prommin nastoille ja boottipinniin sähköä, mutta silti ei salaus antanut armoa ja lukematta jäi. Laite oli kyllä tunnistanut ecun.
                      No höh ,hyvin on salattu..odotellaan jospa tähän vielä konstit löytys
                      F11 M550D
                      E39 M5
                      F26 3.0 Da M-Sport
                      E61 535D M-Sport

                      Comment

                      • bemu2000
                        Bimmer Enthusiast
                        • Jul 2003
                        • 17797
                        • Jämsä

                        #71
                        No kai ne nyt olisi jo aikaa sitten ohjelmoitu, jos se olisi noin helpoksi tehty.
                        TA-Technix alustasarjat ja Japan Racing vanteet uudesta nettikaupasta!
                        Vanteet edullisesti
                        Nostureita ja rengaskoneita

                        Comment

                        • VolvoTDi
                          Bimmer Enthusiast
                          • Jun 2006
                          • 1576
                          • Tampere - Pori

                          #72
                          Originally posted by bemu2000 View Post
                          No kai ne nyt olisi jo aikaa sitten ohjelmoitu, jos se olisi noin helpoksi tehty.
                          Näinpä, 2012 tuota jo kokeiltu ja todettu, että jätetään viisaammille. Miniin, missä on sama ecu pääsee jo sisään (tuli pari kk sitten) joten ei luulisi kauaa enää menevän bemuunkaan...
                          Jaguar F-Pace 3.0D -17 ja Jaguar XJ 3.0DS Supersport -12
                          Check:
                          www.lisäätehoa.fi https://www.facebook.com/Lisaatehoa.fi/
                          Tampere 044-5867096

                          Comment

                          • 205/65-15H
                            BTCF Member
                            • Mar 2008
                            • 1422

                            #73
                            Onkos xenoneiden vaihto helpompaa F10 kuin E60? Eikös tämä pitäisi onnistua uusissa autoissa ilman työkaluja vaivattomasti?
                            e39 520i-01 M54B22 manual, 95-184 tkm äidillä ajossa
                            e61 530Xi-08 N53B30 manual, 72-183 tkm talvi-nelikko myydään (ei esittelyä vielä missään)
                            Ioniq5 AWD -22
                            Leaf 40kwh -18

                            Comment

                            • Simo77
                              Bimmer Rookie
                              • Apr 2009
                              • 100
                              • Askola

                              #74
                              Originally posted by MajorDrake View Post
                              Niin no, minä vein tänään 530xdta:n Laakkoselle, laatikko luistaa, 147 tkm ajettu... Saas nähä millainen taistelu tulee Saksalaisen merkkiliikkeen kanssa asiasta, kuukausi sitten sieltä ostettu vika tuli jo kotimatkalla...
                              Itsellä puoltoista kuukautta nyt 530XD F11 ja huomasin eilen saman asian ramppikiihdytyksessä kun rekan eteen piti keretä ei ollu kiva homma.. Tänää huomasin kanssa saman ja testailinpa tuota niin kyllä se sitä tekee eikä täysin kylmä kone edes. Aikaisempina päivinä en ole huomannut vastaavaa.. Kyllä vähän huolestuttaa, pitänee vielä vähän seurata ja sitten länsi-autolle visiitti mistä ko auton ostin.. 145k tuli just mittariin..

                              Comment

                              • repsa
                                Bimmer Enthusiast
                                • May 2006
                                • 1367
                                • Lempäälä

                                #75
                                Ilmeisesti 525/530 lastutus onnistuu nyt vaikka sw-taso olisi uudempi ? aikaisemmat viestit aiheesta vuodelta 2014 missä manataan että ei käy.
                                5c jetta 1.2TSI 140/220
                                530e m-sport alpinweiss3 vakio
                                a4 cabi 220/300
                                vian ei tarvitse olla iso jos se on korvien välissä...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎