Originally posted by Spere
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
F10/F11 vikakoodit - hehkutulpat
Collapse
X
-
Originally posted by Spere View PostParemmalla ajalla asiaa tutkiessa ja uuden starttausyrityksen jälkeen mittaristoon "Ignition fault" jonka ilmeisimminkin antaa istan näyttämä vika "stater motor: current overload".
Muita huomioita: Konehuoneen plus-terminaaliin kytketty ylläpitolaturi ei lataa akkua. Samaan terminaaliin kokeiltu erillistä akkulaturia, ei lataa. Jännite tuosta navasta mitattuna näytti 8V. Liekö vikaa kapelissa akun ja konehuoneen välillä...
Sitä en tiedä onko nämä kaksi vikakoodia tekemisissä keskenään vai onko tuo hehkujen häiriö aivan oma asiansae39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by fraatti View Post
Originally posted by HTK12 View PostJos akku on kunnossa, niin kyllähän tuossa kaapelissa/liitoksissa vikaa on. Niistä konehuoneen virtapisteistä kun menee paksu kaapeli akulle, joten juurikaan jänniteroa ei pitäisi näkyä yleismittarilla mitattuna (akku vrt. konehuone). Veikataan samaa vikaa kun e6x, eli se akkukaapelin läpivienti auton alla. Löytyy tältäkin foorumilta juttua, että samaa ongelmaa myös näissä.
Jatkukoon tämän osalta keskustelu vaikka tuolla aiheeseen liittyvällä topicilla
Comment
-
Comment