Vieläkö peksu pelittää eikä oo vikavaloja syttyny? Onko webasto kuitenkin ahkeras käytös? Jos ittekki tämän operaation toteuttaas pikku hilijaa.
G30/G31 Webaston modaus
Collapse
X
-
Kyllä pelittää 100% eikä oo valoja kojetaulussa näkyny, eikä myöskään vikakoodeja ole ollut mistään. Joka aamu tuo on pöhissyt sen 25min ja päivälläkin useita kertoja, koneen ollessa toki lämmin, mutta taukolämpönäOriginally posted by juuhee View PostVieläkö peksu pelittää eikä oo vikavaloja syttyny? Onko webasto kuitenkin ahkeras käytös? Jos ittekki tämän operaation toteuttaas pikku hilijaa.
G08 LCI iX3 M Sport
Comment
-
No niin homma tehty ja tänä aamuna oli ensimmäinen testaus ja hyvinpä tuo pelitti
kuin palmun alta käyntiin. Toteutus juuri sama kuin peksulla. Lisäksi laitoin vielä vesiventtiilin tyhjäksi jääneeseen liittimeen vastaavan liittimen ilman piuhoja niin sinne ei kerry likaa ja paskaa. Ikäänkuin suojatulpaksi, jos joskus sen jostakin syystä haluaa muuttaa takaisin alkuperäiseksi.
Comment
-
Kyllähän se 50 pinnaa kykenee puhaltimen nopeutta alentamaan pyydetystä mikäli tilanne alkaa akun varaustason kannalta sen mukainen olla.Originally posted by juuhee View PostMistähän johtuu et täs parina aamuna on sisätilan flekti kovin vaisusti puhaltanut ilmaa sisälle kun webasto ollut päällä ennen ajoon lähtöä? :think
Onko akussa kenties virta vähentynyt ja siks himmaa sisätilan puhallinta.
Järjestelmiä on muitakin mitä aletaan säätämään alas.
Comment
-
Vähän päivitystä tähän. Olisko täs nyt sellainen juttu että ei nosta sisätilan flektin puhallusta ennenkö neste on riittävän lämmintä? :think
Kun kovilla pakkasilla tätä on tehnyt et flekti puhaltaa vaisusti. Ja onko sitten ollut webasto liika vähän aikaa päällä(noin 20min)
Comment
-
Ei nosta puhallusta ennen kuin nesteet on riittävän lämpimät. Toki matala akun varaus saa saman aikaan.Originally posted by juuhee View PostVähän päivitystä tähän. Olisko täs nyt sellainen juttu että ei nosta sisätilan flektin puhallusta ennenkö neste on riittävän lämmintä? :think
Kun kovilla pakkasilla tätä on tehnyt et flekti puhaltaa vaisusti. Ja onko sitten ollut webasto liika vähän aikaa päällä(noin 20min)e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
Voisi äkkiseltään kuvitella, että myös moottorin kierrättämällä vs. pelkän lämppärinkennon läpi kestää kertaluokkaa kauemmin ennenkuin nesteet lämpeävät. = Pidä pidempään sitä päällä.Originally posted by juuhee View PostOkei. No mulla sitten johtuu jommasta kummasta. Kovilla pakkasilla tekee tätä silloin tällöin. Ja siis toi modaus on tehty eli voisko olla että ei oo aina nesteet lämmennyt tarpeeksi.S65, S85, H1, N63TU, IB1
Comment
-
Ois palikka valmiina asennettavaksi mutta kädet ei vaan mahdu irroittamaan liitintä.. taitas olla helpompi napsauttaa piuhat poikki muttei kehtais takuun alaisen auton johtosarjoja pajottaa.
Onko se liitin miten tiukassa?
Tän vois siirtää G30/31 puolelle.Bemariton..Jagge I-Pace HSE alla..
Comment
-
Mullakin olis valmiina asennettavaksi mutta mikähän liitin se mahtaa olla mikä pitää irrottaa?Originally posted by Ceeray View PostOis palikka valmiina asennettavaksi mutta kädet ei vaan mahdu irroittamaan liitintä.. taitas olla helpompi napsauttaa piuhat poikki muttei kehtais takuun alaisen auton johtosarjoja pajottaa.
Onko se liitin miten tiukassa?
Tän vois siirtää G30/31 puolelle.
Comment
Comment