Originally posted by fraatti
View Post
Isot kilometrit F1x N57 xdrive
Collapse
X
-
F11 520da M-sport alpinweiss 3 - 11
W906 319 sprinter - 14
-
-
Originally posted by joko View PostSiinähän sitä tuli aika kattava tietoisku. Elikkäs jos pitkäksi aikaa tuollaisen meinaa laittaa ja omasta pussista remontit maksaa niin etukardaanin vaihto uuteen ja jakolaatikon öljynvaihdot muun huollon ohella kannattaa budjetoida suoraan jo ostohintaan. Onko muuten tietoa miten nuo m550d on maailmalla pysynyt nipussa? Itse en ole oikein löytänyt niistä mitään isompia murheita. Jos nyt vaikka rinnastaa e6x m5 tekniikkaan niin mahtaa siihen verrattuna olla melko huoleton käyttöpeli. Huvittaisi taas ostaa talouteen yksi sellainenkin auto joka on muutakin kuin "taloudellisesti järkevä". Egr myös tietenkin softalla heti pois, dpf ehkä myös, toki jos se kunnossa on niin sama kai se on antaa olla paikoillaankin.
F-sarjalaisten kanssa taitaa olla ollut varsin vähän ongelmia DPF:n kanssa... :thinkF11 535dX LCI
Vikadiagnostikkaa ja sekalaista ropaamista Tampereen kupeessa...
Comment
-
-
500tkm
Moi.
Onkos näistä f1x 535d jo kokemusta oikeasti isoista kilometreistä? Vai pidetäänkö näitä vaan hyvänä ja kauniina.
Kiinnostais vaihtaa työautoks tommonen, mutta kun kilometrejä tulee aika runsaasti. Nykyisessä kulkineessa e60 reilut 500tkm.
Mitä äffä sanoo kun puoli miljoonaa lähestyy?
Onko kestävyyden kannalta väliä ottaako 30d vai 35d entä vuosimallien väliset vaikuttavat erot?
Comment
-
-
Originally posted by AlokasHelokas View PostMoi.
Onkos näistä f1x 535d jo kokemusta oikeasti isoista kilometreistä? Vai pidetäänkö näitä vaan hyvänä ja kauniina.
Kiinnostais vaihtaa työautoks tommonen, mutta kun kilometrejä tulee aika runsaasti. Nykyisessä kulkineessa e60 reilut 500tkm.
Mitä äffä sanoo kun puoli miljoonaa lähestyy?
Onko kestävyyden kannalta väliä ottaako 30d vai 35d entä vuosimallien väliset vaikuttavat erot?
Comment
-
-
Noilla metreillä äffäläinen on paalissa. 200tkm on jo hermoja ja lompakkoa raastava matka....
Originally posted by AlokasHelokas View PostMoi.
Onkos näistä f1x 535d jo kokemusta oikeasti isoista kilometreistä? Vai pidetäänkö näitä vaan hyvänä ja kauniina.
Kiinnostais vaihtaa työautoks tommonen, mutta kun kilometrejä tulee aika runsaasti. Nykyisessä kulkineessa e60 reilut 500tkm.
Mitä äffä sanoo kun puoli miljoonaa lähestyy?
Onko kestävyyden kannalta väliä ottaako 30d vai 35d entä vuosimallien väliset vaikuttavat erot?
Comment
-
-
Originally posted by mx3r View PostEn osa eroista sanoa, mutts mulla 30dx ja reilu 330tkm menty ja vauhdista meni runkolaakerit kampurasta, ja tänään yks tuttu meän kylästä 35d kone piti samaa ääntä ja epäilen kans samaa vikaa. Hänellä ajettu 215tkm.. Että tuossa ei ainakaan hirveesti oo eroja 🤔
Comment
-
-
Originally posted by ptikkala View Post265tkm mittarissa ja kaikki näytti hyvältä kun tuota konetta leviteltiin jakopäärempan yhteydessä. Näytää vaativan nitropurkin keskikonsoliin, kun näillä N koneilla ajellaan. E61 meni 360tkm ilman isompia remontteja mihinkään ja käsittääkseni rullaa edelleen
No, uusi softa ei suostu menemään sisään ja pikkuvikoja (parkkitutka toisinaan temppuilee ja navin näyttö välkkyy jostain syystä joskus).
-K
Comment
-
-
Originally posted by zakspeed View PostSama juttu ilmansuodattimen kanssa, että ollut suhteellisen välein vaihdettu ja oikein (tiiviisti) paikoillaan.
Wanha
Uudempi
F11 535dX LCI
Vikadiagnostikkaa ja sekalaista ropaamista Tampereen kupeessa...
Comment
-
-
Originally posted by fraatti View PostTämä ei ole oikein auennut itselle. Miten tämän pystyy kämmimään? Lähinnä tulee mieleen että tuo vanhempi malli jäisi jotenkin huonosti kiinni kun kiinnitys tuntuu jotenkin lapselliselle vai mistä on kyse?
Wanha
BMW i5 M60, BMW E89 35is
Ex E39 M5,335i E92, F10 535i, F01 730d, M550d, F01 750d, F13 650i, G11 730xD, E93 335i, G30 530e, i4 M50
Comment
-
-
Originally posted by fraatti View PostTämä ei ole oikein auennut itselle. Miten tämän pystyy kämmimään? Lähinnä tulee mieleen että tuo vanhempi malli jäisi jotenkin huonosti kiinni kun kiinnitys tuntuu jotenkin lapselliselle vai mistä on kyse?
WanhaSähköposti.
IG: janzki_
Comment
-
-
Täällä kaksi kyseistä konetyyppiä
535d 250 kelattu ollut omassa ajossa 110 tkm(5 vuotta) ja öljyt 15-17 tkm välein.
x3 260 tkm kelattu ,ostin 8kk sitten auton joka oli ollut 3 vuotta edustajan ajossa,soitin hänelle oli ajanut 40 tkm vuodessa ja öljyt 20 välein.
Nyt itse ajettu 20 tkm ,jakolaatikon öljyt vaihdetttu,vähän koodausta ja lisätty voimaa.
Seurataan miten pelaavat ,tähän asti ova rokannet loistavastiLast edited by veku; 08-07-2019, 07:25.F11 M550D
E39 M5
F26 3.0 Da M-Sport
E61 535D M-Sport
Comment
-
-
Onko olemassa mitään keinoa saada N57 kestämään vaikka 400tkm? Nyt kun lukee näitä juttuja niin 250tkm olisi jo kova saavutus, mikä on naurettavan pieni lukema nykymoottoreille. Voitais perustaa ketju tälle moottorityypille, ajetut km, huollettu ok/ei, lastutettu kyllä/ei, hajonnut jakopää vai kampiakselin laakerit...EX V70, W211, E61, A6, ny X3 Msport
Comment
-
-
Originally posted by XV70D View PostOnko olemassa mitään keinoa saada N57 kestämään vaikka 400tkm? Nyt kun lukee näitä juttuja niin 250tkm olisi jo kova saavutus, mikä on naurettavan pieni lukema nykymoottoreille. Voitais perustaa ketju tälle moottorityypille, ajetut km, huollettu ok/ei, lastutettu kyllä/ei, hajonnut jakopää vai kampiakselin laakerit...
Tai sitten vaihtaa öljyt 20 tkm välein ja pitää kädet ristissä 200 tkm jälkeen ;-)
Eiköhän näillä kuitenkin valtaosalla ajeta yli 400 tkm ilman isompia koneremontteja...M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
Comment