Imusarjan karstaisuus taitaa riippua aikas paljon siitä millaista ajoa autolla on ajettu ja myös näissä uudemmissä köntsää voi olla näemmän aikas paljon.
Tälläinen tuli vastaan netissä joka näyttää paljon pahemmalta kuin omani vaikka kilsat ovat kohtuu lähellä toisiaan: BMW 535d Xdrive F11 2014 184000km
F11 535dX LCI
Vikadiagnostikkaa ja sekalaista ropaamista Tampereen kupeessa...
Purin imusarjan pesua varten. Pesun jälkeen paljastui että läpät on sulaneet ja näyttää että kuumana on käynyt koko vekotin. Merkkaerin mukaan vain karstassa kun läpät ei käänny. Onko näissä imusarjan osalta goodvillia. Vai onko tuo egr syyllinen joka on vielä alkuperäinen ja jota ei meklarilla suostuttu vaihtamaan vaikka oireita oli
Purin imusarjan pesua varten. Pesun jälkeen paljastui että läpät on sulaneet ja näyttää että kuumana on käynyt koko vekotin. Merkkaerin mukaan vain karstassa kun läpät ei käänny. Onko näissä imusarjan osalta goodvillia. Vai onko tuo egr syyllinen joka on vielä alkuperäinen ja jota ei meklarilla suostuttu vaihtamaan vaikka oireita oli
Onko nuo sulla saman näköiset? Jos on niin tulen tuo on vaatinut sitten tuonne imusarjaan että ovat tuollaiseksi menneet.
Kampanjat ovat koskeneet ainoastaan egr-jäähdyttimen vuotoa. EGR:t voi olla hyvällä tuurilla menneet goodwillin piikkiin mutta remppa tietysti tarvinee teettää siellä merkkarilla. Itseasiassa näin hiljattain ensimmäisen videon miten tälläinen N57:n egr venttiili jumii. Tuossa se jämähtää aukiasentoon ja varmasti aiheuttaa vikakoodin sekä tehojen hukkumisen.
Jumimisen aikana kuitenkin kaikki menee coolerin kautta ja jos siellä ei ole vuotoa niin palaako tuossa vielä mikään jos j.neste vuotoa ei ole vain vaatiiko se tuon by-passin vuotamisen mikä päästää sitten jo tulikuumaa tavaraa koneeseen jos se vuotaa.
Zakspeed taisi mainita että hänellä on jossain jemmassa imusarja/imusarjoja ...
F11 535dX LCI
Vikadiagnostikkaa ja sekalaista ropaamista Tampereen kupeessa...
Jos koneesta tavataan sulanut imusarja tai läpät, on maksaja äärimmäisen suurella tidennäköisyydellä muu, kuin asiakas. Näin minusta tuntuu... Eli sinne tulee uutta osaa sitten reilummin firman piikkiin.
-M5- '00
-i3 94 rex '19
-Ascona B 4.0 '80
Kilpa-autojen sähköjen suunnittelu / toteutus. Kysy.
-Johtosarjojen piirtäminen tietokoneella
-Valmistus laadukkaista MIL-spec komponenteista
Joo, läppien toinen reuna oli sulanut ja muuttanut muotoa niin etteivät sulkeutuneet, jäivät aika paljon auki. Veistelin reunan niin että läpät sulketuu mutta toinen reuna oli palanut lyhyemmäksi ettei ole tiivis siltikään. Liikkuvat kuitenkin. Vähän köhien ja nakuttaen lähti käymään, mutta vähän ajan päästä tasottui ja kävi hyvin. Ja imusarja tollanen suora, ei saksofonin näkönen.
Eiköhän ole järkevää heittää koko egr menemään, eli tulppaussarja paikalleen ja ohjelmointi. Ei enää karstoitu imusarja, ei huolta vuotavasta egr:stä eikä varsinkaan pala sen takia.
Siltä vahvasti kuulostaisi. Suht kiireesti egr Coolerin vaihtoon.
Merkkarilla 2krt tarkastettu egr, eikä kuulemma aihetta vaihtaa. Pitäiskö tässä sitten vaan lähteä toiselle paikkakunnalle asiasta vääntämään. Tai sitten vaan ootellaan milloin kokko syttyy...
Merkkarilla 2krt tarkastettu egr, eikä kuulemma aihetta vaihtaa. Pitäiskö tässä sitten vaan lähteä toiselle paikkakunnalle asiasta vääntämään. Tai sitten vaan ootellaan milloin kokko syttyy...
Kuluuko jäähdytinnestettä?
Merkkarillahan on erillinen aktio tai kirjauskäytäntö, jossa jäähdytinnesteen kulumisestakin halutaan tietää asiakkaalta.
IB1 - B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20 BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja monenlaisia muita juttuja. Myös etäyhteydellä Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben. Tampere
Merkkarillahan on erillinen aktio tai kirjauskäytäntö, jossa jäähdytinnesteen kulumisestakin halutaan tietää asiakkaalta.
Tuon sammumisen jälkeisenä päivänä herjasi jäähdytysnestettä ja sitä myös lisäsin. Kerroin tästä myös merkkarilla kun tutkittavaksi vein. Eivät löytäneet painetestillä vuotoa ja sen takia egr-jäähdytin jäi vaihtamatta. Työnjohtaja pokkana väitti että bemariin on ihan normaalia lisätä jäähdytysnestettä joka huollossa ja sitä kuluu 0,5-1L vuodessa. Minun autoista mikään ei ole syönyt jäähdytysnestettä litraakaan, paitsi A6 jossa egr-jäähdytin oli puhki.
Tuon sammumisen jälkeisenä päivänä herjasi jäähdytysnestettä ja sitä myös lisäsin. Kerroin tästä myös merkkarilla kun tutkittavaksi vein.
Työnjohtaja pokkana väitti että bemariin on ihan normaalia lisätä jäähdytysnestettä joka huollossa ja sitä kuluu 0,5-1L vuodessa.
Skitspråk tuollaiset puheet.
IB1 - B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20 BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja monenlaisia muita juttuja. Myös etäyhteydellä Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben. Tampere
Comment