Originally posted by MajorDrake
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
N47n moottorin jakopään ajoitus
Collapse
X
-
-M5- '00
-i3 94 rex '19
-Ascona B 4.0 '80
Kilpa-autojen sähköjen suunnittelu / toteutus. Kysy.
-Johtosarjojen piirtäminen tietokoneella
-Valmistus laadukkaista MIL-spec komponenteista
-
-
Originally posted by zakspeed View PostTällä saadaan pumpun mäntien aiheuttamat iskut "ajoitettua" jakopään ja kampiakselin näkökulmasta parhaaseen kohtaan. Värinät, rasitukset, äänet minimoitua.
Comment
-
-
Originally posted by Yyz View PostEipä tosiaan taida olla kauhean tarkka kunhan on jossain yläkuolokohdan ja 45° jälkeen yläkuolokohdan välillä.
Oliko sulla uuden yläketjun holkeissa öljyreijät, vai oliko umpiholkeilla? itse sain KL:stä sellaisen version missä reikiä ei ollut, on vissiin sekin muuttunut päivityksissä.
Comment
-
-
Originally posted by zakspeed View PostTällä saadaan pumpun mäntien aiheuttamat iskut "ajoitettua" jakopään ja kampiakselin näkökulmasta parhaaseen kohtaan. Värinät, rasitukset, äänet minimoitua.
Comment
-
-
Vanha topicci, mut tuli esille, kun itsellä n47 ketjuremontti pian edessä.
Tota korkeapainepumpun työkalu hässäkkää vähän ihmetten, kun se kampuran lukitustyökalu laitetaan paikalleen korkeapainepumpun pyörä kartiolla ollessa. Eikös se pumppu tule tismalleen samaan kohtaan ykk:ssa työkalusta riippumatta, kun uudet kamat laitetaan samaan kohtaan. Asia erikseen olisi jos kartio löysättäs korkeapainepumpusta ennen kampiakselin pyöritystä. Silloinkin "oikea" kohta olisi melkosta hakuammuntaa jos pumppua tai jakopäätä olisi joku jo esim aiemmin pidelly.
Yhdessä youtubevideossa pumpunpyörässä oleva viiva tulee lohkon merkin kohtaan tolla "45 ast" työkalulla ajoituksessa.. Sitä en vielä tiedä onko tämä näin oikeassa elämässä:think
-Anssi
Comment
-
Comment