Originally posted by lj123
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
								
									View Post
								
							
						
					
				
				
			
		Johdot pitäisi mitata yleismittarilla että ne ovat ehjät. Yleismittarista löytyy resistanssin mittaus jonka symboli on Ω. Jos piuhat ovat ehjät niin resistanssi on melko lähellä 0 ohmia. Ruskean voi mitata myös auton korin jotain muuta maadoituspistettä vasten. Kuvassa näkyy myös johtojen värit. BR = ruskea ja RT/SW eli puna-musta. Bemareissa ruskeat ovat aina -.
Jos ohjainlaite toteaa että rele on kaput niin ei se edes yritä käynnistää kompressoria.
Istassa pitäisi olla muutenkin ohjeet että miten tuossa asiassa pitäisi edetä...
 
	 
	 Itse tein näin kun paikansin vian tuohon tyhjennys venttiiliin.
 Itse tein näin kun paikansin vian tuohon tyhjennys venttiiliin.
							
						
Comment