Announcement
Collapse
No announcement yet.
F11 ilmakompressori
Collapse
X
-
Mun N57 525 farkulla on ajettu rapiat 500 tonnia. Sama kompura yhä. Joskus kuivasin rakeet ja siitäkin on aikaa 200 tonnia.
-K
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Urpo_rotta View PostRautajousista (taka) f11 ei ole koskaan rullannut tehtaalta, niin en kyllä äkkiä osaa sanoo että löytyykö tarvikevalmistajilta sitten rautajousia taakse. Vai pystyykö f10 jousia käyttämään
Leave a comment:
-
-
Kompressori saapui ja vika korjaantui sen vaihdolla. Tiedä oliko syynä tyhjennysventtiili vai joku muu osa, mutta nyt pysyy perä ilmassa ja ei anna mitään herjoja.
Leave a comment:
-
-
Kyllä noita konversio kilttejä myydään ainakin ebayssa. Ei kyllä taida mitään tuv papereita seurata mukana, että katsastus saattaa olla ongelma.
Leave a comment:
-
-
Rautajousista (taka) f11 ei ole koskaan rullannut tehtaalta, niin en kyllä äkkiä osaa sanoo että löytyykö tarvikevalmistajilta sitten rautajousia taakse. Vai pystyykö f10 jousia käyttämään
Leave a comment:
-
-
Kompuran ja ilmajousten vaihtaminen rautajousiin on käynyt myös mielessä, mutta mukavuus edellä kuitenkin vielä mennään. Nuo ilmajouset on kyllä varsin mukavat ja peräkin pysyy kivasti tasapainossa vaikka konttiin löisi painoa. Eli vielä mennään ilmajousilla. Tilasin nyt lopulta uuden kompressorin, kun vaikuttaa siltä, että entinen on tiensä päässä. Katsotaan nouseeko perä ilmaan jahka uusi kompura saapuu.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by JaniLap View PostMikäli ilmajouset ovat ehjät ja linjastot tiiviisti paikallaan, niin ilma ei muualta pääse poistumaan kuin tyhjennysventtiilin kautta. Jos autoon Transport Mode saatu Bimmercodella päälle, eikä omin voimin onnistu statusta muuttaa, voin tarvittaessa etäyhteydellä vilkaista.
Leave a comment:
-
-
Olisiko muuten periaatteessa mahdollista vaan heittää ne ilmapussit ja kompurat mäkeen ja laittaa normijouset sinne tilalle? Loppus noi ongelmat...
Leave a comment:
-
-
Ihan kohtuu yleinen ongelma on, että kompura on niin väljä että se ei jaksa tehdä tarpeeksi painetta jotta perä nousisi. F11 tapauksessa perä alkaa nousta n. 5bar paineella
Mulla on yks käytetty kompura jossa huono tyhjennysventtiili. Voin myydä halvalla jos kiinnostaa.
Last edited by Urpo_rotta; 06-05-2025, 10:08.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by JaniLap View PostMikäli ilmajouset ovat ehjät ja linjastot tiiviisti paikallaan, niin ilma ei muualta pääse poistumaan kuin tyhjennysventtiilin kautta. Jos autoon Transport Mode saatu Bimmercodella päälle, eikä omin voimin onnistu statusta muuttaa, voin tarvittaessa etäyhteydellä vilkaista.
Sain lopulta Istalla itse poistettua transportmoden. Piti vaan käynnistää auto, niin sai riittävästi voltteja.
Leave a comment:
-
-
Mikäli ilmajouset ovat ehjät ja linjastot tiiviisti paikallaan, niin ilma ei muualta pääse poistumaan kuin tyhjennysventtiilin kautta. Jos autoon Transport Mode saatu Bimmercodella päälle, eikä omin voimin onnistu statusta muuttaa, voin tarvittaessa etäyhteydellä vilkaista.
Leave a comment:
-
-
Tyhjennysventtiili vaihtoon. Hyvin yleinen vikaantuva komponentti näissä.
Leave a comment:
-
Leave a comment: