Kysytäänpä fiksummilta.
160tkm ajettu auto. Ostosta lähtien työntänyt kovemman vedätyksen jälkeen palaneen öljyn käryä ja myös ihan savua konehuoneeseen sekä kabiiniin. Tutkinnassa huomattiin turbon öljynpaluun vuotavan joka nyt korjattu, mutta sama ongelma jatkuu. Savu/haju näyttää tulevan nyt öljynhuohotinventtiilistä koneen vierestä, josta aiemmin ei tullut mitään.
EGR ja DPF vielä jäljellä, joskin ainakin EGR ohjelmointipoisto mielessä ja samalla ohjelma koneeseen/vaihteistoon.
Voiko imusarja/EGR/DPF olla vain niin tukkoinen/karstainen, että tekee painetta venakoppaan ja puskee väkisin jostain ulos? Muita hyviä ideoita?
160tkm ajettu auto. Ostosta lähtien työntänyt kovemman vedätyksen jälkeen palaneen öljyn käryä ja myös ihan savua konehuoneeseen sekä kabiiniin. Tutkinnassa huomattiin turbon öljynpaluun vuotavan joka nyt korjattu, mutta sama ongelma jatkuu. Savu/haju näyttää tulevan nyt öljynhuohotinventtiilistä koneen vierestä, josta aiemmin ei tullut mitään.
EGR ja DPF vielä jäljellä, joskin ainakin EGR ohjelmointipoisto mielessä ja samalla ohjelma koneeseen/vaihteistoon.
Voiko imusarja/EGR/DPF olla vain niin tukkoinen/karstainen, että tekee painetta venakoppaan ja puskee väkisin jostain ulos? Muita hyviä ideoita?
Comment