Originally posted by supermaniac1975
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
F11 perheeseen vuonna 2021
Collapse
X
-
Noin hurjilla km-suoritteilla kannattaa ainakin sitten varautua remontteihin ym kulutusosien vaihtoon...varmasti jotain on edessä ja kenties jotain kalliimpaakin.
Mutta toki jos sitten laittaa kaikki kuntoon niin sitten voi hyvinkin olla autoa pitkäksi aikaa...ei ne kilometrit välttämättä aina pahasta ole.
Eikös tuon keinukytkimen kanssa ole niin että jos on Sport Automaatti niin sen mukana tulee kytkin, mutta jos normi vaihteisto niin sitten keinukytkin tulee vain säädettävien iskareiden (adaptive Drive) mukana?F10 523iA 2010
Ex: E39 528iA 1997
Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
Ex: E65 745iA 2003
Ex: E46 318i 1998
Ex: E34 525iA 1989
Comment
-
-
Originally posted by TheRipper View PostNoin hurjilla km-suoritteilla kannattaa ainakin sitten varautua remontteihin ym kulutusosien vaihtoon...varmasti jotain on edessä ja kenties jotain kalliimpaakin.
Mutta toki jos sitten laittaa kaikki kuntoon niin sitten voi hyvinkin olla autoa pitkäksi aikaa...ei ne kilometrit välttämättä aina pahasta ole.
Eikös tuon keinukytkimen kanssa ole niin että jos on Sport Automaatti niin sen mukana tulee kytkin, mutta jos normi vaihteisto niin sitten keinukytkin tulee vain säädettävien iskareiden (adaptive Drive) mukana?
Comment
-
-
Originally posted by TheRipper View PostEikös tuon keinukytkimen kanssa ole niin että jos on Sport Automaatti niin sen mukana tulee kytkin, mutta jos normi vaihteisto niin sitten keinukytkin tulee vain säädettävien iskareiden (adaptive Drive) mukana?
Comment
-
-
Originally posted by supermaniac1975 View PostNimenomaan on tarkoituksena ostaa paljon ajettu auto josta laittaa paikat kuntoon.
Muutaman tonnin saapi sitten ainakin varata mahdollisiin korjauskuluihin. Suuttimet, korkeapainepumppua, jakopäätä, alustasta vähän kaikkea mahdollista...Tosin voi käydä tuurikin ja on paljon jo laitettukin uusiksi...tosin alustakomponentteja nyt varmasti jo kohta toisella tai kolmannella kierroksella.
EDIT:
Ja tuosta kytkimestä. Näissä LCI-pikkudieseleissä se näyttääkin tulevan tuon ECO-moden mukana:
S4U2 Driving experience switch incl. ECO PRO
Missä siis todennäköisesti ajotilavalinnat takana. Eco-normal-sport tai jotain sinnepäin. Todelliset vaikutukset auton käyttäytymiseen todennäköisesti marginaaliset.Last edited by TheRipper; 16-07-2020, 20:28.F10 523iA 2010
Ex: E39 528iA 1997
Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
Ex: E65 745iA 2003
Ex: E46 318i 1998
Ex: E34 525iA 1989
Comment
-
-
Originally posted by TheRipper View PostSelvähän se sitten.
Muutaman tonnin saapi sitten ainakin varata mahdollisiin korjauskuluihin. Suuttimet, korkeapainepumppua, jakopäätä, alustasta vähän kaikkea mahdollista...Tosin voi käydä tuurikin ja on paljon jo laitettukin uusiksi...tosin alustakomponentteja nyt varmasti jo kohta toisella tai kolmannella kierroksella.
Comment
-
-
Originally posted by BMW525Xda View PostMuutaman vai 5-7k€ :thinkF10 523iA 2010
Ex: E39 528iA 1997
Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
Ex: E65 745iA 2003
Ex: E46 318i 1998
Ex: E34 525iA 1989
Comment
-
-
Originally posted by brainsurgery View PostAlkaa kyllä olla aika farssi jos toi keinukytkin on ainoa pakollinen varuste ja muuten voi tinkiä mistä vain.
Kerään nyt listaa alle 13 000€ hintaisista autoista ja vuoden päästä olen kartalla mitä muuta kuin tuo keinukytkin autossa tulee olla. Uskon että lättäpenkit jää pois. JOS 518dA päivityksen kanssa on riittävä, niin tuossa listassa on yksi missä keinukytkimen lisäksi löytyy mm. Sporttipenkit ja webasto kaukosäädöllä.
Comment
-
-
Originally posted by BMW525Xda View PostMuutaman vai 5-7k€ :thinke39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
Comment