No jaa, joskus ei oireile mitenkään vaan menee "kerrasta", joskus kuuluu tyhjäkäynnillä ja pienillä kierroksilla pientä naputusta.
Kustannus pelkkien laakereiden vaihdosta varmaan jossain tonnin ja kahden välissä, riippuen pitääkö kone käyttää irti vai ei,
siihen en äkkiseltään osaa vastata.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
F11 perheeseen vuonna 2021
Collapse
X
-
Originally posted by MajorDrake View PostYleensä kun vika havaitaan vähän liian myöhään niin menee koko kone vaihtoon kun lohkon laakeripukit ovat jo vahigoittuneet... Jos teettää niin sellaien 6-7 tonnin projekti, josta n. 5.5 k€ koneesta ja loput töistä. N57D30B koneet on aika kiven alla järkevällä hinnalla, N57D30A eli yksiturboisen konetta on kohtuu hyvin tarjolla.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by make19 View PostItsellä kanssa tuo 535d alkaisi olemaan haarukassa, mutta minkä hintainen remontti on tulossa jos laakerivika iskee? Vai onko parempi hommata vielä e koppainen ja odottaa vuosi.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by HV530XD View PostOnko Majorilla paljon tiedossa uusia 535d laakerivikaisia? Omassani tuli 300tkm täyteen ja ehkä tuo tulee ajettua paaliin asti, on ollut sen verran mainio peli. Ja taktiikka aikanaan oli että ei tarvii olla kaikkia hiluja autossa, esim adaptive drive ja comfort access puuttuu ni ei ole ainakaan niistä ollut harmia. Nyt olen ajellut tihennetyillä öljynvaihtoväleillä, ja huvikseni kokeilin RVS käsittelyä. Silti mielessä vähän kummittelee mahdollinen koneen laakerikatastrofi. Sitä odotellessa on hiukan tullut silmäiltyä Euroopasta peruskunnostettujen vaihtokoneiden hintoja, ja ei ole ihan halpaa lystiä töineen koneen vaihto... Mutta tarvittaessa ne tonnit koneen vaihtoon kyllä löytyy, mutta kuinka yleisiä nuo laakereiden kilahdukset mahtavat nyt olla?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by TON-III View PostTai voi pysyä jopa samana, tällä hetkellä on auton myymisen kannalta matalapainetta ja hinnat roikkuvat alhaalla, vuoden päästä voi olla jo toinen ääni kellossa. Oli miten oli itse auton hinnassa tässä viimeisessä ehdokkaassa ei ole hirveästi taloudellisuus riskiä, enempi näissä on ylläpito riskiä
Leave a comment:
-
-
Originally posted by TheRipper View PostVarmaankin voisi arvioida noin 1000-2000€ pudotusta jos ei mitään ihmeempää tapahdu.
Leave a comment:
-
-
Ja mitenköhän paljon hinta-taso kerkeää tippua reilussa vuodessa?
Leave a comment:
-
-
Ihan vaan tämän yhden ilmoituksen pohjalta laskeskelin että 2021 syksyllä ois tällaiseen rahat kasassa JOS malttaa elää neljän seinän sisällä ja säästää. Tässä ois autoa kyllä pitkäksi aikaa ja ei tarvitsisi heti ostaa vanteita ym.
Onkohan tämänkaltaisia yksilöitä tuohon hintaan kuin usein tarjolla?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by MajorDrake View PostOK, muistan tapauksen, auto oli kyllä kilometreihin nähden moitteettomassa kunnossa tuolloin...
Leave a comment:
-
-
Originally posted by joko View PostMeidän auto on muuten trafi tietojen mukaan käynyt Majorin liikkeessäkin, ilmeisesti tuli vaihdossa x40d:hen
Leave a comment:
-
-
Kuten tuossa jo mainitsin niin adaptiivisen alustan kanssa se ajotilanvalitsin on mainio varuste. Mutkaisia teitä voi päästellä sport päällä ja vaihteiston voi samalla valita toimimaan normaalisti D moodissa. Huonokuntoisille teille sitten Comfort+. Eco on ihan turha.
Kyllä tällainen F11 painoinen auto vaatii sen 400hp että liikkuu jouhevasti.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by MajorDrake View PostOn mutta ei alkupään malleissa. Olisko tullut 2012 malliin.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Spere View PostNo, jos haluat talvella laskea kylkimyyryä risteyksen läpi ja toivoa ettei yksikään rengas tavoita asfalttiin ja iske jakolaattikkoa leluiksi, niin siinä tapauksessa sport+ poistaa kivasti ajoavustimet pois käytöstä.
Leave a comment:
-
-
Omassa 2011 F11 on sporttiloota ja valinnat sport, sport+, normal.
Täytyy myöntää, että noilla rattiläpysköillä ei kyllä tee yhtään mitään. Eikä tässä tapauksessa tuolla ajotilan valitsimellakaan.
No, jos haluat talvella laskea kylkimyyryä risteyksen läpi ja toivoa ettei yksikään rengas tavoita asfalttiin ja iske jakolaattikkoa leluiksi, niin siinä tapauksessa sport+ poistaa kivasti ajoavustimet pois käytöstä.
Ohitukset hoituu kyllä ilman kikkailuja ja sporttia ei ole muuten tullut käytettyä kun huudattaa konetta niin kovilla kierroksilla.
Leave a comment:
-
Leave a comment: