Originally posted by skt
View Post
F11 perheeseen vuonna 2021
Collapse
X
-
Oli koeajossa kätevää kun ajelin pääkaupunkiseudun ruuhkassa ja laitoin econ päälle kun ajelin letkassa, keskityin taloudelliseen ajoon. Sitten tuli tilanne jossa valot oli vaihtumassa punaiseksi ja BMW:lle niin tutuksi tulleella tunteella huomasin että hei miun sormi lepää tässä napin luona "tämä auto on suunniteltu minulle" painoin sportin päälle ja kerkesin valoista. Sitten heti kiihdytyksen jälkeen eco tila päälle ja jonossa taloudellisesti ajo jatkuu.
-
Kyllä Eco pro on pre-LCI:ssä myös.Originally posted by joko View PostTäytyy kyllä myöntää etten ole edes kokeillut koko Eco tilaa, mahtaako sitä edes olla pre fl malleissa? Lähinnä olen etsinyt sieltä sport puolta mutta rivakampaan ohitukseen on kyllä ratin läpyskät kätevämmät, tai sit vain painaa sen kaasun syvälle ja antaa tekniikan hoitaa
Rattiläpyskät on nyt kolmannessa autossa putkeen ja eipä niitä ole juuri missään tullut käytettyä. Eco prolla tuli ajeltua ja siinä edellinen rassi eli pre-LCI N47 525d xDrive näytti tankilliselle säästöksi parhaimmillaan 10km.
i4 M50
ex: G30 530e xDrive M-Sport
ex: F11 525d xDrive
ex: F11 520d
ex: E91 318i
Comment
-
Originally posted by PNM2 View PostKyllä Eco pro on pre-LCI:ssä myös.
Rattiläpyskät on nyt kolmannessa autossa putkeen ja eipä niitä ole juuri missään tullut käytettyä. Eco prolla tuli ajeltua ja siinä edellinen rassi eli pre-LCI N47 525d xDrive näytti tankilliselle säästöksi parhaimmillaan 10km.
Juu en minäkään niitä käytä kuin hyvin harvoin. Edelleen, 200hp tehoilla kaikkeen normaaliin arkiajoihin riittää kaasun painaminen, ilman nappeja ja läpysköjä. Kyllähän se hieman paremmin ampuu ohituksiin kun heittää läpysköillä pienempää pykälää mutta ei sillä jaloissa tarvi muutenkaan pyöriä. Itselleni ei mikään kriteeri olisi kumpikaan, ne nyt vain on auton eka omistaja ruksinut listaan. Jos ostaisin itse uuden niin en laittaisi 1500euroa noihin nappeihin/läpysköihin. Se taisi olla noin 1500eur lisää uutena. Muuten minun autoon on kyllä kivat varusteet ja värit valinnut eka omistaja, vieläpä ollakseen suomiauto. Jos itse olisin valinnut niin rattiläpysköjen tilalle olisi tullut tehtaan sähkökoukku (hinta sama).F11 520da M-sport alpinweiss 3 - 11
W906 319 sprinter - 14
Comment
-
On mutta ei alkupään malleissa. Olisko tullut 2012 malliin.Originally posted by PNM2 View PostKyllä Eco pro on pre-LCI:ssä myös.M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
Omassa 2011 F11 on sporttiloota ja valinnat sport, sport+, normal.
Täytyy myöntää, että noilla rattiläpysköillä ei kyllä tee yhtään mitään. Eikä tässä tapauksessa tuolla ajotilan valitsimellakaan.
No, jos haluat talvella laskea kylkimyyryä risteyksen läpi ja toivoa ettei yksikään rengas tavoita asfalttiin ja iske jakolaattikkoa leluiksi, niin siinä tapauksessa sport+ poistaa kivasti ajoavustimet pois käytöstä.
Ohitukset hoituu kyllä ilman kikkailuja ja sporttia ei ole muuten tullut käytettyä kun huudattaa konetta niin kovilla kierroksilla.
Comment
-
Avaatko vähän mikä tässä kuvaamassasi tilanteessa rikkoo jakolaatikon ja miksi?Originally posted by Spere View PostNo, jos haluat talvella laskea kylkimyyryä risteyksen läpi ja toivoa ettei yksikään rengas tavoita asfalttiin ja iske jakolaattikkoa leluiksi, niin siinä tapauksessa sport+ poistaa kivasti ajoavustimet pois käytöstä.Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82
: 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm
E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
Okei no sitten melkein väitän että meillä ei edes tuota Eco nappia ole, en ole kyllä kaivannutkaan. Meidän auto on muuten trafi tietojen mukaan käynyt Majorin liikkeessäkin, ilmeisesti tuli vaihdossa x40d:henOriginally posted by MajorDrake View PostOn mutta ei alkupään malleissa. Olisko tullut 2012 malliin.F11 520da M-sport alpinweiss 3 - 11
W906 319 sprinter - 14
Comment
-
Kuten tuossa jo mainitsin niin adaptiivisen alustan kanssa se ajotilanvalitsin on mainio varuste. Mutkaisia teitä voi päästellä sport päällä ja vaihteiston voi samalla valita toimimaan normaalisti D moodissa. Huonokuntoisille teille sitten Comfort+. Eco on ihan turha.
Kyllä tällainen F11 painoinen auto vaatii sen 400hp että liikkuu jouhevasti.
Comment
-
OK, muistan tapauksen, auto oli kyllä kilometreihin nähden moitteettomassa kunnossa tuolloin...Originally posted by joko View PostMeidän auto on muuten trafi tietojen mukaan käynyt Majorin liikkeessäkin, ilmeisesti tuli vaihdossa x40d:henM550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
Juu on edelleen, 180tkm tuli täyteen hetki sitten. Kuskin ovenkahvan ympärille olen joutunut vähän hieraisemaan nahkamaalia. Tosin aika arka sisävärikin oli, joskin kaikki pinnat oli puhtaat mutta nahkasta oli vain pintaväri kulunut pois kahvan ympäriltä.Originally posted by MajorDrake View PostOK, muistan tapauksen, auto oli kyllä kilometreihin nähden moitteettomassa kunnossa tuolloin...F11 520da M-sport alpinweiss 3 - 11
W906 319 sprinter - 14
Comment
-
Ihan vaan tämän yhden ilmoituksen pohjalta laskeskelin että 2021 syksyllä ois tällaiseen rahat kasassa JOS malttaa elää neljän seinän sisällä ja säästää. Tässä ois autoa kyllä pitkäksi aikaa ja ei tarvitsisi heti ostaa vanteita ym.
https://www.nettiauto.com/bmw/530/11427363
Onkohan tämänkaltaisia yksilöitä tuohon hintaan kuin usein tarjolla?
Comment
-
-
Varmaankin voisi arvioida noin 1000-2000€ pudotusta jos ei mitään ihmeempää tapahdu.Originally posted by supermaniac1975 View PostJa mitenköhän paljon hinta-taso kerkeää tippua reilussa vuodessa?F10 523iA 2010
Ex: E39 528iA 1997
Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
Ex: E65 745iA 2003
Ex: E46 318i 1998
Ex: E34 525iA 1989
Comment
-
Tai voi pysyä jopa samana, tällä hetkellä on auton myymisen kannalta matalapainetta ja hinnat roikkuvat alhaalla, vuoden päästä voi olla jo toinen ääni kellossa. Oli miten oli itse auton hinnassa tässä viimeisessä ehdokkaassa ei ole hirveästi taloudellisuus riskiä, enempi näissä on ylläpito riskiäOriginally posted by TheRipper View PostVarmaankin voisi arvioida noin 1000-2000€ pudotusta jos ei mitään ihmeempää tapahdu.
F13 640 DA X-Drive M-Sport -12
Comment
-
Joo varsinkin mitä paremmin varusteltu yksilö, niin sen suurempi riski isoihin ylläpitokuluihin.Originally posted by TON-III View PostTai voi pysyä jopa samana, tällä hetkellä on auton myymisen kannalta matalapainetta ja hinnat roikkuvat alhaalla, vuoden päästä voi olla jo toinen ääni kellossa. Oli miten oli itse auton hinnassa tässä viimeisessä ehdokkaassa ei ole hirveästi taloudellisuus riskiä, enempi näissä on ylläpito riskiä
e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
Comment