Originally posted by PNM2
View Post
F11 perheeseen vuonna 2021
Collapse
X
-
Originally posted by PNM2 View PostKyllä Eco pro on pre-LCI:ssä myös.
Rattiläpyskät on nyt kolmannessa autossa putkeen ja eipä niitä ole juuri missään tullut käytettyä. Eco prolla tuli ajeltua ja siinä edellinen rassi eli pre-LCI N47 525d xDrive näytti tankilliselle säästöksi parhaimmillaan 10km.
Juu en minäkään niitä käytä kuin hyvin harvoin. Edelleen, 200hp tehoilla kaikkeen normaaliin arkiajoihin riittää kaasun painaminen, ilman nappeja ja läpysköjä. Kyllähän se hieman paremmin ampuu ohituksiin kun heittää läpysköillä pienempää pykälää mutta ei sillä jaloissa tarvi muutenkaan pyöriä. Itselleni ei mikään kriteeri olisi kumpikaan, ne nyt vain on auton eka omistaja ruksinut listaan. Jos ostaisin itse uuden niin en laittaisi 1500euroa noihin nappeihin/läpysköihin. Se taisi olla noin 1500eur lisää uutena. Muuten minun autoon on kyllä kivat varusteet ja värit valinnut eka omistaja, vieläpä ollakseen suomiauto. Jos itse olisin valinnut niin rattiläpysköjen tilalle olisi tullut tehtaan sähkökoukku (hinta sama).
Leave a comment:
-
-
Originally posted by joko View PostTäytyy kyllä myöntää etten ole edes kokeillut koko Eco tilaa, mahtaako sitä edes olla pre fl malleissa? Lähinnä olen etsinyt sieltä sport puolta mutta rivakampaan ohitukseen on kyllä ratin läpyskät kätevämmät, tai sit vain painaa sen kaasun syvälle ja antaa tekniikan hoitaa
Rattiläpyskät on nyt kolmannessa autossa putkeen ja eipä niitä ole juuri missään tullut käytettyä. Eco prolla tuli ajeltua ja siinä edellinen rassi eli pre-LCI N47 525d xDrive näytti tankilliselle säästöksi parhaimmillaan 10km.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by skt View PostOlen tykännyt Eco-tilan rullausmoodista. Kun kaasun ottaa pois, rullaa vapaalla. On näppärä ainakin Etelä-Pohjanmaan Lakeuksilla. Moottorijarrutuksen puute voi olla epäkäytännöllinen mäkisessä maastossa, mutta saa senkin päälle tarvittaessa.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by skt View PostOlen tykännyt Eco-tilan rullausmoodista. Kun kaasun ottaa pois, rullaa vapaalla. On näppärä ainakin Etelä-Pohjanmaan Lakeuksilla. Moottorijarrutuksen puute voi olla epäkäytännöllinen mäkisessä maastossa, mutta saa senkin päälle tarvittaessa.
Leave a comment:
-
-
Sen valitsimen hyödyllisyyteen en ota mitään kantaa. Toiselle ne voi olla se juttu, meille tarpeettomat
Leave a comment:
-
-
Originally posted by supermaniac1975 View Postei KUKAAN ole väittänytkään että 518d ois tullut aikaisemmin
Leave a comment:
-
-
Originally posted by JaniLap View PostEi tuollaista mallia ole olemassakaan, sillä 518d tuli vasta LCI-malliin (2013 alkaen).
Leave a comment:
-
-
Originally posted by VilleP View PostEn tiedä, siksi kysyin.
Kunhan ei vaan olisi syy neli sylinterien värähtelyssä vs kuusi pyttyinen.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by VilleP View PostNo miten paljon se 1 mäntäinen rasittavaa vs 3 mäntäinen?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by BMW525Xda View PostKulkemisesta.
20d 8v ei 200hv lastulla vastaa just just 525d 6v Vakiota, jää nopeudesta kuin nopeudesta kaikissa suorituksissa silti, kokeiltu. 235hv 30d on suvereeni 20d vastaan vaikka olisi mikä lastu. Noitten kuusi mukisten ero on selkein mitä enemmän paistia on kyydissä. 525d 265hv lastulla Menee sekin menojaan.
Persdynot näyttää mitä näyttää mutta taustapeilissä näkyy 20d
Leave a comment:
-
-
Originally posted by joko View PostNissä on eri pumppu, 20d 2 mäntäinen pumppu nostetuilla paineilla lisää kuormaa jakopäälle epätasaisemmin kuin 30/35d 3 mäntäinen
Edit, muisti pätkii, m57 on 3 mäntäinen, n57 2 mäntäinen ja n47 1 mäntäinen. Sitä voi miettiä mitä se sitten vaikuttaa että pyydrtäänkö lisää painetta 1 vai 2 mäntäiseltä pumpulta. Siksi ei ole kiinnostusta ottaa enempää kuin mitä tuo takuukin säilyttävä bmw oma paketti tarjoaa.
Leave a comment:
-
-
Kulkemisesta.
20d 8v ei 200hv lastulla vastaa just just 525d 6v Vakiota, jää nopeudesta kuin nopeudesta kaikissa suorituksissa silti, kokeiltu. 235hv 30d on suvereeni 20d vastaan vaikka olisi mikä lastu. Noitten kuusi mukisten ero on selkein mitä enemmän paistia on kyydissä. 525d 265hv lastulla Menee sekin menojaan.
Persdynot näyttää mitä näyttää mutta taustapeilissä näkyy 20dLast edited by BMW525Xda; 17-07-2020, 20:08.
Leave a comment:
-
Leave a comment: