Hm, ihan yllättäen läpsähti tuollainen kojetauluun. Tein parkkisensoriremonttia (ei onnistunut, olisiko johtoja poikki kun vaihdoin useamman anturin uuteen) sisätiloissa ja kun otin auton ulos, tuli tuollainen. Remontin jälkeen toki latasin akun moottoritilan latauspisteistä C-tekin 5.0 laturilla täyteen kun piti ovia aukoa ja starttailla että voi testata parkkisensoreita.
Akku on uudehko, vaihdettu vuosi sitten 92 AGM Banner edellisen olistajan tuuppaaman lyijyakun tilalle. Mitään häiriöitä ei ole ollut tätä ennen.
Okei, ei siis lataa. 380 tkm on mittarissa, voisiko laturi mennä kaputt ihan äkkiä? Ilman mitään oireiluja?
Onko vikakoodien luku ainoa ja seuraava toimenpide? Ajokki on 600 km päässä niin sekään ei ihan helpolla käy. Mitä katson ensin?
-K
Akku on uudehko, vaihdettu vuosi sitten 92 AGM Banner edellisen olistajan tuuppaaman lyijyakun tilalle. Mitään häiriöitä ei ole ollut tätä ennen.
Okei, ei siis lataa. 380 tkm on mittarissa, voisiko laturi mennä kaputt ihan äkkiä? Ilman mitään oireiluja?
Onko vikakoodien luku ainoa ja seuraava toimenpide? Ajokki on 600 km päässä niin sekään ei ihan helpolla käy. Mitä katson ensin?
-K
Comment