-14 535d alkanut oireileen eikä vikaa tunnu löytyvän.. Ohjelmoitu tuikun toimesta ja hänen kanssaan asian tiimoilta oltiinkin yhteydessä jossa päästiin lopputulemaan että ensimmäisenä alipaineletkujen tarkistus sillä yleensä ahtimien ongelmat johtuvat pääosin niistä. Kuinkas sitten kävikään..
Vikakoodina 25CE00 Charging pressure sensor, signal: too high.



Ylempänä yhden kiihdytyksen otanta ja käytännössä raja paukkuu kokoajan, vikatilaan ei mene mutta täydellä kaasulla kiihdyttäessä veto on aaltomaista. Ja kuten historiasta selviää niin tapahtuu alle ja yli 3000rpm.
Vikapaikkoja eliminoitu tähän mennessä kaikki alipaineletkut (alkuperäiset oli vielä ok), turbojen ohjausventtiilit 4kpl pakosarjan päältä sekä map-anturi. Täytyy vielä haalia alipainelutkutin ja kokeilla pitääkö kelloissa kalvot kunnolla eikä mikään jumittele, sitten alkaakin jo kiroiluttamaan..
:think Ettei vaan hukkaportin läppä jumittelisi, yliahtamiseen nyt ei taida hirveästi mahdollisuuksia olla, toisinpäin onkin sitten reilummasti vaihtoehtoja.
Kenelläkään viisaita ajatuksia liittyen ongelmaan?
Vikakoodina 25CE00 Charging pressure sensor, signal: too high.



Ylempänä yhden kiihdytyksen otanta ja käytännössä raja paukkuu kokoajan, vikatilaan ei mene mutta täydellä kaasulla kiihdyttäessä veto on aaltomaista. Ja kuten historiasta selviää niin tapahtuu alle ja yli 3000rpm.
Vikapaikkoja eliminoitu tähän mennessä kaikki alipaineletkut (alkuperäiset oli vielä ok), turbojen ohjausventtiilit 4kpl pakosarjan päältä sekä map-anturi. Täytyy vielä haalia alipainelutkutin ja kokeilla pitääkö kelloissa kalvot kunnolla eikä mikään jumittele, sitten alkaakin jo kiroiluttamaan..

Kenelläkään viisaita ajatuksia liittyen ongelmaan?
Comment