Ei herjaa mitään semmosesta.
F11 EDC Iskarin vaihdon jälkeiset
Collapse
X
-
Mä voin muistaa väärin, mutta jos autolle ei ole kerrottu iskareiden vaihtoa/ se ei ole mennyt oikein, oire on just että perä pompottaa. Mainitsemistasi softista en osaa sanoo mitään mutta sen tiedän että nuo on siitä harvinaiset että eivät toimi jollei autolle kerrota että on vaihdettu.
Tutkisin vielä että autolle on sopivalla laitteella kerrottu iskareiden vaihto
Pompotus ei oikein helposti jousista voi johtuakaan jos iskarit on kunnossa.
Ja korjatkaa jos olen väärässä mutta puuttuva iskareiden koodaus autoon ei välttämättä edes tee vikakoodia? (tämä vaan jostain syystä nousi mieleen että näin olisi joskus käynyt)E34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
E34 525i -90 twinturbo 427/519
N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
Kysy jos tarvetta
Comment
-
Autolle ei ole valittavissa iskunvaimentimien vaihtotoimintoa. Mikäli aiemmilla lussuksi kuluneilla vaimentajilla kyyti oli mukavampaa ja alustaan liittyviä vikakoodeja ei ilmaannu, koetun ajomukavuusmuutoksen taustalla on todennäköisesti auton madallus, johon uudet vaimentajat reagoivat edeltäjiään voimakkaammin. Ehdotan nostamaan ajokorkeutta.IB1P23M0 - B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20
BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja monenlaisia muita juttuja.
Vikadiagnostiikka ja koodaukset myös etäyhteydellä.
Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben.
Tampere
Comment
-
No nyt muistini siis prakaa pahasti. Nimen omaan f11 muistelen että ei ala iskari pelaamaan ilman jonkun sortin sopeutusta/koodausta.
Mutta ellei näin ole, olkoon puheeni mitätön
https://forum.btcf.fi/forum/mallisar...vaihto-koodaus
Näkyy asiasta ja pompotuksesta olevan juttua täälläkinLast edited by Urpo_rotta; 09-12-2025, 15:02.E34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
E34 525i -90 twinturbo 427/519
N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
Kysy jos tarvetta
Comment
-
Noniin.. Elikkä Flexray alustusta kokeiltu: Ei vaikutusta iskareiden toimintaan.
Yritetty säätää perää vakio korkeuteen, mutta herjaa "Storing of the adjustment values in the ICM was unsuccessful" ja kuvan vikakoodit antaa nyt. Oisko näillä nyt yhteyttä tähän iskaritoimintaa myös vai tuliko entisestään lisää murheita.3 Photos
Comment
-
Otapa akku irti miinusnavastaan puoleksi tunniksi, kytke kiinni, tyhjennä vikamuisti ja aja pikku lenkki ja koeta kalibroida ajokorkeus uudelleen. Flexrayn omatoiminen alustus saattaa tehdä enemmän hidastetta kuin hyötyä. Ellei auta, niin saattaa olla paikallaan vilkaista tarkemmin, onko portit auki tai johtimissa jotakin.IB1P23M0 - B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20
BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja monenlaisia muita juttuja.
Vikadiagnostiikka ja koodaukset myös etäyhteydellä.
Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben.
Tampere
Comment
-
Akun miinus kaapeli irrotettu 30min ajaksi. Tän jälkeen vikakoodit nollattu ja käyty lenkillä. Koodit luettu uusiks ja edelleen herjaa noita samoja. En edes yrittänyt nostaa perää kun antaa noita ICM vikakoodeja ja niitä ei saisi olla.
Jännä että noi vikakoodit tuli vasta kun yritin aijemmin nostaa perää istalla. Eikä sitä aijemmin herjannut mitään.
Etu vasempaan iskariin ei saa yhteyttä? Jos sieltä lähtis ekaks tutkimaan. Onko muita ideoita?
Comment
Comment