Täällä toinen. Tuli lumet yöllä eikä oikein lähe enää. Aika herkällä nilkalla saa olla ja tuntuu, ettei pääse mihinkään. Toki ollut todella liukasta, että jarruttamisen kanssakin saa olla tarkkana.
Hieno peli, mutta aivan järkyttävän näköiset listat. Ne pitää heti vaihtaa M-sporttiin kuuluviksi hopeanharmaiksi!
Ite kyllä tykkään noista listoista sen verran että eeen kyllä lähe vaihtelee 😉
Torstaina Munchenin koneeseen, ja jos vaan kaikki menee niinkuin on suunniteltu niin noita listoja joutuukin aika tiiviisti pari päivää tuijottelemaan 😄
ok, noita hifejä en huomannutkaan... ja kokonaan venetobeige sisustus kyllä ehkä vähän häiritsee vaaleudellaan...
Kuumeesta en tiedä, mutta kyllä oon alkanut vähän seuraileen.
Nimenomaan F10.jä, aika moni on tuonu vaan farkkuja...
Ja ehkä tuosta vanhastakin pitäs päästä eroon ennen ku saa kuume poltella enempää
-Hannu-
Aktiivicruise ja webasto tuohon niin olis melko täydellinen.
Ja mieluummin vaalea/musta sisusta kun kokovaalea. Sisustan väri sinänsä on yksi parhaista...
Edit: Verot 11593€ jos veroittais tänään 106xxx ajettuna ja päästöt tuon 162..
Tuohon hintaan pitäis melkein olla nelikko. Sopiva hinta tuolle olis joku 35-36 k€...
Himmenevät ulkopeilit, istuimen tuuletus ja puulistat
Muuten on kyl paketti kasassa! Toki se x-kirjain...
Noita ilman voi elää.. Kelpaisi mulle kyllä!
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Mitä varten tuota webastoa pitäisi oikein muuttaa toiminnaltaan. Tähän mennessä kylmin aamu kun autolla on lähtenyt ajoon vuorokauden parkissa olon jälkeen, on ollut -10°C ja orkkis weba ehtiny olla 15min päällä niin salavalikon mukaan moottorinvedenlämmöt +15°C. Sisätilat oli myös varsin lämpimät. Oli miten oli niin itse olen tuohon toimintaan tyytyväinen.
''No smoke without a fire, but no fire without a diesel''
Comment