Mielenkiinnosta vain kyselen että tiedätkö onko sielä moisista saatu hiukkasloukkuja hävitettyä? (siis ohjelman puolesta, itse pöntön osaan tyhjätä itsekkin)
Khyyllä ainakin samalla moottorinohjauksella olevista on hävitetty, en muista onko just äfkympistä vielä kukaan halunnut.. se nyt harvemmin onkaan mikään temppu, kunhan ecuun on päästy kiinni.
Kysymällä itse maestrolta selviää
Saksassa ihmeen paljon noita manuaaleja varsinkin M-sporteina ja sen takia tää olikin edullinen. Kai se manuaali on osaltaan sitä sporttisuutta. Mulla on käytetyn auton ostossa yksi aika iso kriteeri, että saan siitä jossain vaiheessa omani pois. Jos tollasesta automaattina saa maksaa 3000-4000e enemmän, niin siitä ei saa ikinä omiaan pois. Suomessa kuitenkin omat kannattajansa manuaaleillekin.
Tämä täysin totta,ilmeisesti auto menee myyntiin ?
Hyvät mausteet näyttäs olevan,plussa noista takapenkin näytöisä
Onkos tämä millä pannulla 520-530d ?
Omaan käyttöön tälläisen kun hommaan niin tomaatti on se must juttu
Tämä täysin totta,ilmeisesti auto menee myyntiin ?
Hyvät mausteet näyttäs olevan,plussa noista takapenkin näytöisä
Onkos tämä millä pannulla 520-530d ?
Omaan käyttöön tälläisen kun hommaan niin tomaatti on se must juttu
520d on. Kyllä se tulee omaan käyttöön siihen asti kun menee kaupaksi, kun tarvii kuitenkin olla 2 autoa. Väkisin tulee joku kuitenkin aina vaihdossakin... Ei kyllä silti mikään hätä ole hukata.
Varmaan lasten kans aika kivat noi näyttösysteemit takana. Suomen hinnastossa kaukosäätimen ja dvd vaihtajan kanssa paketin hinta yli 4000e
Suomessa kuitenkin omat kannattajansa manuaaleillekin.
Onnea vaan myymiseen, minulla oli jossain vaiheessa suomen 2 ainoata E61 530d LCI manuaalia myynnissä, myyntiajat oli 9 kk luokkaa,
vaikka hintaero automaatteihin oli pari tonnia pyynnissä varusteet huomioiden,
eikä autot olleet ihan karvalakkejakaan...
M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Onnea vaan myymiseen, minulla oli jossain vaiheessa suomen 2 ainoata E61 530d LCI manuaalia myynnissä, myyntiajat oli 9 kk luokkaa,
vaikka hintaero automaatteihin oli pari tonnia pyynnissä varusteet huomioiden,
eikä autot olleet ihan karvalakkejakaan...
Ton voi kuitenkin myydä ihan edullisesti varusteisiin ja suomeen hintatasoon nähden, eikä noita valkoisia ihan jonoksi asti ole myynnissä
...eikä noita valkoisia ihan jonoksi asti ole myynnissä
Päinvastoin, taida muita ollakaan ku mustia tai valkoisia. Jokunen voi olla myös SpaceGrau Luulen ettei noiden kauppaamisella tienaa kovin suurta pottia per yksilö.
"Kyllä kunnossa oleva Bemari on hieno peli. Harmi että epäkuntoinenkin bemu on sen verran hyvä ettei aina edes tiedä että jossain on vikaa"
Päinvastoin, taida muita ollakaan ku mustia tai valkoisia. Jokunen voi olla myös SpaceGrau Luulen ettei noiden kauppaamisella tienaa kovin suurta pottia per yksilö.
Tuskimpa tienaa, mutta jos kerta kokoajan kahta autoa tarvii niin eikö ole järkevää tuoda sellainen mistä voi edes periaatetasolla saada vähän yli omansa pois esim. ½ vuoden autoilun jälkeen? Häviävän pieni prosentti suomessa osaa arvostaa mitään varusteita oikeasti koska ei niihin ole täällä totuttu. Ja tämän takia tietysti ei kukaan halua niistä maksaa tonneja ylimääräistäkään. Ostovaiheessa se voitto pitää jo tehdä, myydessä sitä ei enää saa. Tämä ei tainnut kyllä itse aiheeseen muuten liittyä edes millään tavalla.
Jatketaan vielä offtopicia sen verran edelliseen viitaten, että jos sijoitus kiinnostaa, niin haali jostain esim. e30 cabrio ja pidät sen hyvänä, niin arvo nousee mitä kauemmin sitä pidät...
Mut joo onhan se vähä eri asia ku ajaa puoli vuotta uudehkolla
Laske uudelleen kolme kappaletta alle 40ke hintaisia farkkuja nettiautossa ja valkoisia ehkä 20-30% kaikista. 44900e halvin M-sport ja sekin musta. Halvin valkoinen M-sport 53900e...
Tavallista autonostajaa alkaa kohta oikesti V***amaan lukea, että joku ajaa puoli vuotta autolla ja saa vielä edes omansa pois...
Etsikää niitä hyviä autoja suomalaisille autoilijoille älkääkä vain täällä palstalla pyörikö!!!
Tai sitten seuraavan kerran kun auto vaihtuu on tinkaus kahta kauheampi... viittaan vain, että palstalla ootte kehuneet voitollisilla tuonneilla...
Sorry OFFtopic
Ihan kuka vaan tavallinen auton ostaja voi hakea/tuottaa autonsa saksasta. Jos vertaa siihen että itse hakisi, niin lisäkuluja tuotettuna tulee n.600-800e luokkaa. Aika moni ajaa pelkästään saksasta itse tuoduilla tai tuotetuilla autoilla. Eipä siinä ole nykyään enää mitään ihmeellistä...
Edit: F sarjalaisista vielä sen verran on-topikkia, että alkaa saamaan hyvin varusteltuja jo aika kohtuulliseen hintaan, eikä verotkaan enää pilvissä.
Jatketaan vielä offtopicia sen verran edelliseen viitaten, että jos sijoitus kiinnostaa, niin haali jostain esim. e30 cabrio ja pidät sen hyvänä, niin arvo nousee mitä kauemmin sitä pidät...
Laske uudelleen kolme kappaletta alle 40ke hintaisia farkkuja nettiautossa ja valkoisia ehkä 20-30% kaikista. 44900e halvin M-sport ja sekin musta. Halvin valkoinen M-sport 53900e...
Nuo mainitsemasi hinnat on kyllä totta, mutta arveletko että joku haluaa niin kovasti valkoista väriä että maksaa siitä 9000€ extraa :think
Aivan älyttömän hienohan tuo autosi on, ei sillä
Näillä mennään:
Toyota Corolla hybrid sport touring -21"After 20 years daily repair"
BMW e30 320i cabriolet -90 "Back to the old school"
BMW e34 525i -90 ”Museointia vaille”
BMW e39 528ia M-sport -99 ”Käyttöharraste”
MB c124 230CE -90 "Badboy"
MB s204 220cdi -08 "Seutuauto"
Ihan kuka vaan tavallinen auton ostaja voi hakea/tuottaa autonsa saksasta. Jos vertaa siihen että itse hakisi, niin lisäkuluja tuotettuna tulee n.600-800e luokkaa. Aika moni ajaa pelkästään saksasta itse tuoduilla tai tuotetuilla autoilla. Eipä siinä ole nykyään enää mitään ihmeellistä...
Edit: F sarjalaisista vielä sen verran on-topikkia, että alkaa saamaan hyvin varusteltuja jo aika kohtuulliseen hintaan, eikä verotkaan enää pilvissä.
Jees... tuotettuja on viimeiset autot olleet kun suomesta ei saa kunnolla varustettuja autoja.
Huvitti vain kun "tuojat" täällä toisille kehuu onnistumisiaan
Hyvä niin, mutta asiakkaana en halua kuulla...
Asiaan... F10 on kyllä makean näköinen peli... Tuokaa vain lisää... hyvillä varusteilla... dynamic drivet, nelivedot yms ja kunnon moottorit
Minulle vain liian kalliita vielä...
Comment