Nyt on tästä kuullut kahdenlaista mielipidettä. Toinen näkemys puoltaa sitä, että jousien vaihto jäykempiin parantaa tilanteen. AC Schnitzer puoltaa tätä näkemystä. Kävin kuukausi sitten tehtaan edustajan kanssa asiasta sähköpostikeskustelua. Heidän tuotteensa, xDriven tapauksessa -20mm madaltavat jouset kuulemma tekee ihmeitä. Heidän jouset on suunniteltu käytettäväksi tehtaan iskareilla, eivätkä kuulemma ota mitään vastuuta niiden toimivuudesta kolmannen osapuolen vaimentajien kanssa.
Itse taas olen juuri tuon ed.mainitun pomppimisen huomannut ja tullut siihen tulokseen että myös vaimentajissa on pakko olla lievää amerikkalaishenkistä turhaa löysyyttä.
Minulla on nyt tilauksessa nämä edellä mainitut AC Schnitzerin jouset ja vaimentajiksi tulossa KONI Special Activet. Tämä kombinaatio houkutteli siksikin, että olen allerginen turhille auton madalluksille, joista on vain pelkkää haittaa. Tämän kombinaation pitäisi periaatteessa olla hyvin miedosti madaltava. Jousille ilmoitetaan madallusta maltilliset 15-25mm. Konin Special Activeilla on taas ollut luontainen taipumus korottaa autoa n.10mm bemareiden tapauksessa. Joten tämä yhtälö saattaa parhaassa tapauksessa jättää madalluksen optimaaliselle 10-15mm tasolle. Tosin näiden tapauksessa lopputuloksen näkee vasta kun palikat on kiinni, joten liikaa en laske tuon varaan. Mutta lopputulos kieltämättä jännittää ajettavuuden kannalta.
Kommentteja tästä voi odotella alkusyksyllä kun loydän sopivan hetken alkaa puuhaamaan näitä auton alle.....
Itse taas olen juuri tuon ed.mainitun pomppimisen huomannut ja tullut siihen tulokseen että myös vaimentajissa on pakko olla lievää amerikkalaishenkistä turhaa löysyyttä.
Minulla on nyt tilauksessa nämä edellä mainitut AC Schnitzerin jouset ja vaimentajiksi tulossa KONI Special Activet. Tämä kombinaatio houkutteli siksikin, että olen allerginen turhille auton madalluksille, joista on vain pelkkää haittaa. Tämän kombinaation pitäisi periaatteessa olla hyvin miedosti madaltava. Jousille ilmoitetaan madallusta maltilliset 15-25mm. Konin Special Activeilla on taas ollut luontainen taipumus korottaa autoa n.10mm bemareiden tapauksessa. Joten tämä yhtälö saattaa parhaassa tapauksessa jättää madalluksen optimaaliselle 10-15mm tasolle. Tosin näiden tapauksessa lopputuloksen näkee vasta kun palikat on kiinni, joten liikaa en laske tuon varaan. Mutta lopputulos kieltämättä jännittää ajettavuuden kannalta.
Kommentteja tästä voi odotella alkusyksyllä kun loydän sopivan hetken alkaa puuhaamaan näitä auton alle.....
Comment