E32 kysymyksiä ja vastauksia II

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Haju69
    Administrator
    • Nov 2005
    • 16536
    • Leppävirta

Öljyvalmistajien nettisivut kertoo aika kattavasti rekisteritunnuksella autoon sopivat öljyt.

Esim Castrolin nettisivuille https://www.castrol.com/fi_fi/finlan...ct-finder.html

Sama hakukone kertoo myös täyttömäärän.
    LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
    E32 Diamantschwarz 750iL '94

E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
    B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10

Vikakoodin luvut/nollaukset BMW + koodausta savon maalla.
    Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
    Ja monimerkkitesteri löytyy myös.
    Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.

Comment

• MikkoJII
      BTCF Member
      • Oct 2003
      • 1812
      • Lapua

Onkos kukaan fiksaillu E32 mallista (lähinnä 750i) katteja jollain tarvike katilla? Omassa nuo kattiputket alkaa olla kohtuu huonossa kunnossa noiden kattien osalta ja toisessa putkessa ei ole kattia ollenkaan.

Jenkeistä sais uusia kattiputkia (Davico-merkkiset), mutta Trumpin sekoilujen takia en oikein uskalla lähteä tilailemaan ja hintaakin on kuitenkin reilusti kotia toimitettuna. Rahditkin noille putkille yli 200 ja siihen tullit päälle niin mietin jospa sais fiksattua jollain tarvike kateilla halvemmalla. Marteliukselta koitin kysellä, mutta ei ole saatavilla. Biltemasta sais jotain yleismallisia katteja myös. Toki jos tiedätte euroopasta jonkun valmistajan joka näitä tekee niin vinkatkaa, itse olen löytänyt ainoastaan jenkeistä nuo Davico-merkkiset. Purkuautojakin on nykyään harvassa.
      E32 750i 11/89

Comment

• Fubar
        BTCF Member
        • Aug 2003
        • 234
        • Kuopio

Originally posted by MikkoJII View Post
        Onkos kukaan fiksaillu E32 mallista (lähinnä 750i) katteja jollain tarvike katilla? Omassa nuo kattiputket alkaa olla kohtuu huonossa kunnossa noiden kattien osalta ja toisessa putkessa ei ole kattia ollenkaan.

Jenkeistä sais uusia kattiputkia (Davico-merkkiset), mutta Trumpin sekoilujen takia en oikein uskalla lähteä tilailemaan ja hintaakin on kuitenkin reilusti kotia toimitettuna. Rahditkin noille putkille yli 200 ja siihen tullit päälle niin mietin jospa sais fiksattua jollain tarvike kateilla halvemmalla. Marteliukselta koitin kysellä, mutta ei ole saatavilla. Biltemasta sais jotain yleismallisia katteja myös. Toki jos tiedätte euroopasta jonkun valmistajan joka näitä tekee niin vinkatkaa, itse olen löytänyt ainoastaan jenkeistä nuo Davico-merkkiset. Purkuautojakin on nykyään harvassa.
        En tuollaiseen täysimoottoriin, mutta M60B40 oli sama ongelma.
        Ostin kolme vuotta (?) sitten BM:n tarvikekatit briteistä ja asennusmitoilta oli todella hyvälaatuiset. --> Menee ihan pulttaamalla paikoilleen ja ovat lähes OEM, kun ei tarvitse itse hitsailla kasaan.
        Päästomittaukessa vaatii tosin aika pitkää lämmittämistä jotta tulee hyväksytyt laput.

Ostin ebaysta ja myyjänä oli tämä https://www.ebay.com/sch/i.html?_dkr..._nkw=750%20e32
        Ainakaan tällä hetkellä ei näytä olevan myynnissä E32 750i katteja, muita malleja kyllä näyttää löytyvän ja E38 750i näyttää myös löytyvän.
        Tuoltahan voisi kysyä onko saatavilla jos ei muualtakaan meinaa löytyä.
        F11 530d xdrive -14, E61 530d -06, E61 530xd -06, E34 540i/6 touring -95
        ex. E39 530d touring -03, E39 M5 -00, E39 520d touring -01, E30 324tda touring -89, E30 316 1.8 2d -86

Comment

Working...
        X