Sitten ollaan taas lähtöruudussa
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E32 750i ja joutokäynti ongelmaa (kampuran asentotunnistin? #105)
Collapse
X
-
Originally posted by aapok View PostPitää heittää oma "onki järveen", mulla on täysin samankuuloinen ongelma omassa 850:ssä. Kylmänä käy aivan tasaiseen ja kun hieman lämpenee niin alkaa putkessä pätkimään. Nyt kun saisi vian selville niin tod näk. tulisi kaksi autoa kerralla kuntoon.
Itse olen vaihdellut kanssa osia ja testaillut mutta mikään ei ole tuonut haluttua tulosta.
Comment
-
-
Originally posted by zener View PostMitäs oot kokeillu? Että onko jotain mitä minä en oo testannu... :thinkE30 cabriolet(½), E46 cabriolet(½), E61 535d M-sport, E91 330 xd M-sport
Vikakoodien lukemista ja pieniä koodailuja Joensuun seudulla. Myös VAG, muille merkeille autocom. Yv tai O44 533 2446 tavoittaa.
Comment
-
-
Outo on koko vehje. En oikein tiiä miten noi lämpötila-anturitkaan vois aiheuttaa kun ne on tullu mittailtua läpi, moottorinohjauksen anturit useampaan otteeseen, ja eri lämpötiloissa.
Pieni testi on nyt päällä, kun tuli siirrettyä 1-2-3 suuttimet 7-8-9 tilalle, että siirtyykö tulppien tummuus sinne.
Comment
-
-
Tai imusarjan tiivisteestä?
Pojan V8 tupsutti tyhjäkäynnillä lämpösenä. Kaikkia veikkauksia kuultiin palaneesta venttiilistä reikään männässä, aina tarjottiin ainoana oikeana ratkaisuna koneen vaihtoa. Kansia kun ei kuulemma saanut irti nostamatta pattia ulos
Poitsu vaihtoi kivikovat imusarjan tiivisteet ja siinä se oli.
En nyt käy vannomaan, mutta kuumaa tuolla konehuoneessa on ton tusinavinkkelin myötä. Hapertuu ja kovettuu parempikin kumi.E70, koska siihen piti olla helppo istua. Astinlaudat.
Comment
-
-
Noniin, ihan kun ei tuossa käyntihäiriössä olisi ollut jo tarpeeksi tutkittavaa, niin rupes perjantaina kuulumaan tämmönen ääni alta: http://zener.1g.fi/kuvat/E32+750iL/IMG_0242.MOV
Ilmeisesti kardaanin kannatinlaakeri meni hajalle. Ja tuotahan ei saa mistään muutamassa päivässä. Tuli tälle päivää tutkittua auton alla ja irtonaisia osia ei suoraan löytynyt, että vika olisi jossain muualla kuin kardaanipuolella.
Comment
-
Comment