Tuossa ihan lähipäivinä tullut. Joutokäynnillä on sylintereitä pimeänä, kuulee kun putkeen tupisee ja täristää aikaisempaa enempi kun r tai d päällä pitää paikallaan jarrulla. Siitä alunperin tuon huomasin.
Päästöt: CO 1,4 | HC 980 | Lambda 1. Joutokäynnillä.
Ajossa kuitenkin tuntuu toimivan ja vetää hyvin. Kylmänä käy sievästi joutavaa ja kaikki taitaa olla mukana, kun ei putkeen tupise.
Erikseen kumpikin puoli käy siististi eikä röpötä putkessa.
Virranjakajan kannet käytin auki ja siistissä kunnossa ovat. MAF:ja en ole vielä mitannut. Tosin pikaisella testillä kuskinpuolen MAF vaikuttaa hienosti käyntiin ja vänkärinpuolen irroitus sammuttaa moottorin. Ja Morkain kolvaama liitos on pitänyt. Olisihan se kiva kun ois toiset MAF:t millä kokeilla.
Tulpanjohdot täytyy huomenna ottaa irti ja mitata kaikki läpi. Sekä imuvuotojen tutkiminen. Mutta oisko muita ideoita? Koko talven pelannu hienosti, ilman ongelmia...
EDIT:
Lisätestailua tuli tehtyä, Vänkärinpuolen MAF:n irrotus ei sammutakkaan autoa, vaan käynti notkahtaa lähes sammuksiin. Kun taas kuskinpuolen MAF:lla on hyvin pieni vaikutus käyntiin. Sama homma vaikka vaihtaa MAF:ien puolta.
Kaasuläppien irroitus tekee kuskinpuolella pienen notkahduksen. Kun taas vänkärinpuolella reilumpi notkahdus.
Onko nyt vika siis vänkärinpuolen (eli siis kuskinpuolen "bank")?
Päästöt: CO 1,4 | HC 980 | Lambda 1. Joutokäynnillä.
Ajossa kuitenkin tuntuu toimivan ja vetää hyvin. Kylmänä käy sievästi joutavaa ja kaikki taitaa olla mukana, kun ei putkeen tupise.
Erikseen kumpikin puoli käy siististi eikä röpötä putkessa.
Virranjakajan kannet käytin auki ja siistissä kunnossa ovat. MAF:ja en ole vielä mitannut. Tosin pikaisella testillä kuskinpuolen MAF vaikuttaa hienosti käyntiin ja vänkärinpuolen irroitus sammuttaa moottorin. Ja Morkain kolvaama liitos on pitänyt. Olisihan se kiva kun ois toiset MAF:t millä kokeilla.
Tulpanjohdot täytyy huomenna ottaa irti ja mitata kaikki läpi. Sekä imuvuotojen tutkiminen. Mutta oisko muita ideoita? Koko talven pelannu hienosti, ilman ongelmia...
EDIT:
Lisätestailua tuli tehtyä, Vänkärinpuolen MAF:n irrotus ei sammutakkaan autoa, vaan käynti notkahtaa lähes sammuksiin. Kun taas kuskinpuolen MAF:lla on hyvin pieni vaikutus käyntiin. Sama homma vaikka vaihtaa MAF:ien puolta.
Kaasuläppien irroitus tekee kuskinpuolella pienen notkahduksen. Kun taas vänkärinpuolella reilumpi notkahdus.
Onko nyt vika siis vänkärinpuolen (eli siis kuskinpuolen "bank")?
Comment