Itellä oli vähän vastaavaa e34 m60b30:n kanssa kun oli lamdat entiset :think:think
Lambdat tosiaan voi olla osallisia koska moottorinjohtosarjan puolelta johdot katkaistu ja liitetty abikoilla edellisen omistajan jäljiltä paljon muutakin tuollaista patenttia löytynyt.
Onko siis kammen ja nokan anturit vaihdettu? Oliko orggista, vai:think
Anturit vaihdettu toimivasta varaosa koneesta. Orggis anturit on miten herkkiä nuo anturit ovat iskuille ja/tai painaumille? Kampiakselin anturissa oli päässä pieni painauma.
Anturit vaihdettu toimivasta varaosa koneesta. Orggis anturit on miten herkkiä nuo anturit ovat iskuille ja/tai painaumille? Kampiakselin anturissa oli päässä pieni painauma.
Aika arkoja ovat. Ei tarvitse paljon häikkää olla kun ei käy enään ollenkaan.
Itsellä meni tuo oma 730ia sekaisin kun kampiakselin hihnapyörän vulkanointi oli pettänyt...ei kiertänyt kuin 3000-4000rpm. Antoi kyllä koodia kampiakselin tunnistimesta.
Mitäpä jos mittaisi eculle tulevan jännitteen pinneistä? Tietäisi että mitä siellä tapahtuu. Ja katso moottorin kaikki maadoitukset läpi, ettei varmasti ole maavika. Ja ne anturit: Jos pää kestää investoinnin niin uusia OEM-osia.
Tuohon ajon aikana hyytymiseen... Ettei ois katit totaalisen tukossa? Tiedän yhden joka oireili samalla tavalla. Ei kiertänyt, paukutti, kävi todella huonosti ja loppuvaiheessa ei jaksanut pysyä käynnissä ollenkaan.
Tuohon ajon aikana hyytymiseen... Ettei ois katit totaalisen tukossa? Tiedän yhden joka oireili samalla tavalla. Ei kiertänyt, paukutti, kävi todella huonosti ja loppuvaiheessa ei jaksanut pysyä käynnissä ollenkaan.
E39 523i teki aikoinaan saman, katista tavarat irti ja putki aivan tukossa, 80km/h maksimissaa kulku, täris ja piti ihme tuhinaa/pärinää
auton alle kattia hakkaamaa, jos kilisee kolisee ylimäärästä ni siinähän se.
Tuohon ajon aikana hyytymiseen... Ettei ois katit totaalisen tukossa? Tiedän yhden joka oireili samalla tavalla. Ei kiertänyt, paukutti, kävi todella huonosti ja loppuvaiheessa ei jaksanut pysyä käynnissä ollenkaan.
viime kerralla jo tyhjensin kokonaan katalysaattorit ja auttoi sillon
vaikuttaisi siltä että bensan saannissa häikkä tankin anturi ilmeisesti sökönä kun näyttää yli 20L ainetta ja kokeilin pumpun toimintaa niin huomasin että pumppaa vaan ilmaa... ja tankki siis ihan kuiva.. miten noissa menee nuo tankkien eripuoliskojen välinen aineen vaihdunta ? onko mahdollista että kuskin puolella on ainetta ja se ei vaan pääse pumpun puolelle :think
vaikuttaisi siltä että bensan saannissa häikkä tankin anturi ilmeisesti sökönä kun näyttää yli 20L ainetta ja kokeilin pumpun toimintaa niin huomasin että pumppaa vaan ilmaa... ja tankki siis ihan kuiva.. miten noissa menee nuo tankkien eripuoliskojen välinen aineen vaihdunta ? onko mahdollista että kuskin puolella on ainetta ja se ei vaan pääse pumpun puolelle :think
Onneksi olkoon. Olet vissiin kolmas pienen ajan sisään kun ihmettelee tyhjää tankkia
Ja kyllä se on mahdollista esim. parkkeeraamalla auto vinoon. Pistä lisää menovettä ja kokeile josko menisi tyhjemmäksi.
vaikuttaisi siltä että bensan saannissa häikkä tankin anturi ilmeisesti sökönä kun näyttää yli 20L ainetta ja kokeilin pumpun toimintaa niin huomasin että pumppaa vaan ilmaa... ja tankki siis ihan kuiva.. miten noissa menee nuo tankkien eripuoliskojen välinen aineen vaihdunta ? onko mahdollista että kuskin puolella on ainetta ja se ei vaan pääse pumpun puolelle :think
Mittaristossa kuskin puoli näyti 15L ja pumpun puoli näytti alle 1L mutta kun tankkasin lisää niin tuli pumpun puolelle ja sehän käynnistyi mutta huomasin sellasen että kuskin puolelta ei pääse se aine sinne pumpulle.. Eli aina kun mittari näyttää alle 20L niin pitää varautua tankkaamaan ettei lopu kesken
Comment