Voisiko joku kertoa onko e38 sarjan seiskasatasissa aina lukkoperä? Olen haaveillut vm. 99 - 01 730D:stä tai 740i:stä, mutta Suomen talvessa tuo lukkoperä olisi kyllä aivan ehdoton vaatimus, kuten myös luistonesto. Myynti-ilmoituksessa ei kuitenkaan koskaan tuosta asiasta mainita mitään, joten miten on, onko noissa aina lukkoperä vai ei? Onko eroa Suomiautojen ja Saksantuontien suhteen?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Lukkoperä e38:ssa??
Collapse
X
-
Jos on luistonesto niin mihin sitä lukkoperää enää tarvii?
Pärjää mainiosti tolla pelkällä luistonestolla varsinkin, kun vielä massaa E38:ssa on ihan kiitettävästi...
Tietty jos haluaa leikkimään alkaa niin lukko on ihan mukava, mutta taitaa siihen tarkoitukseen olla parempiakin vaihtoehtoja kuin E38
Enkä ole nyt ihan 100% varma, mutta jäänyt sellainen kuva, ettei näihin uudempiin malleihin lukkoa enää olisi edes tarjolla johtuen luistonestosta
Comment
-
-
Originally posted by AlliumPorrum View PostOlen haaveillut vm. 99 - 01 730D:stä tai 740i:stä, mutta Suomen talvessa tuo lukkoperä olisi kyllä aivan ehdoton vaatimus, kuten myös luistonesto. Myynti-ilmoituksessa ei kuitenkaan koskaan tuosta asiasta mainita mitään, joten miten on, onko noissa aina lukkoperä vai ei? Onko eroa Suomiautojen ja Saksantuontien suhteen?
Noissa viimeisissä vuosimalleissa E38:sta (joita katsot) on vakiona DSC = ajovakaudenhallinta.Autotalli:
-07 Lexus GS300
-96 Mercedes-Benz SL320
-79 Wartburg 353W Tourist
-66 Cadillac Coupe De Ville
Ex: BMW E65/735i, E38/728iA, E36/328Ci
Comment
-
-
Originally posted by Esko View PostEnkä ole nyt ihan 100% varma, mutta jäänyt sellainen kuva, ettei näihin uudempiin malleihin lukkoa enää olisi edes tarjolla johtuen luistonestosta
- E60 -05 "too small to mention"
ex: 4x Mercedes, 6x BMW, 4x VW ja monta muuta.
Comment
-
-
Joskus on ihan kiva vähän ruopasta vaikka olis kuinka luxus auton
Comment
-
-
Originally posted by Aukes! View PostE39 malleihin tais vielä lukon lisähintaan saada vaikka olikin luistonesto, vai tuleeko siin sit dsc aina jos otti lukon? Olen jopa ajanut lukkoperällisellä 540i:llä. Olis tosiaan kiva tietää saiko siebeniin enään tässä vaiheessa muuta kuin "neitiperää" Joskus on ihan kiva vähän ruopasta vaikka olis kuinka luxus auton
Comment
-
-
Originally posted by Aukes! View PostE39 malleihin tais vielä lukon lisähintaan saada vaikka olikin luistonesto, vai tuleeko siin sit dsc aina jos otti lukon? Olen jopa ajanut lukkoperällisellä 540i:llä. Olis tosiaan kiva tietää saiko siebeniin enään tässä vaiheessa muuta kuin "neitiperää" Joskus on ihan kiva vähän ruopasta vaikka olis kuinka luxus auton
Comment
-
-
Kitkaa(ko)?
Originally posted by Hemi View Poste39:iin ei 100% varmuudella ole saanut rahallakaan lukkoperää, kuin vain ja ainoastaan M5:een. Jos 540:ssä on ollut lukkoperä, niin se on M5:sta jälkikäteen asennettu. e39:ssä ei lukkoperällä vain tee yhtään...
Vai käsittääkö käsite lukkoperä kaikki mahdolliset kitka- ym. lukot?
Comment
-
-
Käsittää.
Kumma ettei ole saanut lukkoperää edes rahalla. Siinäpä yksi syy pysyä vanhoissaBMW F31 330d M-Sport -13
ex. BMW F21 116i -13
ex. BMW 540i(g) Touring -01
ex. ALPINA B10 Bi-Turbo -92 #430
ex. BMW 316g -99
ex. BMW M5 Touring -92
ex. BMW 535i -91
ex. BMW M5 -91
ex. BMW 325i Touring -90
Comment
-
-
Originally posted by AlliumPorrum View PostJakaakos tuo luistonestokin muuten jotensakin vetoa molemmille pyörille?? Eli vaikka ei lukkoa olisikaan, niin osaako se siirtää vetoa sille renkalle jolla on parempi pito? Vai estääkö se vaan se että kumpikaan renkula ei pääse lyömään tyhjää?E46 M3 perän lukkoyksikkö
Projekti: E46 M3 Supercharged rata-auto Myydään, ehkä, privaviestiä jos kiinnostaa
www.xenonkauppa.fi Kaikki osat xenonvaloihin
Comment
-
Comment