Announcement
Collapse
No announcement yet.
E38 740d Käyntiongelma EDIT 13.10: Männässä reikä
Collapse
X
-
Originally posted by Dunky View PostKoita antaa lisävirtaa toisella akulla
Eli vikakoodeja ei tule mitään. Eli elektronisesti kaikki pelaa jees. Suuttimet tarkistin vielä uudestaan että on saman numeroiset kuin muutkin. Ei vuoda löpöä mistään. Eli pitäisi lähteä käyntiin mutta ei edes lupaa.
Epäilen että siellä on siis vielä ilmaa jossain? Eli miten ton nyt ilmaat hyvin? Pitäisikö ottaa suutinputki kerrallaan irti suuttimen päästä ja starttaa että tulee löpöä hyvin läpi? Imaseeks se ilmaa takas sinne sit heti ku lopettaa starttauksen?
Toinen tuli mieleen. Menikö tossa ajonesto jotenkin päälle? Antaisiko se edes pyörittää konetta?E34 530d -94 M-Sport
Comment
-
-
Ootko kattonu mitä TIS sanoo noista ongelmista? :thinkF26 xDrive20d TwinPower
EX:E60 535DA -06 ///M-Sport "-Individual: Moonstone metalllic+MerinoPlatinum+PianoBlack-"
Automaattivaihteisto remontit ammattitaidolla www.siekkinen.net
Comment
-
-
Eipä tuossa TIS:n mukaan mitään ihmeellistä pitäisi olla. Herää kyllä vahva epäily, että ajoneston (EWS) ja DDE:n synkka on hukassa. Antaa kyllä pyörittää konetta, mutta ei salli ruiskutusta. En tiedä, mitä tuo sitten CS:lla näyttää EWS:ltä. INPA:lla ainakin selviäisi ja saisi synkattua.E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
Originally posted by Clavurion View PostEipä tuossa TIS:n mukaan mitään ihmeellistä pitäisi olla. Herää kyllä vahva epäily, että ajoneston (EWS) ja DDE:n synkka on hukassa. Antaa kyllä pyörittää konetta, mutta ei salli ruiskutusta. En tiedä, mitä tuo sitten CS:lla näyttää EWS:ltä. INPA:lla ainakin selviäisi ja saisi synkattua.E34 530d -94 M-Sport
Comment
-
-
Originally posted by Rolli View PostKyllä tuollakin saa synkattua noi ja kokeilin sitäkin. Sanoi vain että synkattu onnistuneesti mutta ei auttanyt tähän ongelmaan.E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
Nokan/kampuran anturi? :thinkF26 xDrive20d TwinPower
EX:E60 535DA -06 ///M-Sport "-Individual: Moonstone metalllic+MerinoPlatinum+PianoBlack-"
Automaattivaihteisto remontit ammattitaidolla www.siekkinen.net
Comment
-
-
Juu tuo CS:n synkkaus on yhtä vakavasti otettava vitsi kuin nuo ilmastoinninkin vikakooditkin.BMW Service
P.o4oo925441
[email protected]
Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä
Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
Comment
-
-
Originally posted by Spetke View PostHarvoimpa tuo ajoneston - DDE:een välinen synkkaus itsekseen katoaa.:think
Varsinkaan suuttimien vaihdossaE39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
Noniin. Auto hetken ollu taas joutilaana ja nyt tuota ihmetelty lisää. Eli tilanne tällähetkellä tämä.
Tyhjäkäynti reilu 600rpm, auto hytkyy ja on vaikeanoloista käynti. Ajossa vedättäessä matalilla kierroksilla ravistusta koneesta. Tasakaasulla ajo suht normaalia.
-Auto kävi merkkihuollossa, jossa vikadiagnoosi oli 2 ja 4 sylinterin suuttimet huonot--> vaihtoon.
-Suuttimet vaihdettu ja koodattu. Käynti ei muuttunut. Ei muuttunut myöskään suuttimien korjausarvot.
-Nyt on asiaa ihmetelty monelta taholta ja tuo kakkossylinterin puristustestin tulos ihmetyttää. Eroaa muista.
Eli mielipiteitä kaivattais ennenku alan purkaa tuota kantta pois.
Tuossa vielä kuvia suuttimen korjausarvoista ja puristusteististä
Ekassa sylinterit 3-8 ja tokassa 1-6
Last edited by Rolli; 07-10-2009, 15:38.E34 530d -94 M-Sport
Comment
-
Comment