memebuy23buy

F01 ostamassa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • pwd83
    Bimmer Enthusiast
    • Jan 2004
    • 1004
    • Espoo

    #76
    Voisko muut f01 730d omistajat kokeilla et kiipeekö teidän autot mäkeä ylös pelkällä pakilla ja tyhjäkäynnillä!? Oma ei sitä tänään tehnyt...

    Comment

    • MajorDrake
      Bimmer Enthusiast
      • Apr 2006
      • 7551
      • Jyväshyvä

      #77
      Originally posted by pwd83 View Post
      Voisko muut f01 730d omistajat kokeilla et kiipeekö teidän autot mäkeä ylös pelkällä pakilla ja tyhjäkäynnillä!? Oma ei sitä tänään tehnyt...
      Ei kiipeä eikä pitäisikään.
      M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
      Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
      Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...

      Comment

      • pwd83
        Bimmer Enthusiast
        • Jan 2004
        • 1004
        • Espoo

        #78
        Originally posted by MajorDrake View Post
        Ei kiipeä eikä pitäisikään.
        Mutta saako valua eteenpäin pakki päällä?

        Comment

        • veku
          Bimmer Enthusiast
          • May 2005
          • 6327
          • P-Pohjanmaa

          #79
          [QUOTE=pwd83;3781871]
          Kuuspykäläinen laatikko toimii omasta mielestäni hienosti!

          EIkös näissä olekaan 8-v aski eli se uudempi :think
          F11 M550D
          E39 M5
          F26 3.0 Da M-Sport
          E61 535D M-Sport

          Comment

          • MajorDrake
            Bimmer Enthusiast
            • Apr 2006
            • 7551
            • Jyväshyvä

            #80
            Originally posted by veku View Post

            EIkös näissä olekaan 8-v aski eli se uudempi :think
            Ei 730dA:ssa kun vasta joskus 2012.
            740:ssä taitaa olla aina 8 lovinen.
            M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
            Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
            Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...

            Comment

            • pwd83
              Bimmer Enthusiast
              • Jan 2004
              • 1004
              • Espoo

              #81
              Originally posted by MajorDrake View Post
              Ei 730dA:ssa kun vasta joskus 2012.
              740:ssä taitaa olla aina 8 lovinen.
              Oletko testannut jos auto lähtee valumaan eteenpäin kun hetken odotat pakki päällä perse ylämäkeen?

              Comment

              • BMW525Xda
                BTCF Member
                • Feb 2014
                • 8681
                • Xxxxxx

                #82
                730d -09

                Sport+
                Sport
                Normal
                Comfort

                Eli napista muuttuu asetukset. Onko kukaan huomannut oikeasti näiden asetusten välisiä eroja ?. En huomannut muuta että cruisella ajaessa Sport+ pudottaa cruisen pois päältä. Muuta ei tapahtunut, hajalla ?.

                Auto on syvällisessä harkinnassa mutta belgiantuonti jotenkin häiritsee mieltä sen lisäksi että oma suomiviitonen on lähes arvoton vaihtotuote, 13000€ :think ja juuri tällähetkellä ei jälkikasvullakaan ole tarvetta tälle.
                Last edited by BMW525Xda; 12-09-2016, 16:52.

                Comment

                • touring39
                  BTCF Member
                  • May 2005
                  • 3901
                  • Kaarina

                  #83
                  Originally posted by BMW525Xda View Post
                  730d -09

                  Sport+
                  Sport
                  Normal
                  Comfort

                  Eli napista muuttuu asetukset. Onko kukaan huomannut oikeasti näiden asetusten välisiä eroja ?. En huomannut muuta että cruisella ajaessa Sport+ pudottaa cruisen pois päältä. Muuta ei tapahtunut, hajalla ?.

                  Auto on syvällisessä harkinnassa mutta belgiantuonti jotenkin häiritsee mieltä sen lisäksi että oma suomiviitonen on lähes arvoton vaihtotuote, 13000€ :think ja juuri tällähetkellä ei jälkikasvullakaan ole tarvetta tälle.
                  Jos autossasi on DD ja EDC, niin kyllä todellakin huomaa jousitusmukavuudessa eron comfortin ja psortin välillä.

                  Eli siis säädettävät kallistuksenvakaajat ja iskarit.
                  Porsche Cayenne & VW Touareg V8 TDI 340/800

                  Ex:
                  e90 325iA -2010, F11 530dA X-drive M-Sport -2011, E46 325iA cab, F11 525dA X-drive, F10 530d X-drive M-Sport, E91 320dA x-Drive, e90 325xiA, F01 730d, e65 730dA LCI Individual, e61 530dA LCI Edition Sport, e90 318iA, e60 530xdA LCI, e39 530dA Touring M-Sport, e46 316iA, e39 530dA Touring, e39 523iA Touring, e30 320i

                  Comment

                  • Tommi//e46
                    Bimmer Rookie
                    • Sep 2009
                    • 52
                    • Länsi-Suomi

                    #84
                    Kyllä tosiaan ero on huomattava tuon Sportin ja Comfortin välillä. Ja itsellä siis samanlainen 730d 09 vuodelta. Itseasiassa taitaa olla paras varuste koko autossa.

                    Comment

                    • CEO
                      Newbiemmer
                      • Dec 2015
                      • 8
                      • Länsi-Suomi

                      #85
                      Ostin vajaa vuosi sitten Rinta-Joupin Saksasta tuoman 2011 mallisen 740 xd:n. Ostaessa oli 78 tkm ja nyt 105 tkm. Autossa kaikki mausteet. Vaihdoin 2007 mallisesta Ässä Mersusta Bemariin. Mersulla meno ja tyyli oli pappamaisen herraskaista, mikä vähän heikosti sopi alta nelikymppiselle, mutta kun Ässä oli vaan saatava kokea kolme vuotta. Webastohan siinä oli puoliksi paskana ja kaikenlaista muuta pientä ja kallista korjattavaa 230 tkm kohdalla, kun se vaihtoon jäi. Maksoi muuten etujarruremontti palat, levyt, satulat töineen eteen merkkiliikkeessä 2500 eur. Kyllä vitutti.

                      Saas nähdä, että minkälaiset ovat kommentit, kun taulussa on 200 tkm, mutta tässä vaiheessa Bemarissa parasta on ollut selvä tekninen etumatka. Auto on laadukkaampi, vie vähemmän, kulkee paremmin ja on pari napsua sporttisen nuorekkaampi, vaikka vähän möhkö kuitenkin. Eniten olen tykännyt tehosta, yli 300 heppaa, erinomaisesti toimivasta nelivedosta, rivakasti vaihtavasta laatikosta ja comfort penkeistä vaalealla dakota nahalla. Loistavat kääntyvät xenon valot, HUD, hyvä navi ja puhelinsetti. Stereoihin voi ladata kovalevylle useampi sata levyä tai soitella puhelimesta musat bluetoothin kautta. Pikkujuttuja, mutta tekee matkasta astetta kivemman, kun työkseen joutuu tien päällä usein olemaan. Imuovet, sähköinen takakontti, kakella käyvä webasto, kulutus 6,9 l/100 km (ja kenkää annettu, itse ei vielä saatu ). Ässä vei muuten 7,6 litraa. Aktiivinen vakkari, kaistavahti ja takapenkin viihdetoiminnot puuttuvat. Mersussa parempaa olivat ikkunat, joiden lasi oli jotenkin lämpöä eristävää, mikä oli miellyttävän tuntuista.

                      Sen verran olen Bemarista tykännyt, että vaihdoin mamin E mallisen MB coupenkin viime viikolla vm 2015 520 xd:hen, uutta vastaava 50 tkm ajettu. Järkyttävä virheostos muuten tuo coupe mersu. Pieni lelu, johon oli tökätty lastukin, mutta Italian kautta Latviasta Autocorneriin Vantaalle (aika helppoheikkimäinen autokauppa, kaikki autot nettohintaisia ja naisten käytöstä tulleita) on sellainen historia, mikä jättää jälkensä autoon. Sitä ei vaan kuumeessa huomannut...mutta näistä aina oppii. Tuli siis tehtyä kaksi kauppaa kerralla, eli eka ja vika. Jatkossa ostan vain Suomi/Saksa autoja. Baltian kautta tulleita eivät paljoa kaikki liikkeet arvosta, kun alat vaihtamaan. Jotkut eivät ota vaihdossa niitä ollenkaan. Mulla on ollut nyt kolme Saksasta tuotua hyvää peliä.

                      Comment

                      • CEO
                        Newbiemmer
                        • Dec 2015
                        • 8
                        • Länsi-Suomi

                        #86
                        Onneksi on lasivakuutus. Seiskan tuulilasin vaihto töineen yli 2000 eur.

                        Comment

                        • akzuh
                          BTCF Member
                          • Jan 2009
                          • 173
                          • Seinäjoki

                          #87
                          Originally posted by CEO View Post
                          Onneksi on lasivakuutus. Seiskan tuulilasin vaihto töineen yli 2000 eur.
                          Kallis ollut työ, kun ns paras lasi eli kaikilla hiluilla maksaa reippaan 1000 euroa esim schmiedmann.
                          F01 418/830 "Alpina D7"
                          E70 X5 30D
                          Instagram

                          Comment

                          • Laku
                            Bimmer Enthusiast
                            • Apr 2007
                            • 17573
                            • Turku

                            #88
                            Originally posted by akzuh View Post
                            Kallis ollut työ, kun ns paras lasi eli kaikilla hiluilla maksaa reippaan 1000 euroa esim schmiedmann.
                            Samaa mietin. Jotakuta nyt huijataan hinnalla, foorumilaisia tai auton haltijaa...:think
                            Näillä mennään:
                            - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
                            - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
                            - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
                            - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998


                            Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"

                            Comment

                            • Jarno
                              Bimmer Fanatic
                              • Feb 2006
                              • 645
                              • Äänekoski

                              #89
                              Originally posted by Laku View Post
                              Samaa mietin. Jotakuta nyt huijataan hinnalla, foorumilaisia tai auton haltijaa...:think
                              Tai vakuutusyhtiötä.
                              e30 325i cabrio
                              Ex. f11 530d, e91 325d LCI, e39 525ia, e39 540iat, e39 528i, e32 735ia, e30 325i

                              Comment

                              • Newbie
                                Bimmer Fanatic
                                • Jun 2012
                                • 497
                                • Pargas

                                #90
                                Originally posted by Jarno View Post
                                Tai vakuutusyhtiötä.
                                Eri merkkinen auto, mutta uusi s, niin siihen lasinvaihto Veholla oli reilusti päälle 2,5 kiloa töineen. Lasi on lämpö- ja akustolasi, jossa myös kaikki malliin saatavat kamerat. Exä seiskaan oli muistaakseni noin 1,5 kiloa lasin vaihto, mutta se ei ollut lämpölasi.
                                "When the facts change, I change my mind."

                                Comment

                                Working...
                                X