En viitsinyt omaa topicia tämän takia perustaa. Eikös tähän voi turinoida kuulumisia seiskoihin liittyen yleisestikin.
Sama. Kysyisin varusteista, käyttääkö Comfort Access, kun heilautat jalkaa peräluukun alla samaa kameraa kuin mikä kuvaa taakse 360 kameroissa ja onko normiparkkitutkan kamera taakse sama kuin 360 kamera taakse? Lähinnä mietin puhtaanapitoa ja missä kohti tämä CA kamera fyysisesti sijaitsee.
Sitten kysymys kaistavahdista, mitä sen pitäisi tehdä, kun se on päällä? Ei käännä rattia keskemmälle, vaikka ajaa näkyvissä olevan reunaviivan yli.
Old golfers never die, they only lose their balls.
Sama. Kysyisin varusteista, käyttääkö Comfort Access, kun heilautat jalkaa peräluukun alla samaa kameraa kuin mikä kuvaa taakse 360 kameroissa ja onko normiparkkitutkan kamera taakse sama kuin 360 kamera taakse? Lähinnä mietin puhtaanapitoa ja missä kohti tämä CA kamera fyysisesti sijaitsee.
Sitten kysymys kaistavahdista, mitä sen pitäisi tehdä, kun se on päällä? Ei käännä rattia keskemmälle, vaikka ajaa näkyvissä olevan reunaviivan yli.
Se täryyttää rattia, ei näissä ohjausta ole.
Mielestäni sielä puskurin alla on tunnistin, joka tunnistaa liikeen eikä ole mikään kamera. Surroundview/top view/360 view on kamerat peileissä ja kontissa, jolla saadaan näkymä aikaiseksi.
Mielestäni sielä puskurin alla on tunnistin, joka tunnistaa liikeen eikä ole mikään kamera. Surroundview/top view/360 view on kamerat peileissä ja kontissa, jolla saadaan näkymä aikaiseksi.
Joo, tosiaan ei varmaan ole kamera, vaan liiketunnistin, kun kontti olisi muuten pystyssä koko ajan.
Btw. suht suolainen hinta maksaa rekisteröinti”katsastuksesta” 170 euroa, kun se piti sisällään auton ajon halliin ja 10 min näpyttelyä koneella. Ei mitannut päästöjä, tutkinut jarruja, nostanut autoa ylös, hyvä kun avasi konepellin. Tämä kuulemma siksi, koska oli katsastettu Saksassa äskettäin. Olisiko tuosta pitänyt silloin päästä halvemmalla tyyliin pelkkä ”rekisteröinti”?
Old golfers never die, they only lose their balls.
Näin kovien pakkasten aikaan pitää tiedustella onko ollut ongelmia äffien kanssa?
Tänä talvena ei ole ollut ongelmia, auto tosin kotona ollessaan on lämpimässä tallissa. Akusta ei ole herjannut vaikka ajan suht lyhyitä pätkiä useimmiten, akku on tosin vuosi sitten vaihdettu. Viime talvena oli ongelmia joiden luulin johtuvan virran riittämättömyydestä, mutta todellinen syy olikin viallinen DDE:n rele. Jos Dynamic Driven/ tehostimen pumppu alkaa olla lopussa, heittää se kovalla pakkasella herjat tauluun, kuten itselle kävi viime talvena. Autolla ajettu tuolloin 105000 km. Uusi pumppu kehiin ja matka on jatkunut tuon osalta ongelmitta.
Näin kovien pakkasten aikaan pitää tiedustella onko ollut ongelmia äffien kanssa?
Viime talvena ei mennyt apukuskin takaovi kiinni kun oven sisällä oleva vaijeri jäässä. Uus osa maksoi muutaman kympin, toki ei sitä ole tullut vaihdettua. Ehkä joskus Muuten ei mitään ongelmaa kovillakaan pakkasilla, toki hehkut, ohjainyksikkö ja akku vaihdettu viime talveksi. Webasto hoitaa esilämmityksen.
Näin kovien pakkasten aikaan pitää tiedustella onko ollut ongelmia äffien kanssa?
Muutaman viikon äffäläisen omistaneena ei pakkasongelmia toistaiseksi. Mutta odotetaan tiistaihin-keskiviikkoon, kun Siperiasta hönkäisee kunnon paukkupakkanen.
Old golfers never die, they only lose their balls.
Pitäisi varmaan pikkuhiljaa siirtyä vanhasta ja hyvin palvelleesta E65:stä F:läiseen.
Vanhasta opin sen, että facelifti oli näin jälkikäteen oiva valinta ei pelkästään ulkonäön, mutta myös luotettavuuden kannalta.
Mites on F:läisten kanssa, onko syytä maksaa hiukan ekstraa facelifitistä, eli onko "tyyppiviat" osattu siinä poistaa, onko jotain hienoja uusia ominaisuuksia tai onko muita syitä?
Ulkonäkö on omaan silmään näissä niin lähellä, ettei taida valintaan vaikuttaa.
Edessä on siis diisselin hankinta, mieluummin 40d.
Molemmat omistaneena voin kyllä faceliftiä suositella. Faceliftin yhteydessähän tuli myös takavetoisiin 8-vaihteinen laatikko, kun vanhemmissa se oli vain nelivedon yhteydessä. LCI:ssä on aina ilmajousitus taka-akselilla.
LCI malleissa pienemmät päästöt ja kulutus, mutta ei kuitenkaan käytännössä sitä litran luokkaa minkä tehdas lupaa.
Lediajovalot tulivat käsittääkseni saataville lci:n yhteydessä kuten myös b & o hifit.
Ja nyt kun asiaan päästiin niin tämmöinen lci olisi pre lci:n hinnalla kaupan
Yllättävän vähän on ns tyyppivikoja tullut vastaan mutta vaikea sanoa onko ne vähät saatu lci mallissa pois. Omaan 08 aika vähän tyyppivikoja iskenyt niin en niitä osaa pelätä. Lci mallin 8 lovinen laatikko, nbt ja led valot on kyl iso parannus. Näin itse pre mallin omistajana en tiedä olisiko nämä parannukset omasta mielestä sen rahan arvoisia että päivittäisin mutta jos kokonaan olisin siirtymässä seiskaan niin ehkä sitten kyllä.
Lci malliin saa ilmeisesti ruuhka ajo avustimen sekä aktiivisen kaistavahdin, sekä pieniä parannuksia siellä täällä. Ja toki lci malliin saa 6wb jo tehtaalta, mun omaan nyt on lisätty niin paljon et senkään puolesta lci ei tuo aivan hirveitä kokemuksena.
Tuo sievälän auto kiinnostaisi itseä jos ei nykyistä olisi, siinä on paketti hyvällä hinnalla
Ajaisin jollain muulla merkillä jos löytyisi kokonaisuutena paremmin itselle sopiva jotain muulta merkiltä.. 😎
Itse itselleni vastaten, kovin pitkälle ei päästy, koska huoltokirjaa ei ollut laisinkaan:think
Eikös noissa ole sähköinen huoltokirja? Ainakin mun X5:ssä on. Pyytää vaan printtaamaan. Ei tietenkään löydy, jos on takapihalla huollettu. Silloin unholaan.
E70, koska siihen piti olla helppo istua. Astinlaudat.
Comment