Announcement

Collapse
No announcement yet.

F01 ostamassa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • MayheM
    Bimmer Fanatic
    • Jan 2008
    • 521
    • Oulu

    Originally posted by mige95 View Post
    2018 päädyin itsekkin seiskoja katselemaan kun e61 535deestä päätin luopua, katoin tietysti alkuu f11 530/35 malleja mutta kun halusin 150-200tkm ajetun max ja comfort penkkiä,hifipakettia,aktiivi cruisea,aktiivi-ohjaus ja 5 sarja olis pitäny olla vielä m-sport niin ton seiskan jolla oli ajettu 167tkm ja kaikki tarvittavat+ "ylimääräsetki" varusteet hinnalla ei saanutku 300tkm ajettuja f10/11 autoja niin valinta oli aika selvä+ f1x autoja näky ja näkyy joka kulmalla f01:siä ei näy
    Juu, pikkaisen on arveluttanut käytännöllisyys ja se että on ne kulut aina kuitenkin pikkuisen isommat tuollaisessa seiskassa femmaan verrattuna. On se farkku vaan monikäyttöinen. Ja yksi asia vielä tulevaisuutta ajatellen on että miten vanhoista seiskoista sitten joku päivä pääsee eroon, varsinkin jos viher-vasemmisto yltyy oikein kunnolla rokottamaan päästöistä tms. Mutta vähän on peli vielä auki, kun vanha kulkine laitettava myyntikuntoon (johtosarjat, katsastus jne.) ja onneksi muita kiireitä niin ettei ehdi autoa liikaa miettiä. Mutta eiköhän tuo kesän aikana vielä vaihdu F01/F11-akselille...
    BMW F11 520 da XDrive Touring -16 (2023->)
    BMW E61 530 xd(A) Touring 280 hp / 620 Nm -06,. (2016-2023)
    BMW E91 320 D Touring -06 (2013-2016)
    BMW E39 525 DA Touring -01 (2012-2013)
    VW Passat Highline Touring 2.0 TDI -06 (2011-2012)
    BMW E46 323i -98 (2008-2011)
    Opel Vectra (B) CD Sport 2.0 -96 (2005-2008)
    Opel Vectra (A) 1.8 -90 (2002-2005)
    Ford Orion 1.4 -87 (2000-2002)

    Comment

    • penari
      BTCF Member
      • Nov 2004
      • 598
      • Vihanti

      Originally posted by MayheM View Post
      Juu, pikkaisen on arveluttanut käytännöllisyys ja se että on ne kulut aina kuitenkin pikkuisen isommat tuollaisessa seiskassa femmaan verrattuna. On se farkku vaan monikäyttöinen. Ja yksi asia vielä tulevaisuutta ajatellen on että miten vanhoista seiskoista sitten joku päivä pääsee eroon, varsinkin jos viher-vasemmisto yltyy oikein kunnolla rokottamaan päästöistä tms. Mutta vähän on peli vielä auki, kun vanha kulkine laitettava myyntikuntoon (johtosarjat, katsastus jne.) ja onneksi muita kiireitä niin ettei ehdi autoa liikaa miettiä. Mutta eiköhän tuo kesän aikana vielä vaihdu F01/F11-akselille...
      Itsekin katselin aluksi e61/f11. Molempia tullut myös ajettua. Päivääkään en ole katunut, että pihaan kuitenkin tuli F01. Ajotuntuma on omasta mielestä todella paljon parempi verrattuna 5-sarjaan. Ainakin tässä tapauksessa tuolla dynamic drive alustalla, aktiiviohjauksella ja aktiivisella vakkarilla.

      Tällä hetkellä ajoittain kuitenkin herjaa nuita adaptiivisiä led-valoja. Onko jollain hajua, että mistä nuo yleensä alkaa oireilemaan?
      F01 730d semivoll
      e30 325 turbo m-tech2

      Comment

      • ptikkala
        Bimmer Enthusiast
        • Jul 2007
        • 1571

        arvaus että olisikos umpion pohjassa olevassa ohjainlaitteen liittimessä kosteutta tms

        Comment

        Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎