F01 nelipyöräohjaus ja takapää jumissa.

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Remotion
    Bimmer Enthusiast
    • Mar 2003
    • 15361
    • Ajamisen Iloa

Originally posted by zener View Post
    Tyhjänpäivänen leuvan louskutus loppuupi kans tässä topikissa.
    Sopii mulle hyvin. Ota nyt huomioon Zener että vaikka siinä on pienestä muovinuppelosta kyse, niin kuitenkin se on minun suunnittelema, ja yritykseni sekä minun immateraalioikeuksia, ja se että joku perustaa tekijänoikeutta rikkoen kopion ja kehtaa tulla myymään vielä suoraan samaan topikkiin on suoraan mun leivästä pois. On kyse vain toimeentulostani ihan samalla tavalla jokainen muu yrittäjä suojelisi omaansa jos teidän firman tavarat pöllittäis. Mä en ole koskaan ennen tämmösestä kuullutkaan, oisko pitänyt olla hiljaa? Kumpi on rikkonut kumpaa?

Tottakai se mun suunnittelema oli paras tapa tehdä. Jos bemari valmistaa parhaan koneen niin ei silloin lada voi tulla kopioimaan sitä identtisenä ja alkaa myymään omanaan, vaikka ne oiskin vähemmän taitava rakentamaan sen ja ois vaikka valussa joku osaamisesta johtuva ero.

Valkeakoskelle ja Tampereelle toimitusaika 1h30min tai alle. Keskustelin jo juristin kanssa tästä.
    Z3 coupé individual

F01, F02, F10, F11 takakäännön muoviosat
    E36 ilmanotot & Z3 ilmanotot

Comment

• Remotion
      Bimmer Enthusiast
      • Mar 2003
      • 15361
      • Ajamisen Iloa

Originally posted by IiroU View Post
      Nyt menee kyllä OT, mutta ompas aika paksua juttua.

Eiköhän kaikki näidenkin osien mallintajat ja tulostajat tähän maailmaan mahdu. Ja ei, itse en aio enkä osaa tehdä, mutta kovin on erikoista syytellä muita kopioimisesta. Eiköhän ne kaikki ole kuitenkin kopioita Bemarin osatoimittaja tuotteesta?
      Tämä mun suunnittelema ei ollut kopio vaan parempi. Sitä manguttiin suunnittelemaan nimenomaan forumilaisten toimesta keskiviikkomiiteissä, en olisi itse suunnitellut osaa enkä tiennyt koko viasta ellei sitä ois monesti pyydetty nimenomaan teidän puolesta. En ole omia kuluneita tunteja vielä tällä tienannut takaisin joten vähän ihmettelen asennetta.
      Last edited by Remotion; Today, 18:39.
      Z3 coupé individual

F01, F02, F10, F11 takakäännön muoviosat
      E36 ilmanotot & Z3 ilmanotot

Comment

• zener
        Moderator
        • Oct 2004
        • 14769
        • Oulu

Originally posted by Remotion View Post

Sopii mulle hyvin. Ota nyt huomioon Zener että vaikka siinä on pienestä muovinuppelosta kyse, niin kuitenkin se on minun suunnittelema, ja yritykseni sekä minun immateraalioikeuksia, ja se että joku perustaa tekijänoikeutta rikkoen kopion ja kehtaa tulla myymään vielä suoraan samaan topikkiin on suoraan mun leivästä pois. On kyse vain toimeentulostani ihan samalla tavalla jokainen muu yrittäjä suojelisi omaansa jos teidän firman tavarat pöllittäis. Mä en ole koskaan ennen tämmösestä kuullutkaan, oisko pitänyt olla hiljaa? Kumpi on rikkonut kumpaa?

Tottakai se mun suunnittelema oli paras tapa tehdä. Jos bemari valmistaa parhaan koneen niin ei silloin lada voi tulla kopioimaan sitä identtisenä ja alkaa myymään omanaan, vaikka ne oiskin vähemmän taitava rakentamaan sen ja ois vaikka valussa joku osaamisesta johtuva ero.

Valkeakoskelle ja Tampereelle toimitusaika 1h30min tai alle. Keskustelin jo juristin kanssa tästä.
        Jos näin on, niin tällä tavalla sitä ei ainakaan hoideta, että tänne tuommosta aletaan heti suoltamaan. Kun kerta lakimiehelle asti jo menty, niin asia hoitunee sitten virallista kautta.
        E65 730dA '04 klick
        F10 520dA '11 klick
        E34 520iA (2.8l) '91 klick

Instagram

"E65 Pre-facelift, eli Chris Banglen mahtipontinen muotokieli on parhaimmillaan eikä kriitikoiden laimentama."

Comment

Working...
        X